Heyy Ik zou normaal dinsdag 7w2 zwanger zijn, had last van spotting vooral bruin bloed . Heb een vervroegde echo gehad daar was allen een vruchtzak zichtbaar van 7,5mm op 7,5mm. Mijn testen lopen op. Heb zelfs gisteren met clearbleu 3+ gehad daarvoor altijd 2-3w ik weet zeker wanneer mijn eisprong was vanwege eisprong klachten en pijn ovulatie testen enzo. Heb maandag vervolg afspraak, iemand hetzelfde meegemaakt? Heb al vanaf dpo 1 krampen maar milde en ondanks spotting niks van krampen. Deze zwangerschap wel niet veel kwaaltjes dus vrees ervoor.
Hey, wat rot dat je alleen een vruchtzakje kon zien. Ik heb het mijn laatste miskraam/missed abortion ook gehad. Ben toen 3x voor een echo moeten gaan omdat bij mij ook de vruchtzak door was gegroeid na de eerste echo ookal zat er geen vruchtje in helaas. Heel veel succes maandag, laat je heir iets weten?
Wat verdrietig ik heb dit ook eens meegemaakt. Vruchtzakje bleef helaas leeg en uiteindelijk de miskraam moeten opwekken omdat mijn lijf niet door had dat het mis was. De vruchtzak maakt ook hcg aan dus je testen kunnen inderdaad gewoon mooi zijn, mijn hcg is toen ook geprikt en was meer dan 5000 maar helaas geen vruchtje. Veel sterkte!