Miskraam ?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sweetdushi, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetdushi

    sweetdushi Bekend lid

    24 jun 2007
    685
    0
    0
    Na 6 weken zwangerschap begon ik met lichtjes bloeden. De VK gebeld die zei dat ik af moest wachten. Daarna werd het alleen maar erger en stelde ze dus vast dat het een miskraam was. Heb wel stolsels eruit zien komen maar verder niet echt wat. En vaak zag het er meer bruinig uit. En nu een maand later heb ik nog steeds grote borsten met blauwe strepen, moet spugen en ben zo misselijk als wat. Kan niet eens koken. En mijn buik is ook zo opgezet als wat. Is het er niet volledig uitgekomen of waren het er twee ? Of heb ik misschien geen miskraam gehad ?

    Groetjes Melanie
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Melanie,

    doe nog maar eens een test. Als deze nog steeds positeif is, zou ik nog eens met de vk bellen. Een echo lijkt me dan wel op zijn plaats. Soms zie je wel eens dat de symptomen niet zo
    snel verdwijnen na een miskraam en heel soms zit de zwangerschap toch nog goed. Maar die laatste kans is wel het kleinst. Maar doe voor de zekerheid nog maar eens een test.

    Groetjes Brigitte
     
  3. sweetdushi

    sweetdushi Bekend lid

    24 jun 2007
    685
    0
    0
    Heb vandaag een test gedaan en die was nog steeds positief.
    Naar de VK gebeld. En volgende week een echo.
    Heel erg bedankt voor het beantwoorden.
    Anders had ik nu nog steeds zitten twijfelen.
    Groetjes Melanie
     

Deel Deze Pagina