Dank jewel! Ben zo blij mee! Zie dat jullie ook al even bezig zijn, wat kan je er soms moedeloos van worden he?! Wij zitten net in de MMM en zouden einde van de maand eindgesprek krijgen en zie nu... Succes met jullie kinderwens en uiteraard hoop ik voor jullie ook snel zo´n mooie test! Liefs,
Hey wat leuk, sinds 2 jaar zit ik weer even op deze website... En ja hoor, mijn zwangerschapstest was toen ook positief op moederdag! Wat heerlijk he, en nu is mijn kleine prinsesje alweer 15 maanden. Ze zit nu naast me aan het barretje, op een kruk, boekjes te lezen, en te brabbelen of vanalles hhihi. Ik gun alle dames vandaag zo'n positieve test, wat een zegen! En Jaira, van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd, geweldig zeg!!! Ik had er zelf ook op gehoopt, maar helaas maar 1 streepje...alhoewel ook nog geen ongesteldheid... Naja, ik ben in ieder geval blij voor jou!
Dames allemaal hardstikke bedankt voor de felicitaties! Dit was echt de mooiste moederdag tot nu toe! Volgende moederdag hopelijk met een 2e baby erbij Voor allen die nog moeten testen of in twijfel verkeren: heel veel succes!! xxx