Moederdag: knutselwerkje of ook een kadootje

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door iMum, 6 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMum

    iMum Bekend lid

    24 okt 2019
    641
    564
    93
    Vrouw
    #1 iMum, 6 mei 2021
    Laatst bewerkt: 6 mei 2021
    Mijn man vroeg wat voor kadootje ik voor moederdag wilde. (Edit: hij wil wat kopen namens onze kleine)
    Nu weet ik niks te bedenken, maar vroeg mij hoe het bij jullie was.
    Krijgen jullie ook een kadootje of alleen het knutselwerkje?
     
  2. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.582
    6.273
    113
    Van de jongste een knutselwerkje, de oudste gaat een ontbijten maken, die maakt geen knutsels meer op school (middelbaar onderwijs), geen idee of ze zelf nog een kadootje gaat kopen, het hoeft voor mij niet. Van m’n man verwacht ik niks (ben zijn moeder niet)
     
  3. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.915
    15.362
    113
    Ik krijg knutsels van de kinderen en een cadeau van mijn man (namens de kinderen) ;)
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  4. Glass

    Glass Fanatiek lid

    29 mei 2017
    2.029
    961
    113
    Vrouw
    Mijn schoonmoeder maakt altijd een knutsel met de kinderen, zo leuk. En man haalt een klein cadeautje. Denk aan bosje bloemen, wijntje etc.
     
  5. Aries

    Aries Niet meer actief

    Alleen knutselwerkjes :)
     
  6. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ook een kadotje al roept mijn man wel al een paar jaar dat ik zijn moeder niet ben dus dat hij het er niet helemaal mee eens is. Zoon heeft nu ook de leeftijd dat hij geen knutsels meer maakt die heb ik de afgelopen week een berg foto's geappt met ideeën en dochter heb ik ingefluisterd dat papa mag kijken voor oorbellen, ring, handtas of zonnebril :oops:
     
    Youtan en marloes80 vinden dit leuk.
  7. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Sowieso een knutselwerkje van de kinderen.
    Ik krijg ook altijd een cadeau maar dat is ook gelijk voor mijn verjaardag.
     
  8. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.028
    17.041
    113
    Vrouw
    Wij doen daar niet aan..
    Gewoon knutsel van de kinderen en misschien een lekker ontbijtje of een bloemetje. Echt geen idee en het maakt mij ook niet echt uit.
    Ik ga nog even bij mijn moeder langs, doe ik altijd met moederdag.. en koop wel altijd een cadeautje voor haar.
     
    spruitje80, suus1983 en Saartje33 vinden dit leuk.
  9. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    #9 Magnolia29, 6 mei 2021
    Laatst bewerkt: 6 mei 2021
    Knutselwerkjes van de kinderen en ook een cadeau van man (namens de kinderen ;)). Van mij hoeft het niet per se, maar hij wil dat graag.

    'Nou vooruit dan, omdat je zo aandringt. Ik ben de moeilijkste niet :cool:'
     
    NiVa0230, Kolibrie2, Baileyy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Sowieso knutsels al denk ik van de oudste de laatste keer.
    Mogelijk cadeautje maar dat is afwachten, ben niet teleurgesteld als ik dat niet krijg. Vind de moeite die de kinderen erin stoppen het leukste
     
  11. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Knutselwerkjes en tekeningen, verder geen cadeautjes ofzo.
     
  12. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.116
    15.623
    113
    Vrouw
    Knutselwerk van de 3 zonen.
    De oudste en de jongste hebben al gezegd wat ik krijg en ss jongste loopt ook al 2 weken zijn versje te zingen :D maar ssstttt tis een geheimpjeeeee
    En samen afgesproken wat we zondag gaan eten.

    Moeder en schoonmoeder krijgen een cadeau aan huis geleverd.
     
  13. Koraal82

    Koraal82 Fanatiek lid

    17 jul 2013
    2.959
    1.313
    113
    Knutselwerkjes van de kids en een cadeau (ringfit) van mijn man. Cadeau is door mij ingefluisterd :D.
    Ik baal eerlijk gezegd wel dat wr worden geacht naar mijn schoonmoeder te gaan.
     
