MMM clubje 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door WanneBeMommy, 13 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.349
    3.638
    113
    Vrouw
    Klopt dat kan ook. Alleen de cysten die ik heb zitten er al zo'n 1,5 jaar en gaan niet vanzelf weg, helaas. Komt door de endometriose.
     
  2. SummerB

    SummerB Actief lid

    7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Misschien een rare vraag hoor maar een cyste is toch een follikel die om bijzondere reden niet verder is gegroeid en blijft hangen?
    Ik had er dit keer ook voor het eerst een maar hij gaf geen hormonen af waardoor ik toch mocht beginnen met spuiten maar ik vraag me nu eigenlijk af, kan het zijn dat ie dan toch ineens mee gaat groeien en uiteindelijk nog een goede follikel (met eicel) kan worden? Of is het sowieso niks?
     
  3. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Jee, dat is stom! En dat kan dan alleen operatief worden weggehaald?
     
  4. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Nee, die verandert volgens mij niet terug in een goede! Ze zien dat op echo’s ook aan de rand van de follikel. Als die hobbelig is geloof ik, is het geen goede follikel maar een cyste.
     
  5. SummerB

    SummerB Actief lid

    7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Ah ok. Gekkig wel
     
  6. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.349
    3.638
    113
    Vrouw
    Ja klopt! Ben al wel geopereerd en er is toen al wat weg gehaald. Maar ze durven niet meer weg te halen , omdat er dan de kans bestaat dat mn eicelvoorraad beschadigd wordt. Of mn hele eierstok kwijtraak.

    Hoe voel jij je nu, met de wetenschap dat je misschien wel zwanger bent van een twee-of drieling? :D
     
    SummerB vindt dit leuk.
  7. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Memmiee
    Hahaha het is stom, maar het wordt een beetje overschaduwd door mijn domme gepieker. Wel of geen medicatie. Wel of niet de MMM hierna op pauze... Of therapie gewoon niet doen en heel hard wegrennen... Haha...(de slechtste maar meest aantrekkelijke optie).

    Ga er overigens niet vanuit dat het zo lukt. De kans is natuurlijk iets groter met meer follikels, maar alsnog...
    Zit met mijn hoofd al bij de volgende poging. Of ik daar überhaupt mee door moet gaan...
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  8. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Maar t zal na dinsdag wel weer wat rustiger zijn. Dan weet ik weer wat beter wat het plan gaat zijn en kan ik hopelijk de vragen die nu in mijn hoofd ronddwalen beter beantwoorden...:roflmao::roflmao:
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  9. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.349
    3.638
    113
    Vrouw
    En toen had ik bruinverlies dag na Pregnyl.. what the... o_O
    Dat lijf van mij wordt steeds vreemder en vreemder
     
  10. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    huh? Hoe kan dat dan nou? Miss eens bellen met zh en vragen of klinkt dat stom
     
  11. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Raaaaar!
     
  12. SummerB

    SummerB Actief lid

    7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Even bellen?
     
  13. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Wat vreemd... Hopelijk kan het gewoon geen kwaad voor de IUI morgen.

    Gisteren IUI gehad hier, ging niet zo vlot deze keer. 't Was een vervangend arts en ze heeft nogal zitten prutsen met een klemmetje op mijn baarmoederhals. Nadien wat bloedverlies en behoorlijk wat napijn.
    Maar goed, 2 mooie follikels en een zeer goed spermastaal. Nu duimen dat het eens mag lukken!
     
    Mauzy82 en Mila27 vinden dit leuk.
  14. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ovulatie bloeding?
     
  15. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @SD90 : fijn dat het weer een mooie score was ! Top ! Dan nu een rake ronde aub net voor de ivf aan dat zou cool niet waar.

    Had bij afgelopen ronde ook al zo'n prutser zeg maar... word je ook onzeker van pfff.
     
  16. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Zeker fijn! Blij dat vriendlief zijn zaadjes altijd goed zijn. Ze zei zelfs 'een perfect staal' dus hij was goed gezind toen hij buitenkwam nadien :roflmao:
    Zou idd super zijn, zo net voor de IVF! Maar ik probeer er wel nuchter onder te blijven hoor.

    Ja, maakt je inderdaad onzeker! Vervelend hé, je wilt gewoon met een positief gevoel buitenstappen en niet met de vraag of het allemaal wel goed gegaan is.
     
  17. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ja die zal wel naast z'n schoenen lopen :roflmao: en terrecht :D is voor ook super te horen dat het perfect is toch!!

    Ja idd en met gepruts meen je toch altijd dat het niet goed is gegaan. En krijg je onbehagelijk gevoel 2 weken lang :confused: en je moet er op vertrouwen dat maakt het lastig.
     
    SD90 vindt dit leuk.
  18. SummerB

    SummerB Actief lid

    7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Dat wordt weer het wachtbankje voor jou @SD90 Spannend!
     
    SD90 vindt dit leuk.
  19. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Héél herkenbaar. Een mens kan toch onzeker zijn als 'ie alles in handen van een ander moet leggen hé.

    Ik duim trouwens voor je dat je morgen een goeie echo hebt en deze poging niet moet worden gestaakt!!

    @SummerB Jep! Blij om nog eens op het wachtbankje te mogen zitten. Wordt weer stressen de komende weken :p
     
  20. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ik duim mee voor je @SD90
     
    SD90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina