geen pijn aan borsten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Moontje, 11 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Is het altijd zo dat als je zwanger bent, je pijn hebt aan je borsten of tepels? Ik heb namelijk alle andere kwaaltjes wel (vanaf vandaag ook misselijk, helaas) en vind het steeds spannender worden. Maar ik heb helemaal geen pijn in mijn borsten. Af en toe een steekje, maar ik hoor van anderen dat iedere aanraking dan pijn doet. Dat is bij mij helemaal niet zo. Kan ik dan wel zwanger zijn? :(:

    Ik weet wel dat er nog van alles kan gebeuren en dat ik misschien gewoon ongesteld word straks, maar het wordt nu toch wel echt spannend... :rolleyes:

    Moontje
     
  2. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi Moontje .
    Ik heb 2 zwangerschappen gehad en 2 prachtige dochter gekregen .
    Bij beide zwangerschappen nergens last van gehad :)
    Ja , oke ze groeide wel behoorlijk , maar dat was alles .
    Ze waren niet gevoelig en had geen pijn , heeeeeeeeeerlijk .
    Het kan dus wel ;)
    Maar jij gaat op valentijnsdag testen toch :(:
    Dat is al lekker snel ( al had ik allang getest denk ik :oops: ) .
    Ik duim voor je .

    Groetjes Joyce
     
  3. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Ja, ik ben nu al zenuwachtig hoor voor dinsdag!!!

    Bedankt voor je antwoord, dan weet ik tenminste dat het wel kan...dat ik zomaar zwanger ben....

    Wel fijn trouwens als je er helemaal geen last van hebt! En groeien mogen ze wel hoor! Ik ben niet zo goed bedeeld namelijk...Hahaha!

    Nou, ik ga lekker uit eten dadelijk. Mijn misselijkheid is weer verdwenen. Gelukkig maar zeg! Ik hoop niet dat ik daar nog veel last van krijg, want ik moet er niet aan denken dat ik zo op mijn werk moet zitten!

    Groetjes,

    Moontje
     
  4. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik kan je vertellen dat het idd heerlijk zwanger zijn is zonder kwaaltjes :)
    En ik ben van me zelf ook niet zo goed bedeeld , dus dat groeien vind ik ook niet zo erg ;)
    Alleen zo jammer dat het na de bevalling weer slinkt :(

    Veel plezier straks als je uit eten gaat ;)
    Hoop dat de misselijkheid dan wegblijft voor je .

    Ik duim natuurlijk dat de test positief is dinsdag :) zou super zijn .

    Groetjes Joyce
     
  5. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Daar zie ik juist tegenop, dat ze groter worden bij een evt. zwangerschap...
    ze zijn nu al redelijk fors...
    Slik....
     
  6. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Stuur even wat naar mij Door :)
    Ik heb maar maatje 70A , dus daar mag best wat bij :oops:
    Niet dat ik zou overwegen om er chirurgisch iets aan te laten doen hoor .
    Maar zou het niet echt erg vinden als de natuur besloot om mij wat gelukkiger te maken op dat gebied :)
    Gelukkig kan ik er zelf heel goed mee leven en is me ventje ook tevreden .
    Ik had trouwens een maatje groter (80A , en ja die bestaat ) maar ben in een maand of 2 tijd gewoon 10 kilo kwijt geraakt .
    En ik heb er niets voor hoeven doen , ging helemaal van zelf .
    Alleen jammer dat ik het daar altijd als eerste aan merk :(


    Groetjes Joyce

    80A moet 80B zijn :oops:
     
  7. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb gevoelige tepels en ook wat steekjes, net als jij, maar verder niks.
     
  8. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik heb bij beide zwangersch nts gehad, enkel om de 2 uren eten mst ik doen ... dus het kan wel
    degelijk ! Fijn om zo zwanger te zijn toch ! :D
     
  9. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hier nog 1tje die bij de zwangerschap van beide meiden totaal nergens last van heeft gehad. En aangezien ik ook niet vooraan in de rij gestaan heb toen de (.)(.) werden uitgedeeld, was ik dan ook zéér teleurgesteld :( toen deze niet eens tijdens mijn zwangerschap groeide hahaha.
    Het is zeker zeer fijn zwanger zijn als je helemaal nergens last van hebt, alleen ik miste soms wel dat echte zwanger zijn gevoel (als jullie begrijpen wat ik bedoel). het groeien van mijn buik was ook al niet juh van het, dus dat schoot ook al niet op. Maarja, wie weet wat een ander wondertje me ooit aandoet haha, dan wenste ik t misschien weer tzelfde als de afgelopen 2x ;)

    Liefs Angela.
     
  10. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Nou die groeiende buik wilde bij mij wel .
    Had op een gegeven moment een buik wil je niet weten
    Ik leek wel een molenpaard :oops:
    Maar ja , ik ben klein van stuk (1.55) dus dan valt het ook nog eens extra op .
    En aangezien ik vanmezelf niet al te dun ben ( nu wel dan , ben 10 kilo kwijt zonder er iets aan gedaan te hebben :) ).......
    Mijn borsten groeide wel tijdens de zwangerschappen , maar ook niet juh van het .
    Pas na de bevalling leken het wel meloenen , zo groot waren ze :confused:

    Groetjes Joyce
     
  11. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Nou, ik voel me al een stuk beter na jullie verhalen. Ik heb vandaag namelijk helemaal nergens last van! Nog niet eens een steekje in mijn buik! Ga ik me daar weer zorgen over maken natuurlijk, of dat het er dan nog wel zal zitten (als er al iets was). Ik spoor ook niet helemaal geloof ik!

