1ste periode slijm 2e periode slijm?

Discussion in 'Zwanger worden' started by mammiekaatje, Dec 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mammiekaatje

Dec 6, 2008
    29
    0
    0
    Ik heb ff een vraagje of iemand dit herkent.

Ik heb een vrij regelmatige cyclus van 28 soms 29 dagen.
    Ik heb 3 jaar geleden mijn spiraaltje er uit laten halen.
    En nu sind 2 jaar aan het klussen.
    Mijn vriend heeft al een onderzoekje gedaan of t allemaal ok was en dat was het.
    Bij mij is het ook goed want ik heb al een 8 jarige.
    Elke keer druk aan het klussen zo rond de 14 dag zeg maar .
    Nu is mijn laatse ongi op 15 nov begonnen,dus moet mijn vruchtbare dag rond 28/29 nov liggen.
    Hebben we de 27e 29e geklust en op de 30 ste had ik het zogezegde slijm en de dag daarna 1dec ook nog en op deze dag ook nog geklust.
    Dus telkens met een dag ertussen.
    En nu 3 dagen na 1dec dus op 4 dec had ik weer slijm.Bij het afvegen
    En nu al drie dagen het is erg dik dus dikker dan rond de 30ste maar wel dat je er draden van kunt trekken wel hele dikke draden maar het is wel heel erg veel slijm zeg maar soort slijmprop ofzo wel doorzichtig.
    Zal het dan zo zijn dat dit mijn ovulatie voorstelt of is dat gewoon een teken dat mijn ongi er aan zit te komen?
    Wie herkent dit? :(

groetjes

2. Sas8

Sas8 Lid

Nov 25, 2008
    28
    0
    0
    Edam
    Ik heb dit ook 1 keer gehad. Had toen het idee dat ik de slijmprop verloor en dat dit een teken was van het begin van mijn vruchtbare periode. Daarna werd het slijm doorzichtiger en met een ovulatietest bleek dat ik toen na 4 dagen mijn eisprong had. Als ik een cyclus heb van 28-29 dagen (ben erg onregelmatig) heb ik op dag 16-17 mijn eisprong.
    Groetjes

Share This Page