Misselijkheid na bevalling

Discussie in 'Gezondheid' gestart door mii89, 21 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mii89

    mii89 Lid

    8 jul 2017
    31
    7
    8
    Vrouw
    Hallo,

    11 dagen geleden ben ik bevallen van een prachtige dochter.
    Zon 3 dagen na de bevalling begon ik met vlagen misselijk te worden.
    Inmiddels zijn mijn schildklier, en HB gecontroleerd, waardes waren prima. Ook nog een rondje spoedeisende hulp gehad voor verdenking longembolie, maar gelukkig niks aan de hand.

    Herkent iemand deze misselijkheid? Als ik eens niet zo misselijk ben heb ik wel een vol gevoel, ben alle zwangerschapskilos dan ook weer kwijt...
     
  2. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ik herken het niet, maar wat naar voor je.

    hebben ze een vermoeden waar het door komt? Misschien toch zwangerschap hormonen die nog schommelen ?

    sterkte!
     
  3. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik herken het niet maar wilde ook schildklier zeggen. Kan het niet onbewust bijv stress zijn? Stress kan zich op zo enorm veel manieren uiten. Kun je ook letterlijk ziek van worden!
     
  4. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik heb het ook gehad. Pas 3-4 weken na de bevalling lukte het mij ook weer enigszins om normaal te eten. Ik heb wel een heftige bevalling gehad inclusief keizersnede.
    Ik viel wel enorm af. Als ik foto’s soms terug kijk denk ik wat zie ik er slecht uit.
     
  5. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Hier was het puur honger dat ik zo misselijk was. Inmiddels mijn voedingsgewoonte weer aangepast naar mijn ritme van voor de zwangerschap en het is weer weg.
     

Deel Deze Pagina