Ik ben vrijdag geweest voor een echo om gerust gesteld te worden dat alles in orde was. Ik zou nu 11 weken zijn, maar het vruchtje was maar 9 weken en er was geen hartslag. Er is tot op heden verder geen enkel symptoom dat doet vermoeden dat het een miskraam is. Ik voel me op en top zwanger, maar toch leeft er niets meer. Ik moet deze week afwachten of het toch nog spontaan afkomt en anders volgt er vrijdag een curettage. Ben op dit moment doodop en heb al 3 dagen niet geslapen...tabletjes hellpen niet. De vraag is nu wanneer ik de eerste bloeddruppel zie dat er inderdaad wat mis is. een heel verdrietige miranda
Miranda, Het lijkt me idd moeilijk als je je op en top zwanger voelt en dan te horen krijgt dat je kindje geen hartslag meer heeft. Wat een vreselijke ervaring lijkt me dat!! Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende periode ...
wat jammer om te horen miranda veel sterkte in dez moeilijke tijd en hopen dat het vanzelf komt zodat je je niet schuldig gaat voelen. groetjes Talia
Bah wat een rotsituatie! Hopelijk is je lichaam in staat om het zelf op te lossen en hoef je niet voor een curretage! Sterkte Mriek
Ach meis, wat afschuwelijk om te horen... Ik wens je alle sterkte en huis voor je dat alles van nature goed komt. Sterkte en alle liefs, Anouk.
Ik wens je ook echt heel veel sterkte toe Miranda. Ik hoop dat je het een plekje kan geven de komende tijd. Liefs,
och jee wat vervelend zeg. kan een heel verhaal gaan schrijven, maar ik houd het bij een paar woordjes die je het meeste nodig hebt op dit moment... houd je haaks en sterkte met dit verlies.... liek.
Wat een klap moet dan zijn om weer een miskraam te hebben. Heel veel sterkte gewenst de komende tijd. Pim