m'n lichaam wil het niet weten

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wup79, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wup79

    wup79 Bekend lid

    18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al 3 weken geen kloppend hartje, maar m'n lichaam heeft het niet door. :(

    Gisteren waren we 11+1 zwanger en kregen een termijn echo, helaas was er geen kloppend hartje. Bij het meten bleek dat het kindje 8+3 is geworden....:(

    Hoelang zou ik nog moeten wachten? Het liefst wil ik dat het spontaan gebeurd, maar ik wil ook weer verder met leven.
    De geest van ons kleintje is al een poosje niet meer in mijn buik, dus ik zal het niet verstoren met wat ik ook kies.

    Wat is jullie ervaring met hoe lang het kan duren?
     
  2. wup79

    wup79 Bekend lid

    18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt ms. nu net alsof ik hier geen gevoelens bij heb, maar dat is natuurlijk niet zo. M'n droom is weer in duigen, alleen nu veel eerder dan vorig jaar. Vorig jaar september leefde ons kindje niet meer met 22 weken......we hadden er zo op gehoopt dat het nu goed zou gaan....

    Waar ik ook erg veel tegenop zie is het vertellen aan m'n (schoon)familie.....ook voor hen was dit een droom, nieuwe hoop......
     
  3. wup79

    wup79 Bekend lid

    18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat niemand hier reageert, omdat het zo verschillend is en de meeste, als het te lang duurt, kiezen voor die medicijnen of de curettage......
     
  4. Juudje81

    Juudje81 Fanatiek lid

    14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi wup,

    allereerst: ik heb hier geen ervaring mee. Maar zag je berichtjes en wilde toch even reageren (voor wat het waard is voor jou)

    Volg je eigen gevoel. ALs jij nog wil wachten, moet je dat doen. Als je in wil grijpen: ook gewoon doen. Volg je hart. En je intuïtie. Klinkt wellicht ietwat zweverig (ben ik overigens niet), maar een zwangerschap moeten beëindigen lijkt me erg heftig en vind daarom dat je vooral moet doen wat voor jou 'goed' voelt. (zo ver dat kan in zo'n moeilijke situatie)

    Heel veel sterkte!

    groet, Juudje
     
  5. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi hoi, wat moeilijk!

    Wacht niet al te lang af, want je baarmoeder gaat wel gewoon doorgroeien op de termijn. Mocht het dan loskomen, dan kan je heel erg veel bloedverlies krijgen en andere vervelende bijzaken.
    Je lichaam stoot het niet af, ik zou als ik jou was toch niet langer dan 2 weken meer wachten.

    Sterkte!! verschrikkelijk wat je doormaakt.
     
  6. wup79

    wup79 Bekend lid

    18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hei Juudje,
    Bedankt voor je berichtje. Tja zo is wel he?
    Ja, we wachten nu iig deze week af, dan kijken we weer hoe we ons dan voelen.
     
  7. 2lovelychildren

    2lovelychildren Niet meer actief

    heel veel sterkte toe gewenst
     
  8. wup79

    wup79 Bekend lid

    18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Panter en Noah, ook jullie bedankt voor je bericht en steun.

    Als het volgende week niet is gekomen, ga ik naar het ziekenhuis......
     
  9. Lilotje

    Lilotje Bekend lid

    28 aug 2011
    541
    0
    0
    Hier reageer ik ook maar even op je berichtje. Helaas nu allebei op deze afdeling van het forum, bah. Een curretage is misschien wel een goed idee ja, ik vind het bij mezelf erg fijn dat het uit zichzelf is gekomen, ik denk dat je dan eerder weer verder kunt dan wanneer het nog in je lichaam zit. Maar je moet natuurlijk kiezen wat voor jou goed voelt. Ik hoop eigenlijk voor je dat het voor maandag nog uit zichzelf komt.. sterkte meid!
     

Deel Deze Pagina