Graag wil ik, in plaats van een hemeltje o.i.d., een muziek/licht mobiel ophangen in het ledikantje. Welke mobiel vinden jullie het leukste? Welke mobiel vond jou kindje het prettigst?
Misschien niet het soort antwoord dat je verwacht : ik heb ervoor gekozen om geen mobiel boven het bed te plaatsen omdat ik vind dat het bed er is om in te slapen. De mobiel hangt boven de box, daar kan ze spelen.
Ik kies ervoor om bij dit kindje ook geen mobiel meer boven het bedje te hangen, ik heb bij mijn kleine mannetje eerst wel een mobiel van woezel en pip en later had ik zo'n ding die licht projecties op het plafond maakt....gebruik ik nu nog steeds... Succes met kiezen, keuze is enorm!!!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe alleen nog maar bedjes etc. van andere bewonderd heb, maar mijn idee was inderdaad om ook geen mobiel boven het bed op te hangen. Zelf hou ik van een erg kalme slaapkamer anders slaap ik niet goed, kan me voorstellen dat dat voor een kleine ook geld. Maar als ik er 1 zou nemen zou ik zo'n leuke ouderwetse nemen met houten hobbelpaardjes en een muziekje, die vind ik zo lief
Wij hadden die van Nijntje boven zijn bedje. Die draaiden wij altijd op voor dat hij ging slapen. Nu hebben we een projector naast het bedje staan aangezien de Nijntjes er van af getrokken werden .
Hier ook geen mobiel boven het bed, naar mijn mening hoort speelgoed in de box Baby's hebben al zoveel prikkels overdag als ze beneden zijn, dat ik het teveel drukte vind om boven hun bedje ook nog bewegende dingen te hebben.
Wij hangen ook de mobiel boven de box. Voor in bed alleen een knuffel met een muziekje erin gekocht. mobiel is rainforest van fisher price
Hier wel een mobiel al gekocht, maar die is ook voor de box, ipv het bedje. Heb die van Fisher Price Rainforest Bekijk bijlage 68672 Op het plaatje lijken het plastic poppetjes, maar ik heb er trouwens stoffen poppetjes aan hangen.
Hier geen mobiel omdat we dat meer iets voor in de box vinden. We hebben wel het muziek draakje van de HEMA voor het bed ritueel en dat gaat prima. Lijkt mij dat ze er erg onrustig van worden. Al zal het wel rustig worden rondgedraaid. Succes
Hier ook de mobiel boven de box! Met kleurige beesten, van Toy Box. Is een opwindbare, lastig soms, maar ik vind zo'n mobiel eigenlijk belachelijk duur!
Wij hebben ook geen mobiel boven het bedje. Wel een muziekknuffel. deze blauwe. We hangen hem aan zijn oren in het hemeltje. Bekijk bijlage 68691
Persoonlijk vind ik een mobiel ook meer voor boven een box dan het bedje. In het bedje moeten ze rust vinden en slapen. Onze kleine man is bijvoorbeeld behoorlijk nieuwsgierig. Als er boven zijn bed een mobiel zou hangen dan zal hij niet slapen hoe moe hij ook is...gevolg veel huilen.
Ik zou ook geen mobiel boven het bedje hangen, omdat het te veel prikkels kan geven voor een kleintje. En slapen en rust is er belangrijk. Misschien een muziekdoosje of knuffel aan het bed? Succes met de keuze!
Op onze babyfoon zitten slaapmuziekjes. Die zetten we altijd aan als ze gaan slapen. Had nog niet gezegd welke mobiel we eigenlijk hebben... We hebben er een van tiny love
Die hebben wij ook alleen net andere poppetjes eraan (is al een wat oudere natuurlijk)! Maar boven de box dus idd en ook zeker niet vanaf de geboorte hier ! In bed hebben alle drie de kindjes wel een muziekdoosjesknuffel, welke aangezet word wanneer ze in bed gaan (en inmiddels zetten ze hem als ze na 1x nog niet slapen nog een - aantal - keer aan, en snachts gaat ie ook regelmatig 'plots' aan ).