Mooie en langzaam aflopende stranden in Europa

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Chiggy, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik wil een zonvakantie gaan boeken, ik denk dat ik in juni wil gaan.
    Waar in Europa heb je écht mooie stranden en loopt het rustig af zodat mijn kleuter niet meteen na een paar stappen koppie onder gaat? :p

    Ik ben in het verleden een paar keer naar Mallorca gegaan, daar heb je erg mooie stranden/baaien vond ik.
    Een vriendin van me is vorig jaar naar Sardinie geweest en ik werd n beetje jaloers van de foto's, zo mooi! Dus dat is ook zeker een optie :)
    Hebben jullie nog meer tips?
     
  2. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Zuid Frankrijk! Middellandse zee richting Spanje.
    Prachtige grote brede stranden die mooi aflopen!
     
  3. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.491
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    De ionische eilanden in griekenland : Lefkas, Zakynthos, Corfu en Kefalonië (die laatste ben ik nooit geweest)
    Dit zijn wel gedeeltelijke kiezelstranden (niet overal trouwens) - maar daardoor is het water ook weer zó kraakhelder, schitterend!
    Maar wij konden daar zo 50 meter het water in op veel plekken! Echt heerlijk. Wij frisbeeën graag en dat was ideaal daar. Maar we waren wel gewend om waterschoenen aan te doen.
     
  4. Polletjepiek

    Polletjepiek Niet meer actief

    Kreta, het strand tussen Malia en Stalis.
     
  5. Molensteen

    Molensteen Fanatiek lid

    17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Vada strand Italië!
     
  6. Catheny

    Catheny Actief lid

    1 jul 2014
    320
    34
    28
    ....
    ...
    In Griekenland heb je prachtige zandstranden die heel langzaam aflopen in zee.

    Wij gaan dit jaar voor de derde keer naar de Peloponessos, het plaatsje Stoupa, echt ideaal met kleintjes.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      51,5 KB
      Weergaven:
      2
  7. Luppy

    Luppy VIP lid

    1 dec 2007
    7.026
    2.165
    113
    Niet heel voor de hand liggend: Isle of Wight in Engeland. Wij waren daar afgelopen zomer, echt fantastisch weer gehad en het strand was geweldig bij het dorpje Ryde.
     
  8. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.413
    5.508
    113
    Vrouw
    Zakynthos inderdaad, mooie stranden, zeer geschikt voor kinderen :)
     
  9. douglas84

    douglas84 Fanatiek lid

    17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Vorig jaar zijn we naar Cala d'or Mallorca geweest. We zaten bij het Cala Ferrera strand en dat is echt super mooi voor kinderen. Ligt tussen de rotsen, dus je moet wel via hellende weg naar beneden.
    Dit jaar gaan we naar Monte Gordo Algarve, direct aan het strand tussen de duinen en een heel lang en breed zandstrand.
     
  10. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.798
    2.481
    113
    Vrouw
    Ik lees ff mee!
    Wij zitten aan Portugal en Griekenland te denken!

    We hebben voornamelijk altijd verre reizen gemaakt maar nu onze kleine meid er is dit jaar maar iets dichter bij huis!
     
  11. Butchke

    Butchke Fanatiek lid

    23 nov 2009
    2.821
    1.309
    113
    aan het genieten van het leven
    Limburg
    Vorig jaar in Mallorca, een heeeeel mooi kindvriendelijk strand aangetroffen; plaatsje Can Picafort in het noorden.
    Echt schitterend zandstrand aan de boulevard, en een prachtige azuurblauwe zee die langzaam afloopt met relatief weinig golven.
     

Deel Deze Pagina