Mobiel voor boven het bedje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Femke82, 30 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke82

Femke82 Lid

1 nov 2009
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Graag wil ik, in plaats van een hemeltje o.i.d., een muziek/licht mobiel ophangen in het ledikantje.
    Welke mobiel vinden jullie het leukste? Welke mobiel vond jou kindje het prettigst?

2. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Misschien niet het soort antwoord dat je verwacht ;): ik heb ervoor gekozen om geen mobiel boven het bed te plaatsen omdat ik vind dat het bed er is om in te slapen. De mobiel hangt boven de box, daar kan ze spelen.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    idem ;)

4. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik kies ervoor om bij dit kindje ook geen mobiel meer boven het bedje te hangen, ik heb bij mijn kleine mannetje eerst wel een mobiel van woezel en pip en later had ik zo'n ding die licht projecties op het plafond maakt....gebruik ik nu nog steeds...

Succes met kiezen, keuze is enorm!!!

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik zou ook geen mobiel of iets boven het bedje hangen, mi veel te druk voor zo een kleintje.

6. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe alleen nog maar bedjes etc. van andere bewonderd heb, maar mijn idee was inderdaad om ook geen mobiel boven het bed op te hangen.
    Zelf hou ik van een erg kalme slaapkamer anders slaap ik niet goed, kan me voorstellen dat dat voor een kleine ook geld.

Maar als ik er 1 zou nemen zou ik zo'n leuke ouderwetse nemen met houten hobbelpaardjes en een muziekje, die vind ik zo lief :)

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.020
    1.844
    113
    Provincie Groningen
    Hier ook expres geen mobiel boven het bedje.

8. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Wij hadden die van Nijntje boven zijn bedje.
    Die draaiden wij altijd op voor dat hij ging slapen.
    Nu hebben we een projector naast het bedje staan aangezien de Nijntjes er van af getrokken werden ;).

9. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Hier ook geen mobiel boven het bed, naar mijn mening hoort speelgoed in de box :) Baby's hebben al zoveel prikkels overdag als ze beneden zijn, dat ik het teveel drukte vind om boven hun bedje ook nog bewegende dingen te hebben.

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Eem mobiel geeft inderdaad veel prikkels af.. Hier ook geen mobiel in bed.

11. Emma27

Emma27 Actief lid

11 aug 2009
    142
    0
    0
    Cuijk
    Wij hangen ook de mobiel boven de box. Voor in bed alleen een knuffel met een muziekje erin gekocht. mobiel is rainforest van fisher price

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier wel een mobiel al gekocht, maar die is ook voor de box, ipv het bedje.

Heb die van Fisher Price Rainforest

Bekijk bijlage 68672

Op het plaatje lijken het plastic poppetjes, maar ik heb er trouwens stoffen poppetjes aan hangen.

13. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.544
    732
    113
    Hier geen mobiel omdat we dat meer iets voor in de box vinden. We hebben wel het muziek draakje van de HEMA voor het bed ritueel en dat gaat prima. Lijkt mij dat ze er erg onrustig van worden. Al zal het wel rustig worden rondgedraaid. Succes

14. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hier ook de mobiel boven de box! Met kleurige beesten, van Toy Box. Is een opwindbare, lastig soms, maar ik vind zo'n mobiel eigenlijk belachelijk duur!

15. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Wij hebben ook geen mobiel boven het bedje. Wel een muziekknuffel. deze blauwe. We hangen hem aan zijn oren in het hemeltje.

Bekijk bijlage 68691

16. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Persoonlijk vind ik een mobiel ook meer voor boven een box dan het bedje. In het bedje moeten ze rust vinden en slapen.
    Onze kleine man is bijvoorbeeld behoorlijk nieuwsgierig. Als er boven zijn bed een mobiel zou hangen dan zal hij niet slapen hoe moe hij ook is...gevolg veel huilen.

17. misa

misa Niet meer actief

Ik zou ook geen mobiel boven het bedje hangen, omdat het te veel prikkels kan geven voor een kleintje. En slapen en rust is er belangrijk. :)
    Misschien een muziekdoosje of knuffel aan het bed?
    Succes met de keuze!

18. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Op onze babyfoon zitten slaapmuziekjes. Die zetten we altijd aan als ze gaan slapen.

Had nog niet gezegd welke mobiel we eigenlijk hebben... We hebben er een van tiny love

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    geen, veel te onrustig. We hadden het wel hoor, maar was niks! We hadden wel een mobiel in de box!

20. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Die hebben wij ook :D alleen net andere poppetjes eraan (is al een wat oudere natuurlijk)! Maar boven de box dus idd en ook zeker niet vanaf de geboorte hier ;)!

In bed hebben alle drie de kindjes wel een muziekdoosjesknuffel, welke aangezet word wanneer ze in bed gaan (en inmiddels zetten ze hem als ze na 1x nog niet slapen nog een - aantal - keer aan, en snachts gaat ie ook regelmatig 'plots' aan ;)).

Deel Deze Pagina