Moeders van kids van 10+ de pubertijd komt er aan ;)

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door PetraK, 11 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi

    Nou om in 'ons' stukje te blijven :)

    Zal me eerst even kort dan voorstellen .

    Ik ben naast mama van Danischa ook nog mama van Roxanna 12 (november word ze 13) en Charissa (afgelopen juli 11 geworden)

    Beide meiden wonen van ma tot vrijdag bij paps. Hier zijn verschillende reden voor. Maar heeft verder niets met mijn kunne te maken hoor:)
    Ben een prima mama :)

    Toch ervaar ik veel met ze ...
    Ze zijn bv heel close met elkaar (als het hun uitkomt dan)
    Maar ze kunnen elkaar ook heel vaak het bloed onder de nagels weghalen ;)
    Echte pubermeiden to be ...

    Vriendjes doen ze nog niet aan... Ook hiervoor zijn helaas weer redenen op te noemen ....

    Tja en verder ...

    Het zijn heerlijke meiden.
    Die superblij zijn met hun kleine zusje.
    Waar ze ook heel vaak om kibbelen wie nu met haar bezig mag zijn ;)

    Ach ... als mama van 3 meiden ... Ik geniet .... Ben zo trots op mijn stel!

    Zal binnekort eens een foto laten zien (fotoshoot gedaan)

    Heb wel wat oudere foto's al in mijn album staan..

    Who's next?
     
  2. yofoda

    yofoda Actief lid

    Hier ook een moeder van een meisje tien jaar daniela heet ze
    Ze heeft al echt een eigen willetje lekkere grote monden en ja ook helemaal verslaaft aan het huis anubis

    daniela was een couveuse kindje geboren met een gewicht van 2080 gram en 43 cm lang ze was als baby erg makkelijk als kleuter was ze wat moeilijke ik heb altijd haar haar gang laten gaan ze was enig kind
    toen nog

    Nu is ze een tiener staat echt al voor de spiegel haar haar te doen oorbellen in te doen als het niet gaat zoals ze wil dan is het oorlog
    ik probeer het een beetje te onderdrukken ik pik het niet van der maar wel moeilijk

    dit was het wel even

    groetjes jolanda
     
  3. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Hoe heeft zij gereageerd op de komst van de jongste?

    Mijn meiden waren overenthousiast :)

    Grote monden koppig doen en halstarrig zijn ... t schijnt bij de leeftijd te horen.
    Toch probeer ik het wel zoveel mogelijk de kop in te drukken. Heb geen zin in twee meiden die over mij heen gan walzen .. haha maar dat weten ze ook.
     
  4. yofoda

    yofoda Actief lid

    ow dat vond daniela helemaal geweldig
    ze is net een moedertje ze doet hem flesje geven en gaat samen met hem in bad ze haalt hem uit bed
    maar wat ze ook doet als ie huilt in de box dan gaat ie naar bed haahhaa want anders kan ze de tv niet horen

    ze doet ook een luier verschonen

    ze vind alles schattig van hem

    groetjes jolanda
     
  5. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    vriendjes doen ze helaas niet aan? helaas? of begrijp ik het verkeerd? een beetje jong toch ook nog?
     
  6. yofoda

    yofoda Actief lid

    daniela is al een beetje verlieft maar verder doet ze er nog niks mee hoor
    ze vind een jongetje uit haar klas wel erg leuk maar daar houd het dan mee op

    groetjes jolanda
     
  7. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Wat is jong ... Maar idd buiten het feit dat ze nog jong zijn .... Hebben ze een missbruikverleden achterzich... Dus vandaar ze nog niet aan vriendjes doen... Heb ik HELAAS? geschreven . hm foutje dat zeker niet....

    Maar sommige zijn er al vroeg bij he vandaag de dag... Mijn meiden denken er gelukkig nu nog goed over na... Ik praat heel veel met ze...

    Gelukkig gaat het goed met ze nu ... En ze hebben natuurlijk wel vriendjes ... Maar niet in de zin van serieuze verkering haha...... nee dat mag van mij nog wel even duren ..... tot ze minimaal 30 zijn ofzo :)

    Jolanda heerlijk he dat je meidje zo goed is met je kleintje :)
    Hier ook hoor. De oudste wil dus NIET verschonen ... Hihi dan rent ze hard naar de wc .... Maar de middelste ach di trekt haar neus dr niet voor op... Dat is echt een tweede mama :)
     

Deel Deze Pagina