:( Mn borstvoeding lijkt te minderen..

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Jucade, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb dit nu sinds gisteren. Ik kolf per x zeker 30 cc minder, terwijl ik aldoor dezelfde tijden en aantal keren kolf.. Hoe kan dit? Ik ben wel weer ongesteld geworden en heb sinds dinsdag n spiraal maar heeft dit er mee te maken of niet? Wat kan ik er aan doen gaan? Ik wil nl bv geven tot de 'welbekende' 6 maanden.. :cry:
     
  2. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Of de spiraal ermee te maken heeft weet ik niet, maar leg Justin zoveel mogelijk aan of kolf wat extra keren. Als het goed is moet de produktie weer hoger worden. Blijf daarnaast ook goed voor jezelf zorgen. Drink voldoende en neem voldoende rust.

    Ilja
     
  3. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Daar zal t misschien idd aan liggen, ik drink niet superveel en ben vaak vrij moe (na t werken). Ik ga t van t weekend maar weer opkrikken dan.. Nu kolf ik 4x per dag.. moet ik dan gaan denken aan 6x om meer te gaan produceren? En hoe veel dagen moet ik dit dan gaan doen?
     
  4. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Probeer het weekend maar eens 6 a 7 x te kolven. Normaal zou ik zeggen ook snachts, maar ik denk dat je de nachtrust nu beter kan gebruiken.
    Kolf je alles of leg je Justin ook nog aan de borst.

    Ilja
     
  5. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik kolf alles. 2 weken geleden heb ik Justin nog wel heel even aan de borst gelegd want hij was over de rooie en had super honger, vandaar.. Ok dan ga ik daar morgen ochtend vroeg mee beginnen (en dan tussendoor op t werk).. zullen ze blij mee zijn ;) . Bedankt!
     

Deel Deze Pagina