Misselijk en spugen na snoepen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door AnnaBeer, 16 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaBeer

    AnnaBeer Actief lid

    9 jun 2018
    256
    276
    63
    Vrouw
    Eergisteren was ik lekkere snoepjes aan het eten en werd ik opeens super misselijk en spuugde ik mijn hele maaginhoud eruit.

    Meestal heb ik een paar keer kokhalzen op de dag ( vooral ochtend).

    Net nam ik weer wat van de snoepjes en precies hetzelfde. Mijn hele maag kwam eruit. Bah bah.

    Zijn jullie er mee bekend dan bepaalde voedingsmiddelen misselijkheid nog meer kunnen opwekken waardoor je moet spugen? Ik dus met bepaalde snoepjes

    Hoe kan dat eigenlijk?
     
  2. Elisa199

    Elisa199 Actief lid

    15 aug 2020
    237
    153
    43
    Ja, dat herken ik wel. Heel normaal volgens mij. Heb het bij eerste zwangerschap nog wel extremer gehad, dan hield ik niks binnen op enkele dingen na.

    Je mag dus blij zijn dat het om enkel die snoepjes gaat... zit er waarschijnlijk een stofje in wat je maag niet fijn vindt. Kan overigens ook gebeuren door enkel het ruiken van een bepaalde geur. Koffie bijv. Of tijdens het koken.
     
  3. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    #3 Sylva, 16 sep 2020
    Laatst bewerkt: 16 sep 2020
    Oh ja hoor. Als ik ei, avocado of Nutella eet of gewoon water drink dan gaat het hier mis. Ik vermeid het nu maar gewoon dat werkt het beste.

    Waar door het komt weet ik niet. Maar vermoed dat het komt omdat je lichaam dat op dat moment niet nodig heeft en het op een wel heel rare manier duidelijk maakt dat je dit niet hoeft te eten of drinken.
     
    Elisa199 vindt dit leuk.
  4. Yara7

    Yara7 Actief lid

    23 aug 2020
    316
    427
    63
    Vrouw
    ik ben niet misselijk maar als ik een snoepje eet word ik dat wel! Heel gek! Heb meerdere keren geprobeerd en elke keer weer het zelfde. Die laat ik dus maar even staan.
     

Deel Deze Pagina