Gisteren gebeld met het AMC en de papieren worden toegestuurd! In juli ergens zullen we een afspraak krijgen en er is een wachtlijst van 6 maanden voor ICSI dus dat weten we alvast... Waarschijnlijk dus ergens begin 2011 starten
He joekie, ik loop in het olvg in amsterdam. Spannend allemaal zeg!! Hoop dat we snel zwanger mogen zijn!!! Xxx
Spannend Joekie, balen dat jullie zo lang moeten wachten... Ik weet dat ze in het AMC een enorme wachtlijst aan het wegwerken zijn en daarbij eerst mensen die er al op stonden of al in behandeling waren behandelen... (en dan nog was de wachtlijst 4 maanden , voor een 2e ICSI). Hopelijk lukt het ze snel een beetje meer in te lopen en zijn jullie snel aan de beurt! In welk zh heb je de eerste ICSI gehad?
Hoihoi, Het eerste deel was in Zwolle. Ik kreeg vandaag de papieren binnen...wat een vragenlijsten zeg!! Straks mijn vriend eens aan het werk zetten voor zijn deel En morgen Zwolle effe bellen dat ze de gegevens naar ons moeten sturen... Het is idd een lange wachtlijst... Ik hoop zelf in januari/februari te mogen starten met de ICSI. Nu maar kijken of dat wil gaan lukken...
Nou...vandaag de papieren ingeleverd op de voortplaningscentrum poli Ben benieuwd wanneer de afspraak door de bus valt. Stiekum hoop ik dat ze er morgen naar kijken maar dat zal wel begin volgende week worden vermoed ik... Afwachten maar...
Vandaag even gebeld met de poli. Ik wilde toch even doorgeven dat de informatie van het oude ziekenhuis later volgt. Die heb ik nl nog niet binnengekregen en ik wilde toch vast een afspraak vastzetten in het nieuwe ziekenhuis. Toevallig kwamen we er zo achter dat er in de aanvraaglijsten nerens om een adres gevraagt werd. Als ik dus niet gebeld had kon ik lang wachten haha. Had alleen op de achterkant van de envelop mijn postcode en huisnummer geschreven. Maargoed. Ze zei dat maandag de afspraak gemaakt wordt en ook verzonden dus ik hoop dinsdag of woensdag een brief met afspraak te krijgen! Spannend!!
Joekie, maar goed dat je even gebeld hebt dan . Succes met wachten... ik hoop voor je dat het allemaal een beetje opschiet. Zal als ik er aan denk morgen eens vragen hoe lang de wachtlijst op het moment is!
Is goed dank je! De telefoniste gaf aan 6 maanden dus dat zal dan wel zo ongeveer... Maar het geeft niet.. We kunnen zelf niet eerder dan in januari starten met een behandeling dus dat komt wel mooi uit dan.. Weet ook niet of ze ons gelijk op de wachtlijst gaan zetten of dat ze eerst weer opnieuw bepaalde onderzoeken willen doen..Als dat zo is zijn we al snel jan/febr voorbij...
Joekie, ik zou er inderdaad maar wel vanuit gaan dat ze bepaalde onderzoeken opnieuw willen doen. Wij hadden in een ander ziekenhuis al 3x zaadonderzoek gehad, en bloedprikken op hormonen enzo. In het AMC wilden ze nog 2x zaadonderzoek + een opzwemtest doen, bloedonderzoek bij allebei, chromosomenonderzoek bij mijn man (is verplicht bij ICSI met een onbekende reden voor slecht zaad, duurt zo'n 8 weken) en bij mij een water(SIS)echo en uitstrijkje. Wij zaten toen we begonnen nog in het buitenland, duurde alles samen normaal ongeveer 2 maanden, maar bij ons ivm buitenland én poliepje in de baarmoeder wat langer (aug eerste gesprek en feb begonnen). Nou ja, zullen jullie allemaal bij het intake gesprek in juli wel horen. Heel veel succes!
Ja, ik denk het ook.. Maar aug 1e gesprek en febr beginnen is nog best snel! Er staat een wachtlijst van 6 mand dus dan is dat toch na alle extra onderzoeken die ze nog willen doen?? Lange weg dus..:x Maar we hebben al een ICSI gehad met daarna 2 jr pauze zonder een spontane zwangerschap dus de kwaliteit zal nog niet verbeterd zijn...dat weten hun toch ook wel denk ik.. Ze zullen in elk geval zaadonderzoek willen doen. Bloedonderzoek is ook zo gepiept dus dat scheelt wel... Maarja...het blijft gissen...we moeten nog een twee maanden wachten voor we iets meer weten.. 2 maanden pfff. wil wel graag weten waar ik aan toe ben
Zooww....Wachtend op de postbode..ik hoop dat er een brief met afspraak bij zit en anders een brief van mijn oude ziekenhuis met mijn medische gegevens... Kan ook allemaal maar zo morgen pas komen...ligt er een beetje aan hoe laat ze het gister op de bus hebben gedaan..
Ik kreeg net een brief door de bus van het ziekenhuis...ik helemaal blij! Blijkt het een brief van mijn werk te zijn Werk en behandling in hetzelfde ziekenhuis dus dan krijg je dat Morgen weer een nieuwe dag..
He balen...nog geen post. Niet van het "oude" ziekenhuis en niet van het huidige behandelende ziekenhuis. Nouja...we wachten nu maar rustig verder af Er valt niet veel meer aan te doen
Fijn dat je eerder terecht kan. Wij lopen ook daar niet fijn om te horen dat er zulke lange wachtlijsten staan, geldt dat voor alles?
heel erg veel suc-6! ik hoop dat jullie snel kunnen beginnen. wij hebben ook icsi gedaan in het amc. en nu inmiddels alweer bijna 33 weken zwanger. ik weet dat ze ook nog een nieuwe lokatie binnen het ziekenhuis zouden krijgen omdat de huidige lokatie te klein en te krap is waardoor ze veel minder mensen kunnen helpen. er is een nieuw stuk aangebouwd en daar zouden ze heen verhuizen vertelden ze me eind vorig jaar. maar wanneer ze nou gaan verhuizen...geen idee. als ze eenmaal op de nieuwe lokatie zitten dan hebben ze ook minder wachtlijsten. ik hoop dat het snel raak mag zijn! ik ga voor je duimen!
Dank je!! Wat goed dat het bij jullie nu gelukt is!! Ik hoop je te volgen begin volgend jaar! Ze zitten nu nog steeds op de eerste verdieping van de poli.. Wist niet dat ze verhuisplannen hebben! Wel goed als ze dat de wachtlijsten kunnen verkorten! Ik ben erg benieuwd hoe het bij ons zal gaan lopen!!
Vandaag gebeld met het "oude" ziekenhuis om te vragen waar mijn dossier bleef.. Deze moet ik in het "nieuwe" ziekenhuis inleveren... Ze ging het vandaag in orde maken en op de bus doen! Vrijdag kan ik het thuis verwachten... Ben erg benieuwd wat er allemaal instaat Ik ga lekker neuzen vrijdag