  14. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    O dat verschilt per jaar. Net of hij eraan denkt (of mijn zwager besluit mij en mn zus samen iets te geven wat hij dan regelt:roflmao:)
    En sowieso knutselwerkjes. Dochter was helemaal verbouwereerd toen ik zei: dit jaar de laatste keer zeker? Over het feit dat ze op de middelbare volgend jaar niet knutselen voor moederdag. Dus dan zal ze thuis wel een stuk of 10 dingen knutselen:|
     
    Mapje en Magnolia29 vinden dit leuk.
  15. Groentje

    Groentje Bekend lid

    6 jul 2007
    640
    4
    18
    Mijn jongste zit nu in groep 6 en dan doen ze geen knutselwerkjes meer hoorde ik net! Ojee, nu word ik echt oud, voor het eerst geen knutselwerkje meer via school/kdv sinds 12 jaar. Ik verwacht wel een ontbijtje of dinertje en een kadootje en misschien zelfs wel een knutsel, verrassing :)
     
  16. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.919
    3.968
    113
    Vrouw
    Mijn man vroeg net hoe ik het voor me zag naast een knutsel en een ontbijtje. Waarschijnlijk halen we een lekker broodje voor de lunch, het weer wordt verschrikkelijk dus zullen wel een beetje binnen hangen.

    Mijn man heeft gevraagd of ik morgen met hem mee wil iets moois uitzoeken bij de juwelier (niet een groot bedrag, maar wel iets blijvends). Ik ben niet zijn moeder, maar wel de moeder van zijn kind. Daar is hij trots op, hij vindt dat ik het fantastisch doe (o_O) en daar wil hij waardering voor laten zien. Het is mijn eerste moederdag dus vind het wel leuk om daar een blijvende herinnering aan te hebben straks.
     
    NiVa0230, Cobon, Sado en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.212
    113
    Knutsels van de kinderen (kleuter op school, rest thuis bezig geweest). Oudste 2 meiden hebben kadootjes gekocht, middelste dochter vanmiddag spullen voor een ontbijt (waar ik zelf bij was :D). Man heeft 2 kadootjes geregeld (leuk, zelf post aanpakken :p), 1 voor baby en 1 van hem, als blijk van waardering wat ik voor de kinderen doe
     
  18. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.394
    796
    113
    Vrouw
    Knutsel voor moederdag!
    Al vond ik het met mijn verjaardag echt jammer dat ik alleen een tekening kreeg van de kinderen. Zeker nu de oudste had gezegd iets te willen uitzoeken voor mij. Voor het eerst niks gekregen van de kinderen, buiten de tekeningen. Niet van mijn man namens de kinderen, ook niet iets wat ze zelf met hem willen uitkiezen
     
  19. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.450
    4.626
    113
    Hier doen de tienminners altijd een knutsel, de oudere kinderen doen er meestal wel een presentje bij. Moet niet, iets creatiefs geregift vind ik zelf zelfs leuker. ;) Mijn man verwent mij best wel, ben dan niet zijn moeder maar wel de (stief)moeder van zijn negen (stief)kinderen en hij grijpt gewoon heel graag de gelegenheid aan om z’n waardering te uiten. Staat geen bedrag of budget voor, is gewoon hoe het toevallig vormt. Maar altijd enorm verwend. Dit alles geldt overigens ook voor Vaderdag. ;)

    En voor m’n eigen moeder pak ik ook graag uit. Denk dat ik dit jaar zeker een dikke honderd euro heb gespendeerd aan een uitgebreid pakket met lekkere versnaperingen, home deco, self-wellness en een kledingbon. Mensje is haar gewicht in goud waard dus mag best. ❤️
     
    Spoetnik vindt dit leuk.
  20. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.617
    3.990
    113
    Mijn man koopt meestal wel een kleinigheidje. Maar de knutsels en een ontbijtje zijn me zoveel meer waard! Daar geniet ik echt het meeste van!
     

Deel Deze Pagina