Zeer binnenkort worden we papa en mama van een dochter. Maar een naam..nee die hebben we nog niet. Wel een aantal maar kunnen moeilijk kiezen. Welke vinden jullie leuk? Ons uitgangspunt. 1.Stoer 2. Nu en later een leuke naam 3. Niet te lang(1 a 2 lettergrepen) 4. Naam die niet echt voorkomt. Onze namen(in willekeurige volgorde): 1.Guusje 2. Nikki 3. Pleun 4. Yaniek Graag je reactie welke je het leukste vind en eventuele andere suggesties. Bedankt he!
1.Guusje - totaal niet stoer 2. Nikki - super leuk, stoer, altijd in 3. Pleun - nu niet leuk en nooit niet.. ook niet stoer 4. Yaniek - stoer en leuke naam nikki vind ik het leukst!
Ik vind denk ik Nikkie het leukst...maar dat is wel een naam die vaak voorkomt...hier hoor je m in ieder geval heel vaak!
1. Guusje > te ouderwets en niet stoer 2. Nikki > altijd leuk! 3. Pleun > zeer ouderwets, oma-naam. 4. Yaniek > zo heet mijn neefje, oftewel, ik vind het een jongensnaam. Overduidelijk Nikki dus voor mij!
Nikki (of Niki uiteraard!) Verder vind ik Robin ook een leuke stoere naam. Wat vind je van: Mex (x) Lynn Tara Yara Jana Tess Jip Suus Roos Saar Jill Janne Britt Fleur Nina Misschien zit er nog iets leuks bij...?
Mijn manager (=man) heet Pleun, dus dat zou niet mijn keuze zijn. En Guusje vind ik juist lief en niet echt stoer. Nikki is erg leuk, maar volgens mij een populaire naam sinds Idols. Mijn keuze zou dan Yaniek zijn.
GUUSJE ZEKER WETEN! hihi ik vind het juist een stoere naam! Al die andere namen hoor je al zo vaak. Guusje niet. Toevallig hebben wij ook een guusje
hmmmm ik vind geen van de namen aan al jullie eigen criteria voldoen... Ik vind Nikki het leukst, maar dat hoor je inderdaad vaak de laatste tijd.
Yaniek vind ik de mooiste naam. De andere namen zijn, in mijn ogen, niet heel bijzonder of stoer. Stoer, nu en later leuk: Jolijn Noor Lauren Janou Gwen Floor Lois Lara