Moet effe mijn ei kwijt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nancy, 6 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hallo iedereen,
    Zoals jullie zien ben ik 9 dagen overtijd.
    Ik heb samen met mijn man 28 november een zwangerschapstest gedaan, deze was negatief.
    Ik heb met hem afgesproken dat we 12 december weer een test doen mocht ik nog niet ongesteld zijn.
    Nu kon ik niet wachten, ja ik weet dat ik achter de rug van mijn man een zwangerschapstest gedaan heb. Ik heb een test van het merk kruidvat gedaan. :oops:
    Bij het aflezen van de test zag ik 1 streepje in het ovale venster. Dat betekend dat de test goed gewerkt heeft. In het vierkante venster verscheen helemaal niets. :(:
    Ik geloof nu echt dat ik niet in verwachting ben. Mijn lichaam is me behoorlijk voor de gek aan het houden. Normaal gesproken zou ik allang een paar keer bloed verloren hebben. Ik verlies meer bloed tijdens een cyclus, dan dat ik geen bloed verlies.
    De laatste cyclus heeft van 25 oktober t/m 9 november geduurt. Normaal na een week niet ongesteld te zijn geweest, zou ik een bloeding krijgen. Ik ben in juni gestopt met de pil, en ik heb altijd tussen 2 menstruaties een dag of 5 bloedverlies gehad. Was vrij regelmatig ongesteld tussen 30 en 36 dagen duurde een cyclus. Ik heb dus al vanaf 9 november geen bloed gezien. Ik heb heel veel buikkrampen, verder voel ik niets bijzonders.
    Mijn man en ik hebben gewoon tijdens die lange menstruatie gewoon vrolijk door geklust(sorry voor het onsmakelijke detail), en hebben 14 november de laatste keer geklust. (vorige week donderdag en afgelopen zondag weer voor het eerst sinds 14 november) Hij denkt heilig dat ik zwanger ben!
    Ik weet het effe niet meer.
    Nenske
     
  2. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    nog een testje doen !!! misschien is er iets fout gegaan groetjess
     
  3. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    ik zou idd ook nog een testje doen maar dan wel pas op 12 december zoals jij en je man afgeproken hebben!!
    succes!!
    groetjes bianca
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Als er met 9 dagen overtijd niks te zien is, dan denk ik dat je er toch vanuit moet gaan dat het niet raak is. :(
     
  5. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    je hoort het wel hoor dan maakt ze misschien gewoon weinig zwangerschaps hormoon aan... ik wil je geen valse hoop geven hoor nancy maar als je menstruatie over een week ofzo er nog niet is toch maar eens een bezoek aan de huisarts hahah of ben je het onregelmatig??
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Tuurlijk hoor je het wel, maar het komt niet zo heel vaak voor.
     
  7. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    nee daar moet ik je gelijk in geven ;)
     
  8. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    En Nancy, nog steeds geen :evil: ? Heb je trouwens zwangerschapssymptomen? Wel erg jammer dat je een neg. test had, maar ik blijf duimen dat het goed komt ;)
     
  9. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Ik was bijna 3 weken overtijd toen de test voor het eerst positief aangaf.

    En ik was toen 4 weken zwanger.
    Dus het kan wel ;)

    Succes, ik hoop dat het toch raak is bij jullie!
     
  10. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal,
    Nee, de :evil: is er nog steeds niet. Ik heb niet echt symptomen die op zwangerschap lijken. Buikkrampen en ik ben ontzettend moe de laatste tijd. Maar ja, dat heb ik eigenlijk altijd in de donkere maanden, dus daar ligt het niet aan denk ik.
    Mijn man en ik doen maandag weer een test. Laten we hopen dat hier wel een poitieve uitslag komt, en anders mag :evil: weer komen, want dit vindt ik ook niet leuk.
    Ik hou jullie op de hoogte.
    Bedankt voor jullie reacties en medeleven. :)
    Groetjes Nenske
     
  11. Nance

    Nance Actief lid

    7 dec 2005
    157
    0
    0
    Nou Nance,ik wens je heel veel succes en ik hoop dat de test positief aan geeft Maandag.
    En nee,om zo te gaan zitten wachten is ook niks.
    Succes!!!

