misschien zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door caroline27, 17 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    hoi allemaal

    ik heb 16 dec een miskraam gehad en nu heb ik net een zwangerschapstest gedaan omdat ik weer zwangerschapssymptomen denk te voelen en het streepje is vaag. Kan ik nu zwanger zijn of is het nog van mijn miskraam . Ik durf niets te hopen help weten jullie er misschien iets over?
    liefs caroline
     
  2. sophietje

    sophietje Actief lid

    3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :( :( hoi carolien,ik heb op n papiertje wat bij n zwangerschaptest zit gelezen dat als je pas n miskraam heb gehad de test niet betrouwbaar is :) :) er zitten dan nog van die hormonen in de de test positief maakt :( :( maar ik ga voorje duimen dat je dus wel zwanger bent :D :D je weet t maar nooit toch :(: :(: vraag t anders aan je huisarts :) :) ben je overtijd dan :(: :(: gr sophietje
     
  3. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    ja vorig weekend had ik ong moeten worden maar door die miskraam ben ik de tel kwijt. Ga nu de dokter bellen voor een bloed test als dat kan . Ben een beetje onzeker nu en dan wil ik het ook meteen weten

    liefs caroline
     
  4. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    kan om half 10 bij de huisarts terecht
     
  5. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Ik hoop echt voor je dat je weer zwanger bent :)
     
  6. carlijn

    carlijn Actief lid

    24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Spannend! Laat je het even weten? Ik zit in de zelfde situatie en ga vanmiddag naar de huisarts. Ik heb 1 december een miskraam gehad en ik test ook steeds vage streepjes. Zelf denk ik dat het bij mij nog resthormonen zijn. Volgens de huisarts zou dat niet meer kunnen, maar ik denk wel dat het zo is en dat ik dus niet zwanger ben. Wel heb ik sinds gisteren wat krampen en pijn in mijn rug, dus wie weet wordt ik nu als nog weer ongesteld (sinds de miskraam heb ik nog geen menstruatie gehad). Heel veel succes en ik duim voor je!

    Groet, Carlijn
     
  7. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    ik hoop het ook voor je ..!! :D
     
  8. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Wat spannend! Is er bij jullie geen bloedonderzoek gedaan naar de hoeveelheid zwangerschapshormoon na jullie miskraam? Ik heb met kerst een miskraam gehad en de gyneacoloog heeft bloed laten prikken om te kijken of het hormoon al uit mijn lijf was.

    Succes, ik zal voor jullie duimen!

    liefs,
    Cleo
     
  9. carlijn

    carlijn Actief lid

    24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Hoi Cleo,

    nee, ik heb geen bloedonderzoek gehad. Achteraf was dat misschien wel handig geweest. Ik hoor hier ook veel vrouwen die naar een gynaecoloog gaan maar daar ben ik nog nooit geweest. Toen ik zwanger was heb ik alleen contact gehad met een VK. Misschien een domme vraag, maar waarom gaat de een naar een gynaecoloog en de ander alleen naar een VK? Ik heb de indruk dat diegene die naar een gynaecoloog gaat veel beter in de gaten wordt gehouden. Lijkt me nu eigenlijk best prettig.

    Groet, Carla
     
  10. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik ben ter vaststelling van de miskraam naar een verloskundige geweest. Zij kon er niet helemaal wijs uit en toen heb ik een onderzoek door een gyno gehad in het ziekenhuis waarbij ook mijn hcg is gemeten.

    Mocht ik weer zwanger raken dan ga ik gewoon weer naar de verloskundige toe. Je gaat volgens mij alleen naar de gyno als daar een medische noodzaak toe bestaat.

    Pim
     
  11. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik ben van belgië en bij ons ga je rechtstreeks naar de gyn, meestal komt er geen vk ter sprake.
    Eerst op controle bij HA en dan naar gyn, voor de echo's. Ik moet er maandelijks naartoe en op het einde van de zwangerschap is dit wel alle 14 dagen.

    Bij jullie in Nederland, als ik het goed begrepen heb, ga je pas naar de gyn als er iets niet klopt of dreigt fout te lopen.
     
  12. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    En Carolien.....is er al wat bekent??? Ik duim voor positief nieuws.

    Groet kwebbel
     
  13. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Nou ik ben ook benieuwd. Het kan zijn dat de hormonen tot 8 weken in je lichaam zitten en dat je dus positief test. Hopelijk heb je al meer zekerheid. Sterkte ermee!Liefs Jenny
     
  14. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    nou dat was lang wachten ben van morgen na huisarts geweest en hij zegt dat het eigelijk niet meer van mijn miskraam kan komen. Hij zei ook dat hij het niet weet en wilde me ook geen hoop geven. Ben naar het ziekenhuis voor bloedonderzoek geweest en dan zou de ha het vrijdag weten. Ik had in het lab een aardige man dus legde ik de situatie uit en hij zou vanmiddag de ha de uitslag doorbellen dus heel lief hij maakte een uitzondering. De ha heeft net gebeld en had heel de middag gewacht op een fax van hem en hem toen ook gebeld waar die bleef maar het was heel druk geworden en hij morgen ochtend de uitslag door geven. dus ik moet tot morgen wachten en de ha beld me tussen 10.30 en 12.30 op mijn werk . ik durf echt niet te hopen maar toch doe je dat een beetje maar ben echt zo onzeker maar ik heb wel allerlei zwangerschaps symptonen die ik niet had toen ik wel zwanger was want toen merkte ik niets van raar he .
    liefs caroline
     
  15. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    carlijn hoe was het bij jou gegaan bij de ha? Ben erg benieuwd !!!!
    liefs caroline
     
  16. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    ik duim voor je Caroline!!
     
  17. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Sterkte met de onzekerheid, hopelijk weet je het morgen snel!
    Groetjes, Wendy
     
  18. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    ik laat het morgen meteen weten als ik klaar ben met werken ok liefs caroline
     
  19. sophietje

    sophietje Actief lid

    3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :D :D spannend zeg!!!!!ik hoop t heel erg voor je caroline,dat word duimen!!!!!!!veel liefs sophietje
     
  20. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Veel succes Carolien, ik zal voor je duimen!!

    Groetjes Angela.
     

Deel Deze Pagina