Missed abortion bij 9 weken

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Jennifer2106, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

    Jennifer2106 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Vandaag een echo gehad en helaas klopt het hartje niet meer :(. Kapot van verdriet. Her was zo welkom geweest. En na een kloppend hartje gezien te hebben 2 weken geleden komt het nu dubbel zo hard aan.
    Ze hebben tabletjes ingebracht om een miskraam op te wekken. Afwachten wat er nu gaat gebeuren. Wat een klote zooi. :x
     
  2. Pleak

    Pleak Fanatiek lid

    30 mei 2011
    3.620
    217
    63
    zuid-holland
    :( wat ongelofelijk rot voor je meis!! Hele dikke knuffel en sterkte de komende tijd :(
     
  3. Lappie

    Lappie VIP lid

    27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Lieve Jennifer, wat vreselijk verdrietig!! :(
    Dit wens je echt niemand toe.
    Had het zo graag anders gezien bij je.
    Helaas weet ik hoe je je voelt. Ik was helemaal kapot van mijn missed abortion, erger dan van mijn vmk. Twee maanden heb ik in de put gezeten ervan. Maar wat heb ik veel gehad aan de meiden op dit forum en uiteraard mijn vriendinnen.
    Weten de mensen in je omgeving van je zwangerschap??
    Ik hoop dat je steun kan vinden bij hen en hier op het forum en op de eerste plaats natuurlijk bij je mannetje.
    Sterkte!!!!
     
  4. toeter

    toeter Fanatiek lid

    1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    veel sterkte jennifer..

    Je zal nog wel in shock zijn na dit kl*te nieuws:x
     
  5. Jennifer2106

    Jennifer2106 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Bedankt voor jullie lieve woorden meiden. Hoop dat het snel gaat maar denk dat de medicijnen werken want heb mega buikpijn. En koorts. 38,85. Pppff.

    Lieve lappie. Jij weet helaas als geen ander hoe het voelt. Waarom wij. :(. Maar onze tijd komt hopelijk ook snel.
    Hoe voel jij je? Ben je alles al kwijt. Klote he. Dikke knuff en wie weet worden we weer ongeveer gelijk zwanger en kunnen we een mooie gezonde zwangerschap tegemoet gaan.

    Dikke knufffff. X
     
  6. MamsieM

    MamsieM VIP lid

    22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ach meid, wat verdrietig zeg!

    Neem de tijd, er gebeurd veel en gaat ook nog veel gebeuren.
    Sterkte!
     
  7. lely27

    lely27 Niet meer actief

    Ohh wat heftig.. en ook nog na een goede echo!

    Wens je veel succes komende uren.. die tabletten zijn niet leuk
    En daarna heel erg veel sterkte! Neem hier de tijd voor! Je hebt het echt nodig
    (en zorg voor kraamverband voor de komende uren.. je zal heel heftig gaan vloeien..)
     
  8. Lappie

    Lappie VIP lid

    27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ja ik denk dat ik alles kwijt ben. Hoewel ik nog wel redelijk bloed.
    Bij mijn mk met Cytotec was het na 1 heftige nacht zo goed als over. Dit lijkt meer op een heftige menstruatie.
    Ik hoop dat het bij jou ook allemaal goed verloopt vannacht. Doe wel rustig aan, ik werd toen ook even licht in mijn hoofd en kon me nog net staande houden. Zorg dat je niet alleen bent als dat niet hoeft.
    Veel sterkte lieverd!!! Vind het nog steeds heel erg voor je.
     
  9. mamajojo79

    mamajojo79 Fanatiek lid

    2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    lieverd nogmaals heel veel sterkte, en zoals ik al zei je kan bij me terecht ok? heb ook 2x MA gehad dus als ik je kan helpen hoor ik het. Het is idd altijd de vraag waarom jij :( ik snap dat zo goed. ik wil je hele dikke knuffel geven ok? xxx
     
  10. Jennifer2106

    Jennifer2106 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Jullie zijn lief. Jullie woorden doen me goed.

    Helaas doen de pillen nog niet veel behalve buikpijn veroorzaken. Hoop dat het snel eruit komt.

    Liefs. X
     
  11. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Heel veel sterkte meid :(
     
  12. lely27

    lely27 Niet meer actief

    Wat naar zeg .. Kom op lichaam , laat los .
    Je schreef bij mij dat je, nu dat je weet dat t niet meer leeft , t er zo gauw mogelijk uit wil hebben
    Zo herkenbaar ! Dat was ook mijn gevoel.. Eruit , dan zie ik daarna wel hoe ik me voel

    Heb je al gebeld dat je nog niet vloeit ?? Volgens mij had dat inmiddels wel een keer gemoeten ..

