misschien wel hele rare vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamadeb2007, 9 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamadeb2007

    11 feb 2008
    10
    0
    0
    maar waar ik nu al tijdje over na loop te denken is het volgende......

    Elke woensdag zwem ik met onze zoon. En de dag van de eisprong is eigenlijk altijd op of rond de woensdag. Zou dit nou van invloed kunnen zijn op het zwanger worden?
    Stel we hebben de dinsdag ervoor gevreeën, dan zouden toch alle goed actieve zaadjes al op de plek van bestemming moeten zijn? (ik ga er maar vanuit dat het water niet daar terecht kan komen) Of is het ook zo dat wat bij de baarmoedermond blijft kleven later ook nog verder kan komen? Misschien wel een hele rare gedachtengang hoor. Maar het spookt al een tijdje door mijn hoofd en waar kun je zoiets nou beter vragen dan op een forum :)

    Alvast bedankt voor jullie antwoorden... enne dames.... Niet te hard lachen hierom hoor :)

    Groetjes! mama deb
     
  2. MamavanTim

    MamavanTim Actief lid

    6 mei 2007
    104
    0
    0
    IK lach niet, zou niet durven! ;)
    Maar volgens mij maakt het helemaal niet uit of je nou wel of niet zwemt hoor
    Ze zijn al lang goed aangekomen! (dacht ik toch?)
     
  3. Volgens mij kan zwemmen niet van invloed zijn. Daaronder is het goed geïsoleerd ;) en inderdaad, de zaadjes zijn allang onderweg.

    Volgens mij is regelmatige lichaamsbeweging juist goed!

    Succes!
     
  4. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    De zaadjes zijn dan al op de plaats van bestemming!
     
  5. mamadeb2007

    11 feb 2008
    10
    0
    0
    Gelukkig, serieuze reacties :) Ik had zelf ook al zo'n idee hoor, maar omdat ik toch steeds met die vraag in mijn hoofd zat dacht ik van, ik ga toch maar eens vragen.

    Bedankt voor jullie antwoorden. Wij gaan gewoon lekker door met zwemmen

    Groetjes! mama deb
     

Deel Deze Pagina