Hai allemaal, Ik heb nu, 2 dagen na mijn positieve ovulatietest (digitale van clearblue), nog steeds een lage temperatuur. Mijn basis temperatuur is 36,6/36,7 en tweede helft van cyclus zit ik rond de 37,1/37,3 · Zaterdag nog gewoon temperatuur van 36.6 s middags een negatieve ovulatie test om 17:00 · Zondag was de temperatuur 36,8 (0,2 graden hoger, vond ik al apart) , en om 11:30 een positieve ovulatie test . we hebben meteen om 15:00 geklust. · Maandagochtend was temperatuur weer 36,8 , maar om 10:15 een negatieve ovulatie test. Toch voor de zekerheid geklust om 10:30 · Dinsdag ochtend was temperatuur weer 36,8. Ovulatie test doe ik niet meer, tenslotte is hij al geweest. Voor de zekerheid om 7:00 geklust. Ik weet dus niet of de eisprong nu wel of niet geweest is. Moet ik nu nog door blijven gaan met klussen? Of mag ik er nu toch wel van uit gaan dat dit genoeg is ? (verplicht vrijen zijn we nu weer even klaar mee) Pantertje
verplicht is nooit leuk, nu gewoon alleen als je er zin in hebt hij hoeft niet speciaal 0,3 te verhogen. Ik had het afgelopen cyclus maar met 0,2