    Liefs Nancy.
     
  12. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Vooruit Nenske!Nog maar 3 daagjes!;)Duurt lang he?Oh ik hoop het zo voor je!duim duim duim!!!


    Grts Lucia xxxxxxxxxxxxx
     
  13. tonca

    tonca Actief lid

    3 sep 2005
    187
    0
    0
    Moeder
    Brezi, Tsjechie
    hoi meis, nou ik heb met bara haar zwangerschap ook meerdere testen gedaan, allemaal negatief, maar was wel zwanger, en nu ook weer een negatieve test, maar wel misselijk etc, dus ja, wacht maar lekker tot een maandag, en neen maandag nog geen test, nou dan probeer je het na een weekje weer.
    sterkte, weet hoe het is die onzekerheid van wel of niet
     
  14. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Jeetje wat vervelend Tonca, weet je nog niets!

    Hopen dat je volgende week een positieve test hebt!
     
  15. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    sterkte meisje hopelijk krijgen jullie goed nieuws

    succes debbie
     
  16. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nog 2 dagen Nenske......duim, duim, duim ;)
     
  17. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi hoi,
    Mijn man was vanmiddag ook erg nieuwsgierig. Ik kwam terug van mijn werk en toen zag ik opeens een potje op de w.c staan :rolleyes: . Ikvraag hem waarom die er staat en hij had het antwoord nog niet gegeven toen wist ik het al. Hij was namelijk uitgebreid de beschrijving van de zwangerschapstest aan het lezen. Deze lag gebruiksklaar op het aanrecht.
    Ik zei: we doen toch maandag een test. Nee, zei hij ik heb me bedacht, we doen hem nu. :D
    Zo gezegd zo gedaan.
    Nu was de uitslag helaas negatief. :cry:
    Ik zag stiekum zijn ogen glisteren en hij zei tijdens het eten dat ik deze week de dokter moet bellen. Ik heb hem ook eerlijk verteld dat ik het deze week niet langer kon volhouden en dat ik een kruidvattest heb gedaan. Hij moest lachen en zei, had ik je toch goed ingeschat dat je het stiekum niet kon laten. Hij vond het gelukkig niet erg. :eek:
    Een maand of 2 geleden was ik bij de huisarts voor iets anders en toen vroeg ik hem of het wel normaal was dat een menstruatie langer dan 2 weken duurt, hij zei dat waarschijnlijk mijn hormoonhuishouding van streek was. Ik voel me net zo'n onzekere griet als ik deze week ga bellen hiervoor. Maar aan de andere kant de feestdagen komen eraan en ik krijg 4 januari een botox-behandeling. Mocht ik toch zwanger zijn dan mag ik geen botox-behandeling krijgen, pas als ik langer dan 12 weken zwanger ben. Dus ik wil het ook wel zeker weten. Dus ik denk dat ik in de loop van deze week nog eens een testje doe, en anders vraag ik toch de huisarts om advies, kijken wat hij er van vindt.
    Zucht, ik vindt het echt niet meer leuk hoor!!! :(
    Nenske
     
  18. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    tjeempie wat een gedoe allemaal........soms is het wel jammer dat je het niet op bestelling kan regelen!!!
     
  19. Kitty

    Kitty Actief lid

    10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Hey,

    Echt niet leuk dat afwachten he. Sinds mijn miskraam houd mijn lichaam me ook in de draai waardoor mijn cyclus helemaal overhoop ligt en ik mijn vruchtbare dagen niet eens weet.

    Ik had vorige keer ook 3 keer getest en werd uiteindelijk nog ongesteld. Schaam je zeker niet om je huisarts te contacteren, hij is er voor. En financieel gezien, weet je dan meteen de juiste uitslag en betaalt de mutualiteit een stukje visite; 4 zwangerschapstesten zijn al meteen een pak duurder.

    Succes!
     
  20. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hoi Nenske,

    Moest even aan je denken. Ben je nog steeds niet ongi? En zo nee, ben je al bij de huisarts geweest?

    Liefs Elvira
     

Deel Deze Pagina