Moe

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mayra, 21 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayra

Mayra Lid

17 jul 2006
    6
    0
    0
    Hey alemaal, zijn jullie ook zo moe?. Ik slaap heel veel, maar heb t gevoel alsof ik niet geslapen heb. en heb t gevoel dat me buik groter is en dat andere mensen het merken dat ik zwanger ben, want ik heb nl nog aan niemand verteld, behalve mijn mannetje.

Weten jullie hierop een antwoord??

Groetjes Mayra

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ben ook lamlendig door de hitte en slaap in ne nacht heel slecht. Moet soms werken tot 4u in de ochtend en dan word ik nog wakker om 8u30.. ben nu al 3 kilo zwaarder dan begin van de maand.. Denk dat ik vocht vast hou..

Britt

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Nou, je hebt best kans dat dat voorlopig nog wel even zo zal blijven. Het hoort erbij en nu met die hitte en het slechte slapen zal je er wel wat meer last van kunnen hebben. Ik ben zelf heel erg moe gebleven totdat ik ongeveer 4,5 maand zwanger was. Maar ik geloof dat de meeste er niet zo lang last van hebben, hoor.

4. ik ben ook heel moe.
    we hebben net een huisje gekocht waar we flink aan het verbouwen zijn en kwa afstand is het niet even op en neer naar mijn eigen bedje,dus heb ik een 2-persoons luchtbed waar ik s'middags een tukkie op doe.

ik denk dat het echt dubbel op is,door zwangerschap en warmte.

5. Niet meer actief

Ik was ook behoorlijk moe. Het is nu minder geworden. Ik ben gewoon gaan slapen als ik uit het werk kwam. Mijn man ging dat eten maken en riep me als het klaar was. Dan kon ik er weer even tegenaan. Mijn advies: gewoon aan toe geven!

Mensen hadden bij mij ook door dat er wat was. Ik was moe, erg misselijk steeds en dat kan je moeilijk verborgen houden. Met 8 weken een echo gehad en toen heb ik het verteld op het werk en in mijn omgeving.

Fijne Zwangerschap...

Deel Deze Pagina