morgen echo...

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door kima, 15 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kima

    kima Bekend lid

    15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    hoi allemaal,

    3 wk gelden echo gehad die was goed, eidooier navelstreng kindje en een kloppend hartje met 6 wk en 4 dagen.
    Morgen 2e echo zo spannend ik voel me totaal niet zwanger soms denk "ik zal me niets verbazen als het morgen over is, en een curetage in moeten gaan plannen"
    Ben af en toe misselijk en wat vermoeider meer niet, terwijl ik bij de vorige zwangerschappen al niet meer op me buik kon slapen, borsten zeer gevoelig waren, broek al strakker zat enz...
    dit maakt me erg onzeker dus ff van me af schrijven.

    Gelukkig vroeg er zijn 08:40 dus nog een race tegen te klok eerst moeten de kids naar school en gelijk door. :S
     
  2. SophieSoHappy

    SophieSoHappy Bekend lid

    18 apr 2016
    696
    629
    93
    Vrouw
    Ik snap dat het je onzeker maakt want ik had een beetje hetzelfde, vooral de eerste 12 weken.. het is dat mijn buik nu echt dikker is en ik de baby voel bewegen maar verder voel ik me ook niet zwanger. Sinds 18 weken voel ik de baby dagelijks maar heb regelmatig het gevoel gehad dat de wereld me in de maling aan het nemen was en dat ze bij de 20 weken echo zouden zeggen: gefopt! Je bent helemaal niet zwanger joh gekkerd!

    Ook hier wel vermoeid maar geen gevoelige of gegroeide borsten, misselijk ook niet geweest.
     
  3. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.695
    14.045
    113
    Als onze telling klopt hier nu 10-11 weken maar de vk kan pas de 27e. Dus duurt even tot de bevestiging.

    Weinig klachten. Gisteren is er een darmenverhuizing geweest. Behoorlijk wat gerommel en getrek. Koffie rook nog nooit zo zalig en ik heb t ineens ontzettend koud en dan weer loeiheet.

    Ik zit zelf in een mentale rollercoaster sinds die "zwanger" in een beeldscherm. Mja kan de hormonen daar de schuld niet voor geven. We wilden eigenlijk eerst nog overleggen of we t nog aandurfden, bevalling zwart op wit geregeld hebben, intussen stoppen met roken en als dat eenmaal goed en wel een maand minimaal verder was, dán pas een poging wagen wetende dat dat allicht veel pogingen kon duren.

    Helaas planning ging een beetje om, dus moet nu alles tegelijk doen en mee dealen. Iets te veel voor t mooie, maar het is nu of nooit. Zit me kapot te stressen én dan stoppen met roken, was niet mijn planning aangezien dat t stuikelblok was van alle eerder gefaalde pogingen maar goed, veel erger dan dit kan de uitdaging toch niet worden. Dan maar de die-hard versie.
     
    nneah vindt dit leuk.
  4. kima

    kima Bekend lid

    15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    nou de echo was goed alles dr op en er aan nu 11 wk zwanger :D
     
  5. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.695
    14.045
    113
    Gefeliciteerd! Op naar de volgende!
     
    kima vindt dit leuk.
  6. wiessss

    wiessss Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Gefeliciteerd meid
     
    kima vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina