moet t even kwijt help!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door makey, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Eigenlijk mag ik niet klagen maar het gaat de laatste 2 weken een stuk minder hij wordt snachts een paar keer wakker en jammert dan als ik er niet heen ga dan gaat hij huilen en omdat ik natuurlijk ook gewoon wil slapen geef ik zn speentje dan slaapt hij zo weer verder.
    Hij krijgt wel zn eerste tandje misschien is dat het of is hert de leeftijd?
    wie heeft dit ook gehad hij was echt ene ontzettend goede slaper van 2200/0730 aan een stuk door altijd maar nu is hij 2 keer per nacht wakker.

    Zelf begin ik een beetje op te raken hiervan ben oververmoeit want vaak slaapt hij na de eerste fles ook niet en als ik moet werken is het een lange dag (werk tot savonds 2315)

    Dit krijgt hij te eten (vanaf 8-8-07 eleminatie dieet koemelkallergie)
    0730 210/7

    1000 beetje pap van rijstebloem zelfde hoeveelheid als een potje fruit (mag vanwege eleminatie geen fruit etc meer)

    1230 210/7

    1730 210/7

    2200/2300 210/7 en 5 schepjes rijstebloem

    ps de rijstebloem is hij niet allergisch voor.

    ik ben wel blij als dat elemineren en proveceren(verzekering :evil: ) over is want dan mag ik beginnen met bijvoeding hij heeft volgens mij gewoon nodig en heeft niet genoeg meer aan alleen melk
    hij weegt 8.5 kg is dus behoorlijk aan d emaat en ook erg lang.
     
  2. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Als hij zijn eerste tandje gaat krijgen kan het best wel eens daaraan liggen. dit kan bij sommige baby's wat pijnlijk zijn. Ik zou even afwachten wat er gebeurt als het tandje door is.
     
  3. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    het tandje is zeg maar wel door het tandvlees heen.
    hiervoor (voor het dieet) kreeg hij nety zoveel melk maar dan omneo en hij kreeg een half potje fruit en een potje groente smiddags dus hij krijgt minder dan eerst maar mag helaas niks geven.

    Maar het dieet helpt wel (waarschijnlijk toch koemlekallergie helaas maar gelukkig is er een oplossing voor)
    hij was na 2 weken met die voeding al eczeem vrij echt heerlijk wel heeft hij nog een droge huid maar dat zal wel zo blijven
     
  4. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Is het niet een idee om hem behalve 's avonds dan ook 's ochtends een fles met nutrix te geven? Gewoon voor nu als extra vulling? Omdat hij dus én zijn groente én zijn fruit mist kan het zijn dat hij iets extra's nodig heeft. Omdat je aangeeft dat hij dat als enige bijvoeding mag hebben zou ik dat proberen.

    Fijn dat de exceem al weg is nu zijn voeding is aangepast!

    Sterkte ermee!

    Marian
     
  5. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    marian 79 ja inderdaad misschien vult hem dat meer want de eerste fles trekt hij echt in een keer leeg zon honger heeft hij dan.
    ga het morgen ochtend meteen proberen!
    dank je
     
  6. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Vraag anders eens of je fantomalt (kun je kopen bij de apotheek) mag gebruiken ipv rijstebloem.

    Met Kylian konden we op een gegeven moment ook blijven scheppen met de rijstebloem en nog had hij niet genoeg, de arts van het cb stelde toen fantomalt voor.
    Met elk schepje voeg je 30 kalorieën extra aan een fles toe, voordeel hiervan is ook dat het niet dik wordt en smaakloos is.
    Wij hadden daarna een heel ander ventje die alleen maar iets extra's nodig had door zijn avond fles.

    Het huilen kan hierdoor komen maar het kan ook een periode zijn, wij hebben het ook gehad en eindelijk na 4 weken was het in 1 keer over.
    We hebben toen ook ontdekt dat wanneer we hem gewoon even laten huilen hij ook gewoon weer in slaap viel (waarschijnlijk droomt hij dan gewoon).

    Groetjes anita
     
  7. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    gelukkig is dat tweede tandje door en is hij snachts niet meer wakker, ik mag niks bij geven vanwege eleminatie dieet (van rijstebloem wist ik dat hij daar niet allergisch voor is)
    maar dat fantomalt is misschien way voor straks zal is vragen
     

Deel Deze Pagina