Moeilijk te stimuleren, tips gevraagd

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door BM1987, 15 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BM1987

    BM1987 Lid

    2 aug 2018
    90
    97
    18
    Vrouw
    Hallo,

    Kort samen gevat hebben wij nu 8x iui gehad. 3x ivf waarvan 1 een escape iui is geworden ivm te weinig follikels.

    Ivf 1: kort protocol 150 eenheden gonal-f 2 follikels = afgebroken
    Ivf 2: lang protocol(triptofem dag 21) 225 eenheden Gonal F, 10 follikels, 5 eitjes, 3 embryo's, 1 verse terugplaatsing en 1 cryo
    Ivf 3: kort protocol cetrotide, gonal-f 225 eenheden, uiteindelijk 7 follikels waarvan 4 bruikbaar, 1 embryo, geen cryo's.

    Overgestapt naar Gent, alle onderzoeken zijn goed. Amh was vorig jaar in NL 0.8 vorige maand in Belgiƫ 0.9. Te laag voor mijn leeftijd (32) maar wel acceptabel.

    Icsi 4 (loopt nu) 3 weken aan de pil, decapeptyl met Menopur 300 eenheden, 2 follikels nog wat kleintjes maar kleine kans dat ze mee gaan doen.

    Ik begin het echt spuugzat te worden. Woensdag moet ik weer terug voor een echo. Wij moesten nadenken of we een punctie willen of een escape iui. De arts gaat nadenken welke opties er nog zijn voor een volgende x.

    Mijn vraag aan jullie is of jullie nog tips, varianten of opties hebben die ik aan kan dragen.

    Alvast bedankt!
     
  2. LiefZonneschijntje

    27 nov 2017
    73
    16
    8
    Vrouw
    Wij starten binnenkort in Heinsberg met 225 Ovaleap en 225 Meriofert. Totaal 450 eenheden dus. Geen idee nog hoe ik hierop ga reageren.
    Bij 225 Gonal had ik 3 follikels.
    Ik ga trouwens niet meer aan de pil en moet op dag 1 FSH laten prikken. Afhankelijk daarvan kunnen ze zien wat de mogelijke opbrengst gaat zijn en kunnen we wel of beter niet starten.
     
  3. Knor1985

    Knor1985 Lid

    20 aug 2019
    12
    2
    3
    Vrouw
    Hier ook laag amh. Heb de eerste 2 ivf pogingen 225meriofert + 225 gonalfgebruikt. Leverde telkens 2 follikels op. Pogingen afgebroken. Derde ivf: lang protocol, decapeptyl, 300 gonal met ondersteuning duphaston. 10 follikels, waarvan 2 bruikbaar 2 embryo's. Binnenkort ga ik voor poging 4 en dat wordt icsi. Weer krijg ik dezelfde medicatie als poging 3, maar ditmaal met lipid infuus (als er embryo's zijn). Alle pogingen heb ik bij cuypers en cuypers gedaan. Ik weet niet hoe het in Gent zit maar in heinsberg behandelen ze veel mensen met laag amh. Bij mij deed meriofert niet echt veel en was gonal f juist beter.
     

Deel Deze Pagina