Misschien zwanger / symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Isamaejansen, 15 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isamaejansen

    15 jan 2020
    18
    16
    3
    Vrouw
    Goedenavond allemaal,

    Ik heb wat hulp nodig. Ik ben behoorlijk onzeker. Ik denk dat ik namelijk zwanger ben. Ik hoor morgen ongesteld te worden, maar merkte sinds een week of 2 geleden dat mijn lichaam anders aanvoelde. Ik werd misselijk (wat inmiddels weer is bijgetrokken) ik heb een heel erg opgeblazen gevoel, mijn buik staat ook behoorlijk bol. Ik moet vaak naar de wc om te plassen wat ik voorheen veel minder had. Ook merk ik dat ik af en toe krampen / steken hebt. Ik ben erg onzeker en tuurlijk ik kan wachten tot morgen om te kijken of ik ongesteld wordt maar ik wilde het graag even kwijt misschien dat er meerdere vrouwen zich ook zo onzeker voelen over de situatie. Ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen, alvast bedankt :)

    Isa Maé
     
  2. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.911
    15.357
    113
    Direct na je eisprong klachten ervaren is niet mogelijk. Althans: het zullen geen zwangerschapsklachten zijn, maar kwaaltjes ontstaan door progesteron.

    Als je vandaag ongesteld zou moeten worden kan je prima een testje wagen:thumup: Succes
     
  3. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Hoi Isa Mae, ik zie dat je nieuw bent hier. Welkom!
    In het begin kan je last hebben van vage klachten. Maar of die op een zwangerschap duiden of op een naderende menstruatie.... Ik zou vandaag een zwangerschapstest doen.
     

Deel Deze Pagina