Misschien gekke vraag, pendelen? Kan dat?

Discussie in 'Pendelen' gestart door Regenboog01, 22 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Regenboog01

    Regenboog01 Bekend lid

    23 jan 2017
    792
    477
    63
    hoi,

    Ik heb denk ik een gekke vraag, maar ik ga hem toch stellen..
    Ik heb in het verleden een miskraam gehad en daarna een niet zo makkelijke zwangerschap en periode erna.. al met al best een rollercoaster geweest.

    Nu ben ik opnieuw zwanger en het heeft me toch niet in de koude kleren gezeten om het zacht uit te drukken.
    Ik merk dat ik een veel mee bezig ben, snel angstig, bezorgd, verdrietig etc.
    Binnenkort als het goed is een gesprek met een coach die me hopelijk kan helpen om wat fijner door de zwangerschap te helpen. Het was een hele drempel voor me, maar heb toch de stap genomen om mijn verhaal te doen bij de vk.

    Nu vroeg ik me af (had het ergens gelezen) of er iemand is die kan pendelen of dit een fijne zwangerschap wordt of in ieder geval minder zorgelijk dan bij de eerste?
    En wegens emotionele gebeurtenis zijn we heeeeeel nieuwsgierig of we een jongen of meisje krijgen.
    Ik heb sterk een gevoel, maar kan het mis hebben natuurlijk.

    Sommigen zullen het misschien niet snappen en excuses daar dan voor, maar hopelijk geeft het me wat meer rust ofzo.. ik weet namelijk wat me mogelijk e wachten staat maar dan is het ook fijn om dat gewoon te weten; zodat ik me er alvast op voor kan bereiden.

    Alvast bedankt..
     

Deel Deze Pagina