    Veel sterkte , ik hoop in dit geval dat je lichaam snel los wil laten
    Dan kun je daarna eindelijk proberen om dit een plekje te geven

    Knuffel
     
  13. Jennifer2106

    Jennifer2106 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Vannacht om 2 uur is het bloeden begonnen. Op de wc een grote klodder verloren. Heb er niet goed naar gekeken maar denk dat het het vruchtje was is een vliesje. Ben een emotioneel wrak. M'n verstand en gevoel zijn zo tegenstrijdig. Bah. Ben benieuwd maandag hoe de echo is.

    Hebben ze tegen jullie gezegd hoe lang je moet wachten om er weer voor te gaan? Ik wil zelf meteen weer vol ervoor gaan als dit achter de rug is.

    Hoe gaat het nu met je lely?

    Caruli. Dank je.
     
  14. mamajojo79

    mamajojo79 Fanatiek lid

    2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    hey Jen
    Dat gevoel van er vol voor gaan heb ik ook gehad beide keren, ik ben na de curretages na ongeveer 40-50 dagen ongesteld geworden en daarna meteen begonnen, dus ik denk dat een menstruatie afwachten voor jezelf wel rustig is. schrik niet als je cyclus beetje van slag is he meid
     
  15. lely27

    lely27 Niet meer actief

    Mijn gyn zei dat we er weer voor mochten gaan als wij daar klaar voor zijn
    Vertaald voor mij: zodra dat ellendige bloeden gestopt is!

    Hij zei wel, je zou op je menstruatie kunnen wachten, want dan is je baarmoeder 1x echt schoon geweest.. maar het is helemaal niet erg als je meteen zwanger raakt

    Hier zijn alle stolsels er uit, en verlies ik helder bloed.. Heb ook iets meer krampen als de afgelopen dagen, niet pijnlijker maar vaker.
    Dus ik vergelijk t nu met een menstruatie..

    Fijn dat het bloeden is begonnen, dan komt het nu op gang.. hoop dat maandag al een groot deel weg is!
     
  16. mamajojo79

    mamajojo79 Fanatiek lid

    2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    klopt idd je kan wel meteen zwanger worden, kan ook zeker geen kwaad ik hoop voor jullie echt dat dat ook gebeurd!
     
  17. Dooo88

    Dooo88 Bekend lid

    19 okt 2012
    856
    0
    0

    Dikke knuffel lieve jen!!! Wij zijn er ook meteen voor blijven gaan en resultaat 1 of 2 maanden ertussen... Je bent wel gelijk mamajojo zegt veel vruchtbaarder na een mk!! Ik duim vr je meid en heb zooo met je te doen :( dikke kus.!!
     
  18. Ikapika

    Ikapika VIP lid

    21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hoi Jennifer,

    Wat naar dat je dit moet meemaken. Ik wens je heel veel sterkte. Ik weet helaas wat het is.
    Wij zijn er ook meteen weer voor gegaan. Ik heb 3-01-13 een miskraam gehad en op de echo van 15-01 was alles schoon. De zwangerschapstesten erna waren negatief.
    Gisteren een zwangerschapstest gedaan, omdat ik dacht 23-01 mijn ei te hebben gehad. En... ik ben dus weer zwanger.
    Een emotionele rollercoaster is het. En ik ben ook angstig en hoop dat het deze keer goed gaat. Maar je hoeft dus echt niet te wachten. De gyn. zei dat het enige nadeel is dat je de termijn wat moeilijker kan bepalen in het begin. Dan maar een extra echo ;)
     
  19. Jennifer2106

    Jennifer2106 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ff snel een update. Hetvruchtje zit ondanks de heftige krampen en veel bloedverlies nog op z'n plek. Vandaag 2e x pillen gekregen. Woensdag weer terug. Als het er dan nog zit toch een curettage.
    Ben emotioneel iets stabieler zolang ik er niet aan denk of over praat. Ben nu meer boos op m'n lijf dat het niet doet wat het moet doen. Wil dit afsluiten en gewoon snel weer verder. Ben begonnen met tempen en die is nog hoog. Ppffff. Ga nu m'n bedje weer in want de krampen zijn echt verschrikkelijk.

    @ikapika. Wat onwijsfijn dat je weer zwanger bent. Hopelijk is dit een mooie plak beeb. Wel fijn zo een extra echo. Kan me je angst wel heel goed voorstellen.
     
  20. mamajojo79

    mamajojo79 Fanatiek lid

    2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    hey balen zeg dat je nog niet schoon bent:x zoals ik al eerder PB zei ik vind schandalig dat ze niet meteen curretage doen bij jou, scheelt je echt hoop pijn en ellende, nou hopelijk werken de 2e keer de pillen wel, ik snap dat je wil afsluiten en verder gaan

    Ikapika wat fijn dat weer gelukt is, gefeliciteerd vaak krijg je wel exstra echos dat had ik de 2e keer ook na de eerste MA.
     

Deel Deze Pagina