Misselijk van kookgeurtjes !

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ligakoekjuh, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie werd ook al heel vroeg in haar zwangerschap misselijk (vooral van kookluchten !? :(

2. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    IK !

ik trek kookluchtjes ook erg slecht momenteel.. liep vandaag in de kidsfactory.. ik snap niet dat ze daar tosti's gaan staan bakken midden in die winkel waar toch de meeste bezoekers zwanger zijn, bah bah, echt niet handig meegedacht van ze! Ik wilde zo snel mogelijk weer naar buiten, zag mezelf al boven zo'n tummy-tub hangen met mn hoofd!

sterkte, heb het er trouwens wel voor over hoor!

3. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi beeps haha ! nou ik had het vanavond voor het eerst het is ook nog niet zeker over ik zwanger ben (kijk mijn banner) maar het viel mij op BAH wat werd ik misselijk zeg !:(;)

4. RMK

RMK Lid

30 apr 2010
    16
    0
    0
    Den Haag
    Hey,

Ik weet niet of ik zwanger ben (kan pas tussen 7 & 11 mei testen) maar mijn favoriete maaltijd werd vandaag gemaakt (duurt 45 min!) en ik heb denk ik 2derde van die tijd op de wc gezeten.. alleen maar spugen.. en het idee dat ooit nog wat moet eten.. hahaha.. ohh wat was ik misselijk zeg!! Dus nu nog steeds lekker in bed achter mijn laptop.. en ga zo een peertje proberen:)

Ben benieuwd.. Heb wel het een en ander aan symptomen maar 't zou net zo goed een buikgriepje kunnen zijn..

Heb je al getest?

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    en wanneer gaan jullie testen dan

6. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb 1 negatiefe test (zondag in de namiddag gedaan cb-plus)

7. RMK

RMK Lid

30 apr 2010
    16
    0
    0
    Den Haag
    @Ligakoekjuh; Ohh das minder maar 't hoeft natuurlijk niks te zeggen..
    Sommige mensen maken minder hormonen aan dan de ander.. Dus je kan, als je nog steeds niet ongesteld wordt woensdag weer een testje doen (maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al bedacht;))
    Heb je nog andere symptomen?

Ik ben pas een maandje gestopt.. iets meer dan 4 jaar geleden was ik ook net gestopt en was ervan overtuigd dat het wel even kon duren voordat ik zwanger was.. Maar pas toen ik 3 dagen overtijd was ging er een belletje rinkelen.. en nu ligt dat belletje naast me.. een prachtige dochter van 3,5:D

Maar ik denk niet dat ik 2x zoveel geluk kan hebben dat weer het in één keer raak is..

Ik heb dus ook geen idee hoelang mijn cyclus is dus ik heb echt geen idee wanneer ik zou kunnen testen..

Ik denk dat ik het aankomend weekend ga proberen (als ik niet eerder ongesteld wordt & als ik zolang kan wachten! haha)

Zijn jullie lang bezig / bezig geweest?

8. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi RMK, ik heb wel wat symptomen maar niet de hele dag door hoor echt ze komen heel kort en gaan weer..
    heel heel licht misselijk, en vanavond dus best misselijk van kooklucht:S als ik op mijn liezen zachtjes druk, (zachtjes) lijkt het net alsof ik links en rechts 2 blauwe plekjes heb zoon beurs gevoel, heb geen blauwe plekken maar zo voelt het snap je? kleine puistjes/pukkeltjes op plekken waar ik normaal nooit een pukkeltje heb mijn kin en nu mijn neus en klein beetje op haargrens appart gevoel in mijn buik/maag

9. RMK

RMK Lid

30 apr 2010
    16
    0
    0
    Den Haag
    Hey Ligakoekjuh,

Ik heb ook het een en ander aan symptoompjes maar nothing 4 sure.. Ik heb 3 dagen lichtbruine slijm (zie topic lichtbruin slijm bij afvegen..) gehad, verder ook een apart gevoel onder in mijn buik.. mijn tepels doen erg pijn (alsof er een schuurpapiertje overheen is gegaan) ook ineens puistjes waar ik anders echt nooit last van heb en gister dan licht misselijk en vandaag echt heel erg misselijk toen ik die kooklucht rook..

Het kan natuurlijk ook een virusje zijn maar als je dan weer van een vriendin te horen krijgt "ben je niet zwanger ofzo?" terwijl ze niet eens weet dat ik ben gestopt met de pil ga je toch weer denken..

Dus wordt afwachten...

Ben je al lang gestopt met de pil? En is het je eerste?

10. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ja ik ben al zeker 2 a 3 jaar van de pil af.. en heb dus een cyc. van precies 36 dagen en dit zoon 1,5 jaar al zonder ook maar 1 keer overtijd te zijn geweest.. en dan nu 4 dagen.. pff wachten wachten.
    wordt mijn eerste ja..

11. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Spannend hoor Ligakoekjuh. Hier wist ik het de tweede keer direct zeker dat ik zw was. Gespannen borsten + spanning onderin baarmoeder. Nu, sinds een paar dagen ook weer misselijk, bleeeegh. Ik duim voor je!

12. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi noppie teste jij gelijk positief?

13. RMK

RMK Lid

30 apr 2010
    16
    0
    0
    Den Haag
    Dus je bent al even bezig..
    Spannend hoor!!

Heb je al getest vandaag?
    Ben heel erg benieuwd!

En hoe is het met je misselijkheid?

Bij mij gaat het wel wat beter, heb het nog in vlagen, maar mijn eetlust is niet zo heel groot..

14. RMK

RMK Lid

30 apr 2010
    16
    0
    0
    Den Haag
    Hey,

Oh dan ben je toch al wel ff bezig.. en nu overtijd!
    Spannend hoor!

Heb je vandaag al getest of wacht je het nog eventjes af?
    ben erg benieuwd!

15. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi ik heb bij 2 dagen overtijd getest negatief, en vanmiddag in de namiddag weer 1 test gedaan(5/6 dagen overtijd) en weer negatief...:(:(
    deze testen waren van clear blue plus, en volgens de bijsluitermocht je hem op elk gewenst moment van de dag de test uitvoeren:(

16. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag moest mijn zoon voor een onderzoek naar het ziekenhuis.Toen ze in de middag met het warme eten kwamen werd ik gewoon misselijk van de geur

17. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    ik had dat in de zwangerschap van mijn dochter, en mijn 2de zwangerschap (geeindigd in een mk) heel erg met ALLES wat met tomaten te maken had! dus:
    Spaghetti
    Macaroni
    Pizza
    Ketchup
    Curry
    Etc. echt niet leuk!!!
    Terwijl mijn vriend verslaafd is aan de spaghetti haha
    Als hij het wou eten, moest ie het zelf maken en dan was ik echt niet in de buurt! ik at dan bij mijn ouders en kwam pas rond een uur of 8 thuis BAH!!!
    Ben ook in die tijd niet uit eten geweest, alleen maar bang dat ik tomaten lucht zou ruiken en over mijn nek zou gaan in een restaurant haha

Deel Deze Pagina