afscheid kado leidster kdv

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sweetlakecity, 5 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Iemand die mij tips kan geven bij een afscheid op het kdv aan de juffen daar? Wat kan ik ze geven wat tastbaar blijft herinneren of gewoon leuk is voor de leidsters.
    En wat de groep?
    (ze wordt geen 4!)

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij M's afscheid op de speelzaal heb ik haar drie hartvormige doosjes (Xenos) laten beschilderen met daarin 3 chocolade kerstmannen oid (was net voor kerst ;). In de deksel een kort tekstje.

Voor de kinderen hebben we kleinere ronde houten doosjes beschilderd met daarin gedroogd fruit en rozijntjes. Verder hebben we drie prentenboeken gegeven van Schubert & Schubert (De paraplu, Engel en een boek van Beer en Egel)

3. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    wij hebben onlangs een voorleesboek gegeven aan de juffen van de groep.

Voorin een tekening met een wensje/ bedanktwoordje en foto.

De juffen vonden dit heel leuk. Leuker dan al het chocolade. (dat hadden ze in de maand december al genoeg gehad. (sint, kerst, afscheidjes ed.)

4. Mommy83

Mommy83 Actief lid

20 aug 2009
    224
    27
    28
    NULL
    NULL
    Een leuke theedoos met verschillende soorten thee? En daarin bijvoorbeeld een afscheidsversje?

5. Sweetlakecity

ja een boek is leuk. Welke boeken zijn dan top daar?
    Ze lezen het voor in een grote groep. Is een verticale groep 0-4

6. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Ik heb een keer een cd gegeven en dan zelf het hoesje gemaakt met allemaal foto's van mijn dochter. Cd was van de Liedjesspeeltuin. Boekje is ook leuk maar mijn ervaring is dat ze daar al zoveel van hebben.
    Voor de kinderen had ik laatste keer met overgang naar andere groep allemaal bekers gegeven. Gehaald bij de Action met een dier erop. Was groot succes! Geloof 4 voor 50 cent ofzo ;)

7. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Boeken om voor te lezen: Ingrid & Dieter Schubert (monkey, platvoetje), gruffelo, Dagmar Stam etc.

een thee/koffiepakketje, bolletjes en dan het bloempotje laten beschilderen door je kind, pakketje van de hema met bekers beschilderen (waterbasis en kan in de vaatwasser).

8. Sweetlakecity

heb het nu :)

Voor haar leidsters een bloempot met zaadjes. Action ;)

En een kado abbo op een tijdschrift voor de leidsters. Zodat ze in de pauze wat te lezen hebben.
    Alleen....de juffen (2 stuks) van mijn dochter zijn dik 60 jaar. Maar de gemiddelde leeftijd is toch wel 30-35 gok ik,
    Twijfel of de flair wel leuk genoeg is.

Ik dacht aan een roddelblad maar daar heb ik geen ervaring mee. Welke is het leukst?

Story, prive, weekend?

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Libelle, Margriet?

Vind het idee leuk, maar ik vraag ik me af of ze echt tijd hebben om dat te lezen in de pauze?

10. Sweetlakecity

ze hebben een uur pauze. Lijkt mij van wel?

Deel Deze Pagina