Morgen naar de gyn

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Renate007, 15 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renate007

    Renate007 Actief lid

    17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Morgen moeten we naar de gyn. Heb ruim 3 maanden geleden een hsg gehad. Ben niet zwanger geworden, dus morgen moeten we naar de gyn om denk ik een vervolg traject uit te zetten.
    Ben erg benieuwd, maar ook best wel een beetje gespannen.

    Hij heeft het al wel een keer over iui gehad, hoe snel duurt het gemiddeld voordat het in gang wordt gezet? Of is dat per ziekenhuis verschillend.

    Zal blij zijn als het morgen achter de rug is, dan weet ik tenminste wat er gaat gebeuren de komende tijd!

    Zo, ff m`n hart gelucht!
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Heel veel succes morgen!
    Wat er gaat gebeuren...dat ligt een beetje aan wat er al gedaan is en hoe die uitslagen allemaal waren.
    Zet hem op!
    Elmo
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Spannend! succes
     
  4. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Vandaag krijg je dus je vervolggesprek! Spannend! Heel veel succes vandaag! Laat je ons weten hoe het verlopen is?
     
  5. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Ik wil je ook even heel veel succes wensen! Sterkte hoor!
     
  6. Renate007

    Renate007 Actief lid

    17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Het zal denk ik idd een vervolg gesprek zijn.

    Heb bloedtesten, hsg en kweekje gehad, vriend heeft 2 keer zaad in moeten leveren.

    Bij mij is alles goed, alleen vriend heeft zwak zaad.

    Waarschijnlijk zal ik morgen laten weten hoe het was, moet na de gyn gelijk werken tot vanavond laat.

    Bedankt voor jullie steun.
     
  7. Renate007

    Renate007 Actief lid

    17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Ben gister bij de gyn geweest.

    Was idd een vervog gesprek. We gaan volgende maand beginnen met iui. Ik moet bij mijn eerst volgende menstruatie naar het ziekenhuis en dan dan ze een echo maken.
    We gaan het in mijn eigen cyclus doen, dus dan hoef ik volgens mij geen hormonen te gebruiken.
    Ook krijgen we dan gelijk een gesprek en worden we op de wachtlijst gezet voor ivf.

    Ben heel nieuwsgierig, en vind het ook wel spannend.

    Wie kan mij vertellen hoe vaak ze een echo maken om het eicelletje te volgen? (ben ik vergeten te vragen, stom he)
     
  8. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hoe vaak ze een echo maken ligt aan de groeisnelheid van de follikel.

    Volgens mij gebruik je soms wel iets van hormonen bij eigen cyclus. Ik weet niet of dat in jouw ziekenhuis ook zo is. Het is volgens mij nogal verschillend.

    Waarom zetten ze je meteen op de wachtlijst voor IVF? Zien ze IUI dan wel zitten?
    Je doet meestal ongeveer 6x IUI voor ze overgaan..is die lijst zo lang of begrijp ik het niet goed?

    Heel veel succes in elk geval! Hoop dat het nou gauw raak is!

    Elmo
     
  9. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Je wordt vrij snel op de lijst van IVF gezet, idd. Weet je wat daar de reden van is?

    Succes iig!
     
  10. Renate007

    Renate007 Actief lid

    17 mrt 2007
    490
    0
    0
    We worden op de wachtlijst gezet omdat die idd vrij lang is. Hij had het over 3 kwart jaar tot een jaar oid.

    Vandaar dat we er al op worden gezet, dan kunnen we evt gelijk als de iui niet lukt doorgaan met ivf.

    De gyn begon er zelf over.
     

Deel Deze Pagina