Miskraam, schone echo, bloedverlies, wie herkent dit?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Vivianne84, 14 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vivianne84

    6 sep 2015
    95
    84
    18
    Hoi lieve meiden,

    Ik snap eigenlijk niet wat er nu in mijn lichaam gebeurt. Wie heeft er zoiets meegemaakt?

    Op 18 mei kreeg ik bloedverlies (toen 6.2 wkn) zwanger. Na 2 weken (weinig bloedverlies), had ik bij de verloskundige nog restweefsel zitten (of misschien zelfs nog het vruchtje). Ik had ook nog een positieve zwangerschapstest. Na 3 weken kwam ik bij de gynaecoloog, zij zei: mooi schoon. Cyclus is alweer gestart. Ik zie dat je nu een eisprong hebt (follikel gemeten en er liep vocht uit de follikel), + mooi 3 laags opgebouwd baarmoederslijm. Ik had in de dagen daarvoor ook vruchtbaar slijm gehad, maar ik dacht dat dit niet kon omdat ik nog restweefsel had van de miskraam. Wij hebben wel weer gevreeen in die periode, gewoon omdat we eraan toe waren en ik geen bloedverlies meer had en dus dacht dat het weer mocht.

    4 dagen na deze echo krijg ik opeens heel veel bloedverlies en verlies ik alsnog het vruchtje! en stolsels. Terwijl ik op de echo dus schoon was en er een nieuwe cyclus gestart was. Nu heb ik nog steeds veel bloedverlies. Wat is dit nou? Is dit een nieuwe menstruatie? Wel raar 4 dagen na een eisprong te zien op de echo (en vruchtbaar slijm). Of hoort dit bij het vruchtje wat er dan nu toch nog uitgekomen is?

    Ik baal ervan omdat ik dus alweer sex heb gehad (gyn zei dat het schoon was), maar ik dus eigenlijk nog in een miskraam zat. Ik wist dat niet.... kan ik nu een ontsteking ofzo oplopen?
     
  2. Padmee

    Padmee Fanatiek lid

    19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Wat erg van je miskraam :(
    Mijn lichaam was na mijn miskraam ook helemaal van slag. En ook ik kreeg een keer te horen dat mijn eisprong eraan kwam, wat niet het geval was. Ik had tussendoor ook een keer vruchtbaar slijm terwijl ik nog positief testte met zwangerschapstest. Door hormoon schommelingen kan je lichaam zich gek gedragen.

    Je zegt dat je na de sex bent gaan vloeien. Ik zou me dan geen zorgen maken om een infectie. Je bent als het waren nu ‘schoongespoeld’.

    Sterkte meis.
     

Deel Deze Pagina