Wanneer testen??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jetje87, Jun 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jetje87

Jetje87 Actief lid

Jun 9, 2011
    146
    0
    0
    Brabant
    Hoi Allemaal,

Ik ben net nieuw hier:) en kom maar meteen met een lastige vraag :p
    Ik zal eerst even de situatie uitleggen...
    24 Mei jl heb ik mijn mirena spiraal laten verwijderen omdat wij een wens hebben voor een 2e:) Sinds dat ik de mirena had heb ik verder ook geen menstruatie gehad dus zou mijn cyclus ook niet weten;)
    Ik heb verder geen bloeding gehad alleen een heel klein beetje 2 dagen na het verwijderen maar dit heeft maar een dag of 3 geduurd. Dit was naar mijn idee ook zo weinig dat het geen menstruatie is te noemen.
    Alleen ik ben nu sinds een week zow misselijk en rusteloze benen wat ik bij de eerste ook heb dat ik haast zou denken dat ik zwanger ben...
    Alleen dit kan toch helemaal niet zo vlug? En wanneer zou ik kunnen testen??
    Alvast bedankt voor het lezen.

2. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik zou nu gewoon testen, is hij Nega dan volgende week weer... Ti's een btje lastig in te schatten... Bij de mirena heb je toch wel een eisprong gewoon of ook niet? Het kan zijn dat hè dan vlak na verwijderen je ei hebt gehad...
    Succes!

3. Jetje87

Jetje87 Actief lid

Jun 9, 2011
    146
    0
    0
    Brabant
    Bedankt voor je reactie:)
    Nou zoals ik het had begrepen is dat veel vrouwen geen eisprong meer hebben als ze een mirena hebben...Dus ook dat weet ik niet zeker...Maar ik ga morgenvroeg maar eens testen dan:)
    Nogmaals bedankt voor je reactie

4. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hi jetje87!

Ik heb altijd begrepen dat je gewoon een eisprong hebt bij de spiraal (bij de mirena) en dat je na verwijdering gelijk vruchtbaar bent. Deze spiraal zorgt ervoor dat de bevruchting niet kan innestelen. Ik had er een, die is blijkbaar los geraakt, en ik was hartstikke zwanger. Toen ik m uiteindelijk verloor, heb ik 2 weken erna een posi test gehad....
    Dus ik zou idd nu al een test doen, en volgende week weer... Succes, zou mooi zijn als het gelijk raak is niet dan!:)

5. Jetje87

Jetje87 Actief lid

Jun 9, 2011
    146
    0
    0
    Brabant
    oww dat heb ik verkeerd begrepen dan:)
    Ik ga denk ik toch vanmiddag ff een test halen haha!!(hoezo ongeduldig))

Het zou inderdaad heel leuk zijn als het nu al raak is:D

Share This Page