morgen eerste echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Anabella, 4 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Morgen heb ik mijn eerste echo, en ik ben zó zenuwachtig.
    Bij mijn vorige zwangerschap is tijdens de eerste echo geconstateerd dat ik een missed abortion had.
    Ik asocieer die hele praktijkruimte dan ook alleen maar met ellende..

    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik de hele tijd al een gevoel gehad dat het niet goed zat, ik had namelijk geen zwangerschapsverschijnselen.
    En kreeg ik steeds als reactie 'dat zegt niks, ik had ook geen verschijnselen, alleen moe/pijn in borsten/beetje buikpijn, vul maar in.
    Maar iedereen had tenminste wel 1 dingetje.

    Tot een week geleden had ik wel wat dingen, zoals moeheid, pijnlijke borsten een weeïg gevoel in mijn maag.
    Maar dat is langzaamaan allemaal verdwenen.
    Voor mijn gevoel is het dus alweer afgelopen, en krijg ik morgen weer een leeg echoschermpje.

    Zijn er vrouwen die dit ook zo hebben meegemaakt?

    Liefs Anabella
     
  2. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Hoi!

    Ik heb er gelukkig geen ervaring mee, maar ben wel benieuwd hoe het is gegaan vandaag!! Laat je snel iets horen????
     
  3. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Hoi Andrea!

    Ik dacht net "ik zal hier nog even reageren, zodat meiden die in hetzelfde schuitje zitten, en hier terecht komen na bijv de zoekfunctie te hebben gebruikt, wel weten hoe het met mij is afgelopen."
    Alles is in orde, ik heb een nieuw topicje aangemaakt bij 'zwangerschap', 'goede eerste echo' heet het.

    Dus ik had afnemende zwangerschapsverschijnselen, sinds eergisteren voelde ik helemaal niets meer.
    Tel daar 2 weken bruinverlies bij op, en ik dacht dat er niet veel hoop meer zou zijn.

    Maar alles is prima in orde!

    Bedankt voor je berichtje. :D
     
  4. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Op deze zal ik dan maar een slotje plaatsen, hé.
    Nog veel succes met je zwangerschap!
     

Deel Deze Pagina