Misschien een rare vraag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door talithatje, 3 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talithatje

    talithatje Bekend lid

    9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik heb het gevoel dat Jason de afgelopen dagen niet helemaal lekker is. Hij eet en drinkt wel normaal. Maar hij vind het heerlijk om lekker in zijn box te liggen en heeft het liefst de hele dag zijn speen in zijn mond.
    Normaal is ie heel druk en kan ie niet stil zitten of liggen. En hij speen alleen als ie overdag wilt slapen.
    Ik heb hem al meerdere malen getempt, maar hij heeft geen koorts. Nu was ik hem net aan het verschonen en toen viel het me op dat zijn balzakje een soort van verschrompeld. Hij was helemaal gespannen ipv dat het een losse zak was.
    Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen. Maar zijn balzak zat strak om zijn balletje.
    Weet iemand wat dit kan zijn?
     
  2. InLove

    InLove Fanatiek lid

    11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    als jij t gevoel hebt dat er iets niet klopt dan moet je even langs de arts gaan. Moedergevoel is vaak juist.

    Doet t ook pijn als je hem verschoond?
     
  3. talithatje

    talithatje Bekend lid

    9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Nee niet dat ik weet. Het is wel zo dat als ik met een billendoekje zijn liezen schoonmaak gaat ie er meteen met zijn handje naar toe.
    Maar hij huilt niet ofzo
     
  4. flower 27

    flower 27 Bekend lid

    28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Gewoon even de huisarts bellen morgen, kan nooit kwaad.

    succes!!
     
  5. Marieken

    Marieken Fanatiek lid

    11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    die balzak is normaal!!!!
    heeft mn zoontje ook wel eens, en mn vriend trouwens ook hoor hahaha
    lijkt een beetje op olifanten huid of niet. heel dik.
    hier word die dan zelfs een beetje geel heel raar maar wel normaal.
    alleen de rest van zn gedrag geeft wel aan dat die zich anders voelt, daar kun je misschien beter even voor langs het cb.
     
  6. piemie

    piemie Fanatiek lid

    28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Nou wij hadden hier precies hetzelfde, heel gek en klein strak!! Ik schrok er ook van maar mijn vriend zei dat dat heel normaal is en dat hij dat nu maar vooral als kind ook wel eens had!!Bij de verschoning erna was het weg. Tygo is overgens nu wel heeeel erg verkouden maar dat heeft er niks mee te maken neem ik aan.....

    Groetjes
     
  7. Maccy

    Maccy Bekend lid

    26 dec 2008
    513
    0
    0
    Hier ook, verschrompeld en heel hard en rimpelig. Ik ging er altijd van uit dat dat door de kou of door aanraking komt. Een beetje net als je tepels. Maar als jij het niet vertrouwd moet je gewoon even naar de HA gaan.
     
  8. Serendipity

    Serendipity Fanatiek lid

    15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    ik werk op een kdv en mijn collega (klinkt trouwens echt stom) kan altijd zien als kinderen ziek worden en idd aan hun balzak haha... die ziet er dan idd verschrompelt uit... en ik ben getuigen geweest... je kan het daar idd aan zien! Stom he?? Je kan het soms ook zien aan het haar van kindjes, dat zit dan heel anders, pluizig enzo...
     
  9. Zoon

    Zoon Actief lid

    14 jan 2010
    241
    0
    0
    @ home
    Dan zou mijn zoon nu al standaard een aantal keer in de week ziek moeten zijn :(
    Mijn zoontje heeft dit ook wel vaker en ik sta er eigenlijk niet van te kijken 8)
    Heb verder een kerngezonde zoon die nog nooit ziek is geweest en het lijkt er ook niet op dat dat vandaag of morgen zomaar 1 2 3 staat te gebeuren :D

    Ik heb eerder het idee dat het met koude te maken heeft...
     

Deel Deze Pagina