Miskraam of niet 5 weken

Discussie in 'Miskraam' gestart door Denise1, 27 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise1

    Denise1 Actief lid

    21 sep 2016
    377
    388
    63
    Even mijn verhaal kwijt..
    Hallo allemaal

    7 en 8 Juni had een postieve ovulatietest.. en woensdag 19 Juni de eerste licht positieve zwangerschaptest.
    Vrijdag 21 Juni ook een positieve clearblue digitaal.
    Mijn NOD is denk ik 20 Juni geweest.

    Dagen erna blijven testen want totaal geen symptomen.. eerst met kruidvat testen.. dan streepje weer lichter.. toen begin deze week toch iets donkerder.
    Gisteren getest met sensitest dipsticks (enigste wat ik nog had liggen) dan hoop je met bijna 5 weken toch een knaller te krijgen maar nee.. en vanmorgen echt opeens een streepje wat aanzienlijk lichter is.. verloskundige gebeld want totaal geen goed gevoel over
    . Maar mag pas woensdag komen voor een vroege echo.. als de testen echt afnemen zegt ze.. dat de natuur eerdaags zijn werk wel doet..
    Nou ik was er echt van overtuigd en had geen sprankje hoop meer.. maar nog testen liggen en net weer 2 gedaan die zijn ineens weer iets donkerder..

    De bovenste 2 van gister
    Middelste vanmorgen
    Onderste 2 van zojuist..

    Ik weet niet meer wat ik denken moet.. en weet dat jullie er ook weinig mee kunnen maar moest het echt even van mij af schrijven..ben er zo ontzettend verdrietig van:$
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ja moeilijk is dat dan he, met die testen. Het kan zijn dat het pas later is ingenesteld of dat je trager bent in hcg aanmaak. Ik heb daarom maar 1 test gedaan en het verder afgewacht.

    Is wel moeilijk, sterkte iig! Met het wachten en ook als t verkeerd gaat.
     
    Denise1 vindt dit leuk.
  3. Denise1

    Denise1 Actief lid

    21 sep 2016
    377
    388
    63
    Dankjewel! Ja vreselijk die onzekerheid..
    Ja dat neem ik mij ook steeds voor.. maar helaas hou ik mij daar niet aan.
     
  4. jeske160789

    jeske160789 Bekend lid

    9 sep 2015
    553
    72
    28
    Het is zo lastig te zeggen.

    2e miskraam had ik testen die afliepen en uiteindelijk bij 5w en paar dg van zelf een miskraam.

    3e miskraam van deze week. Knaltesten al heel snel. Tot op de dag van de echo 8w. En met 9w nog steeds een knal en toch was het hartje toen gestopt.

    Ik ben echt test verslaafd, maar naar de laatste x ben ik er achter gekomen dat zoveel testen helemaal niks kunnen vertellen..

    Hoop voor jou dat er een klein wondertje aan het groeien is ♡
     
    Denise1 vindt dit leuk.
  5. Denise1

    Denise1 Actief lid

    21 sep 2016
    377
    388
    63
    Dat hoop ik ook dat het dan nu maar snel vanzelf los komt.. maar merk nog helemaal niets.. ik heb totaal geen hoop meer dat het goed zit..
    Dus jij hebt deze week een miskraam gehad met 9 weken? Jeetje wat heftig zeker na een kloppend hartje.. is dat ook vanzelf op gang gekomen of moet je gecurateerd worden? Wens jou heel veel sterkte:(
     
  6. Denise1

    Denise1 Actief lid

    21 sep 2016
    377
    388
    63
    De onderste is van net.. bijna niks meer op te zien.. ik hoop zo dat het nu snel los komt:cry:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.026
    25.502
    113
    Wat verdrietig Denise. Knuffel!
     
    Denise1 vindt dit leuk.
  8. Aimra

    Aimra Actief lid

    2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Hoe is het met je?
    Ik wil je geen valse hoop geven hoor. Ik heb
    Hoe is het met je? Heb je nog getest?

    Wat naar dit voor je :( sterkte!
     