    Ik wacht gewoon af tot dinsdag.....

    Moontje
     
  12. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Oh, en JoyceD: het eten was geweldig! Ik voelde me echt heel goed tijdens het diner! Heel even dacht ik na het eten dat het fout ging, maar dat was snel weer over!!

    Doei,

    Moontje
     
  13. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Oh , das mooi Moontje :)
    Je hebt dus een gezellige avond gehad met mama .
    Weet ze eigenlijk dat je "bezig" bent :(:
    Anders had je nog een smoes moeten vertellen ook , als je ineens misselijk was geworden .
    Nou ja , gelukkig heerst er buikgriep , had je het daarop kunnen gooien :)
    Maar gelukkig is alles goed gegaan en had je een gezellige avond .

    Groetjes Joyce
     
  14. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Nee, dat weet ze niet! Na het eten dacht ik: oh, nu gaat het fout, maar een kopje thee doet wonderen!

    Ik dronk alleen geen wijn, terwijl ik dat normaal wel doe. Ze vond het volgens mij best vreemd en later begon ze over een collega die zwanger was en over de kwaaltjes die zij zelf heeft gehad bij ons (mij en mijn broer) Jaja, moeders he....

    Moontje
     
  15. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Denk dat moeders veel aanvoelen,ik heb ook al een paar keer met mijn moeder zoiets gehad,dan vroeg ze aan me is er iets,waardoor ik moest lachen en zei nee hoezo,ja ja ik weet het niet zei ze dan hahahaha heel appart :D
     
  16. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ja , moeder voelen dat idd aan :)
    Maar het kan ook zijn dat de wens de vader van de gedachte is ;)
    Je had over de wijn kunnen zeggen dat je je niet lekker voelde , buikgriep .
    Dan had je ook meteen de thee verklaard ;)
    Maar ja , waarschijnlijk ziet je moeder eerder dat je zwanger bent dan dat jij het door hebt .
    Mijn schoonmoeder zag het meteen bij mn schoonzus , terwijl ze zelf nog niets wist .
    Gelukkig heb ik dat niet met mijn mama , die valt het niet op omdat ik zo ben afgevallen :)
    Als ik dan weer wat aankom , zal ze denken dat ik eindelijk weer normaal doe ( ze denkt dat ik op dieet ben , terwijl ik dat zekers niet ben ) .
    Ik heb haar nog gezegd dat ik niets heb gedaan om af te vallen , maar dat geloofd ze niet .
    Komt me nu wel errug goed uit natuurlijk ;)

    Groetjes Joyce
     
  17. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Haha! Dat werkt zeker in je voordeel ja! En ja, ik kan het straks altijd nog op buikgriep gooien als ik zwanger blijk te zijn. iedereen is bij ons al ziek geweest op mijn werk dussss.....

    Groetjes,

    Moontje
     
  18. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik spreek mn moeder elke dag bijna ( over de telefoon ) , maar zie haar niet zo vaak .
    Denk dat dat ook wel mee speeld , ze weet niet hoe en wat verder :)

    Groetjes Joyce
     
  19. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Ik zie mijn moeder best vaak en ik zie aan haar als zij iets aan mij merkt, maar ze zegt of vraagt er nooit naar.

    Ik weet wel dat als ik blijk zwanger te zijn en ik ga het haar vertellen, dat ze het eerste uur niet meer stopt met huilen (van blijdschap wel hoor!!)

    En natuurlijk ga ik dan ook huilen, want de tranen staan me al in de ogen als ik verhalen lees over het moment dat het verteld wordt aan de ouders..

    Erg ontroerend allemaal...

    Nog een weekje meid!!

    Ik weet het morgen..ben nu al zenuwachtig...

    Liefs,

    Moontje
     
  20. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hm ja , dat met die verhalen heb ik ook :)
    Al ben ik bang dat ze in mijn omgeving niet zo positief zullen reageren .
    Ze zijn het van beide kanten niet eens met het feit dat wij een derde willen :(
    Maar ja , het is mijn leven en niet dat van hun en dus gaan we er evengoed voor :D

    Wel heel leuk dat je moeder zo zal reageren .
    De eerste keer dat ik zwanger werd ( van onze oudste dus ) heb ik bijna de hele uitzet van mn ma gekregen :confused:
    Kreeg niet eens de kans om zelf wat te kopen hihi .
    Wel heel lief natuurlijk .
    Onze jongste waren ze ook nog wel blij mee , maar ze wist dat het eigenlijk niet mogelijk was ( volgens heren de artsen dus ;) )
    En omdat ze principieel tegen abortus is ( en ik ook ) als het niet om medische redenen is ...........
    Maar nu de derde zal ik toch moeten afwachten .
    Ze vinden dat wij niet goed bij ons hoofd zijn en niet weten waar we aan beginnen .
    Ach , ze draaien wel bij als het eenmaal een feit is .

    En idd nog een weekje :(
    Duurt me nu al gewoon veeeeeeeeeeel te lang :D

    Ben benieuwd wat jou test morgen zal uitwijzen .
    Jammer dat ik niet overdag al even kan kijken .
    Moet morgen werken en daar is helaas geen internet , dus zal moeten wachten tot morgenavond .
    Maar dan heb ik waarschijnlijk wel iets leuks om naar uit te kijken :)

    Succes met testen morgen , ik lees het na mn werk ;)

    Groetjes Joyce
     

Deel Deze Pagina