2x per dag ontlasting tekenen van bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Loutje83, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loutje83

    Loutje83 Actief lid

    11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    Beetje raar maar ik heb sinds een paar dagen last van dat ik minstens 2x per dag moet poepen. hebben meerdere vrouwen hier last van zo vlak voor de bevalling? Lijkt een beetje op diarree(sorry tis nie echt smakelijk)
     
  2. Mvjason

    Mvjason Fanatiek lid

    30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ja dat heb ik ook moet soms wel 4 keer

    maar dat is geen teken dat de bevalling eraan gaat komen denk ik

    zou het eigelijk niet weten
     
  3. Loutje83

    Loutje83 Actief lid

    11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    de 1 zegt van wel de ander van niet.
    denk dat ik overal iets achter zoek. haha.
    ben nu ook gewoon super benieuwd en zenuwachtig
     
  4. NB1980

    NB1980 Actief lid

    24 jun 2008
    247
    0
    0
    Ik had het een paar dagen geleden ook. Hoopte al dat het een teken was, haha. Maar helaas....het is weer weg en nog geen baby te zien. Je hoort het inderdaad wel vaker dat het bij sommige vrouwen wel zo werkt, dus misschien ook bij jou! Succes.
     
  5. Mvjason

    Mvjason Fanatiek lid

    30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ja in ieder geval suc6 hoop dat het voor jou en voor mij ook zo werkt hahaha
     
  6. erannick

    erannick Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Bij mij was veel onlasting wel een teken dat de bevalling begon 2 jaar geleden want de dag ernaar brak me water
     
  7. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Hmm dat was mij idd ook al opgevallen dat ik sinds n paar dagen 2 tot zelfs 3 x p dag moet.
    Alsof je van binnen ook nesteldrang hebt en t schoon en opgeruimt wil hebben :)
    Maar misschien komt het ook door dat er nog vrij weinig plek is?
     
  8. Miemi

    Miemi Lid

    9 dec 2007
    78
    0
    0
    Ik heb hier ook last van en mijn vk zei dat het normaal is, omdat de baby nu erg groot is en tegen je darmen aan drukt. Zie het maar als darmmassage! Is dus volgens mij geen voorteken.
     
  9. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.176
    6.710
    113
    Ik had wel juist die diarree achtige krampen en heel veel moeten poepen net voordat de weeen begonnen.

    Ik moest twee keer in de nacht opstaan om te ontlasten en een uur later begonnen mijn weeen
     
  10. Marleen2109

    Marleen2109 Niet meer actief

    Het schijnt wel een soort teken te zijn dat je lichaam zich klaar maakt voor de bevalling, maar volgens mij wil het niks zeggen over wanneer het dan gaat beginnen. Ik heb nu een paar dgn dat ik een paar keer per dag moet. Ik heb dan het idee dat ik onwijs nodig moet, en dan blijkt dat wel weer mee te vallen, net als met plassen...Dan denk ik dat ik echt mega moet plassen en dan zit ik en dan denk ik nou kon ik dit nou niet ophouden? Lekkere praatjes zo he haha!
     
  11. Angie85

    Angie85 Actief lid

    27 dec 2007
    297
    0
    0
    secretaresse, mama
    den haag
    Ik ben superbenieuwd hoe het bij mij zal gaan, want ik ben nu al 3x naar t toilet geweest (diarree)
     
  12. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.176
    6.710
    113
    spannend, :p

    Heb je ook kramp erbij?
     
  13. Angie85

    Angie85 Actief lid

    27 dec 2007
    297
    0
    0
    secretaresse, mama
    den haag
    Ja ik had idd kramp erbij!
    Maar helaas rond 02.30 uur hielden de krampen op.

    Ik had gehoopt dat vannacht me vliezen zouden breken....

    Maar helaaaaassss......
     
  14. Happy1980

    Happy1980 Fanatiek lid

    14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Ik heb afgelopen weken al een paar keer gehad, dat ik 3 a 4 keer per dag naar de wc moest voor een grote boodschap. Maar tot nu toe nog geen kind hoor. Dus het hoeft echt niks te zeggen
     
  15. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Dat had ik idd met mn eerste ook. Had al krampen maar wist niet zeker of t echt zover was. Was er smorgens om 6 wakker mee geworden. Moest naar de wc om te plassen...dacht ik. De groote boodschap kwam ook. En ff later had ik gegeten en heb ik dat ook nog weer in de wc kunnen deponeren (via de weg waar t er in gekomen was :( )
    Alles leeg dus...en toen ging ik goed aan de gang. Was onderwijl ook al mn slijmprop kwijt geraakt.

    Moet nog steeds elke dag 2 x grote boodschap...maar verder is er nog niks...ja...dat ik enorm duizelig ben steeds ...dat wel :rolleyes: :rolleyes:
     
  16. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    woensdag moest ik ineens 4 x in een uur tijd naar de wc 4x voor te plassen en 3 x kwam er ook ontlasting achter aan.
    Moest ik toch heel ff aan dit onderwerp denken. Was ook ineens uitgeput en draaierig. Dus ben maar in bed gaan liggen. Zo van ALS ik straks mn sport prestatie moet leveren dan liever n beetje uitgerust (had die nacht niet bijzonder goed geslapen)
    3 uur later werd ik wakker en.....niks. :(

    Nou is dus niet alleen mn kleine me op t verkeerde been aan t brengen. Nou doet zelfs mn lichaam mee! :)
     
  17. Sharon20

    Sharon20 Fanatiek lid

    19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    nou is niet te hopen. moest altijd al 2x per dag naar de wc. maar krijg er de laatste tijd ook regelmatig krampen bij enzo. niet te hopen (voor mij dan) dat dat een tekening is dat het al zou gaan beginnen. laat hem nog maar lekker 6 weekjes zitten (minstens :))
     

Deel Deze Pagina