  9. Denise1

    Denise1 Actief lid

    21 sep 2016
    377
    388
    63
    Bedankt voor je belangstelling.. er gebeurd nog steeds niks.. vanmorgen een clearblue gedaan.. dacht miss ligt het aan die sensitest dingen.. die zegt nog steeds zwanger maar 1-2.
    Terwijl ik nu 5+3 ben.. maar schijnbaar nog steeds HCG in mijn lichaam?
    Ik hoop gewoon dat het natuurlijk loskomt.. anders ga ik vragen of ik maandag of dinsdag een echo mag.. ga niet tot woensdag wachten.. heb dit nog nooit meegemaakt maar vind het geestelijk heel heftig.. weten dat het fout is maar niks kunnen doen dan afwachten.. wil gewoon dat het achter se rug is.. dan kunnen we verder.. kan de hele dag wel janken.
     
  10. Denise1

    Denise1 Actief lid

    21 sep 2016
    377
    388
    63
    Jou eerste zin is denk niet af gemaakt :) je wilt me geen valse hoop geven maar..? Ik ben benieuwd wat je wou zeggen.. liefs
     
  11. Isabelle010

    19 jun 2019
    28
    4
    3
    Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook hele lichte testen gehad. Ik had het idee dat een streepje gewoon betekent dat je zwanger bent. Kan je dan aan de dikte van het streepje zien of je een miskraam hebt?
    Volgens mij ben je gewoon zwanger!!
     
  12. Denise1

    Denise1 Actief lid

    21 sep 2016
    377
    388
    63
    Klopt ik was/ben ook zwanger.. streepje is zeker een streepje. Maar tot 6 weken hoort dat streepje wel op te lopen.. eerste dagen liep die op.. daarna af.. tot bijna niks meer (zie foto van die sensitesten) de onderste test geeft nog maar een heel licht streepje..
    Had verwacht dat de clearblue vandaag (of eigenlijk gisteren dus) zou zeggen niet zwanger.. maar niet dus.. zwanger maar blijft hangen op 1-2 weken.
     
  13. Isabelle010

    19 jun 2019
    28
    4
    3
    Dat klinkt wel logisch. Weer wat geleerd!
    Wat is zo’n sensitest eigenlijk?
     
  14. Denise1

    Denise1 Actief lid

    21 sep 2016
    377
    388
    63
    Zie foto in mijn eerste post. Dipsticks.
     
  15. Isabelle010

    19 jun 2019
    28
    4
    3
    Hebben ze je nog een echo gegeven @Denise1 of moest je wachten tot morgen?
     
  16. Denise1

    Denise1 Actief lid

    21 sep 2016
    377
    388
    63
    Lief dat je het vraagt!
    Ik ben sinds zondag al aan het bloeden maar heb nog niet het idee dat ik het vruchtje heb verloren:(
    Morgen belt de verloskundige weer om te kijken wanneer het handig is een echo te doen.
     
  17. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Ik heb dit een paar weken terug ook gehad. Testen liepen niet op. Foute boel.. Zware ‘menstruatie’ gehad, gelukkig na 6 dagen gestopt met bloedverlies.

    Hoe gaat t met bloedverlies?
     
  18. Isabelle010

    19 jun 2019
    28
    4
    3
    He, wat naar dat je bloedverlies hebt. Dan zal je i.c.m. de niet oplopende testen misschien toch wel bijna zeker weten dat het niet goed zit? Hoe ben je er mentaal onder?
    Veel sterkte meid.
     
  19. Denise1

    Denise1 Actief lid

    21 sep 2016
    377
    388
    63
    Ja daar ben ik zeker van.. hoop gewoon dat mijn lichaam alles zelf afstoot en ik niet alsnog medicatie moet.
    Mentaal gaat het nu wel.. ik wist het ak vrijwel gelijk dat t niet goed zat dus het grootste verdriet heb ik voor mijn gevoel nu gehad. Lief dankjewel!
     
    Isabelle010 vindt dit leuk.
  20. Denise1

    Denise1 Actief lid

    21 sep 2016
    377
    388
    63
    Oke voor jou ook de eerste miskraam?
    Het bloedverlies is echt minder voor mijn gevoel kan ik het vruchtje echt nog niet kwijt zijn. Morgen belt de verloskundige en dan ga ik wel vragen om een echo.. jij dat ook gehad ter controle?
     

Deel Deze Pagina