Morgen om 11:45 hebben wij de nekplooimeting. De bloedttest hebben ze met 10 weken al gedaan en ik hoop volgende week dan de uitslag te krijgen.... Vind het wel spannend hoor! Trouwens...vraag....ik ben morgen 12 weken en 3 dagen...... misschien geslacht zien?
Bij een buurvrouw van mij was het in week 11 al zichtbaar dat het een jongetje was! Dus het kan wel degelijk... maar de garantie heb je nooit! Ik denk eigenlijk ook niet dat ze al gaan kijken naar het geslacht met 12 weken... Succes met de nekplooimeting!
Volgens mij kunnen ze het niet met alle zekerheid voorspellen, dus zeggen ze liever niets zo vroeg in de zwangerschap. Dat was bij mij tenminste het geval met een echo met 12 weken. Maar ik wil ook helemaal niet weten wat het wordt, dat zie ik volgend jaar wel Als alles erop en eraan zit en als het kindje gezond is ben ik méér dan dankbaar!
Hoi hoi, Ik was op vakantie en ben toen ziek geworden. Er is toen ook een echo gedaan en we konden het geslachtje al zien Ik was toen 14,5 week. Groetjes
Nu ja, ik zie het morgen wel hoor..belangrijkste is dat de nekplooimeting goed is *ben wel zenuwachtig al...*
Mijn beebje vandaag: Nekplooimeting gehad. Beebje was 6,5cm al en de nekplooi was 0,16cm dus helemaal goed! Volgende week krijgen we de uitslag van de combinatietest, maar dit was perfect al zei de echoscopiste. Bij dochterlief was het toendertijd 0,18cm dus ik maak me nergens zorgen over! Beebje was druk aan het spartelen. Ik kan 2 maart trouwens aanhouden, daar kwam zij nu ook weer op. Mijn placenta ligt trouwens een stuk voor de "opening"... Met de 20 weken echo word daar weer naar gekeken en als die dan niet opgeschoven is naar boven, dan maken ze met 32 weken nog een echo en als ie dan nog steeds te veel in de weg ligt, krijg ik een keizersnee.... Maar daar denken we nu nog niet aan, we zien het wel. Zou me trouwens geen bal uitmaken als ik een keizersnee krijg hoor! IK BEN ZOOOOOOO BLIJ! Roze wolk...ik zit er nog steeds 100% op! *ps foto is een beetje wazig,. krijg hem er niet goed op door het spiegelende papier.....in mijn album staat ie groter....* En geen geslacht gezien haha
Fijn dat de nekplooimeting goed was. Leuk he om je kindje weer te zien op de echo, en dat ie bewoog geniet ervan. Liefs wolly
Wat fijn dat alles goed is. Ik krijg a.s maandag de nekplooimeting. We lopen zo'n beetje gelijkop.. Ik ben 4 maart uitgerekend.
Hallo, Ik had afgelopen maandag de nekplooimeting, en toen was ik 12 w en 1 d. Ik vroeg of het geslacht al te zien is, en toen gekeken, arts zei waarschijnlijn een meisje, maar kon het niet met zekerheid zeggen! Bij mijn vorige zwangerschap was ik 13 w en 1 d (nekplooimeting) en toen konden ze zo goed als zeker zeggen dat het een meisje was, maar nu dus nog even afwachten! Groetjes!
Oh wat leuk penolope! Spannend zeg! Ja nu idd afwachten........zou wel gaaf zijn als ze het goed gezien hadden...bij mij wilde de echoscopiste niets zeggen, ze zei dat het alle kanten op kon gaan nu nog... Net vk gebelt en combinatietest was terug (echo en bloed samen) en was GOED!
Oh hey wat super! Ik heb dinsdag echo en bloedprikken gehad. Ben nu dus nog op uitslag aan het wachten. Hoe lang zou dat duren trouwens? Ik zag op het beeldscherm bij de echo toen ze de nekpleei was aan het meten 0.18 mm staan, dus denk dat dat in ieder geval al goed is. De echoscopiste wilde toch nog niks zeggen, omdat ze zei dat het altijd in combinatie met de bloedtest was. Maar goed, nog even afwachten dus! Ben trouwens 10 maart uitgeteld! groetjs Claudia