Stoppen met de pil in juni 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Calimer, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimer

Calimer Niet meer actief

Hoi meiden!

Wij zijn van plan om voor ons eerste wondertje te gaan. Ik zou stoppen met de pil eind juni, dan is mijn strip namelijk op.
    Zijn er nog meer meiden die van plan zijn om in juni te stoppen met de pil?

Liefs

2. Calimer

Calimer Niet meer actief

Niemand :( ?

3. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Hai!

Ik ga ook in juni stoppen met de pil!
    Op 13 juni neem ik de laatste. Wel spannend hoor.

Groetjes Faylin

4. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ook ik mag stoppen met de pil in juni! 10 juni laatste pil. Eerst een maandje rustig aan doen en dan gaan we voor het 'echt'. Hier gaan we voor een tweede. Van de eerste was ik vrij snel zwanger (2e ronde), nu maar hopen dat het ook weer zo snel gaat..

't Zou leuk zijn als er meer meiden mee komen kletsen!

Groetjes

5. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    #5 Eels, 30 mei 2011
    Laatst bewerkt: 30 mei 2011
    Hey,

Ben nieuw hier, en ik wil ook wel meeschrijven, ik heb mijn 2e en nu dus laatste Nuvaring gehad...ik ben nu even een maand aan het 'ontringen'. We gaan voor een 2e ukkie. Eerstvolgende klusronde wanneer we aan de slag gaan is 13 t/m 18 juni ;)

Spannend!!

Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?

6. Calimer

Calimer Niet meer actief

Fijn dat er toch enkele dames zijn!

Ik vind het ook echt heel spannend hoor.
    Soms voel ik me ook wel best onzeker, ga ik het wel kunnen, ... Er zijn namelijk vaak dingen die ik lees waar van ik denk, oh? Echt moet je daar ook aan denken!

Hopelijk mogen we allemaal snel op een roze wolk gaan zitten !

Als we al iets verder zijn zal ik een lijstje maken wanneer onze nod en dergelijke is! :)

Liefs

7. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Leuk dat er meer meiden zijn die mee willen praten!
    Ik kan niet wachten tot ik die laatste pil kan nemen.
    Nog even geduld.

8. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Faylin dat gevoel ken ik, bij de eerste had ik bijna 13 jaar de pil gebruikt...die pillenstrip is helaas niet leeg te kijken... ik stuur je een beetje geduld vanuit hier :)

@Calimer er komen er vast nog wel wat bij lijkt me, gewoon lekker actief kletsen. En die vragen of je het wel gaat kunnen: juist dát gaat je een goede moeder maken!!!

Ondertussen kan ik hier niet wacchten tot de rode duiveltjes komen...(had niet gedacht dat ik daar ooit blij mee zou zijn btw).

9. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    @Eels bedankt voor dat beetje geduld. Kan ik heel goed gebruiken..haha. Ik ga ook nog trouwen 25 juni, dus ik heb nu dubbele zenuwen!

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Faylin Misschien heb je gelijk wel geluk en krijg je straks een heel mooi huwelijkscadeautje! En geduld hebben als die strip bijna op is, is wel heel lastig ja..

@Calimer Dat onzekere heb ik nu ook wel voor een tweede. Gaat alles wel lukken met twee kleintjes, zal de zwangerschap/bevalling allemaal wel goed gaan, enz. enz... Dus het is wel vrij normaal denk ik en het gaat echt wel helemaal goed komen!

@Eels Hoe oud is jouw eerste kindje?

Wij moeten in juni juist nog even voorzichtig zijn, nou ja, moeten... Mijn kleine man is van 7 maart en mijn grote man is van 14 maart, dus we hebben eigenlijk liever niet nog eentje erbij in maart. Dus wij gaan in juli echt klussen.

11. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    #11 Eels, 31 mei 2011
    Laatst bewerkt: 31 mei 2011
    @Poemi ons kleine ukkie is nét 1 jaar geworden!! Snap t goed dat je er niet nog een bij wil in Maart, al wil je nog zo graag...wij hebben in de familie 3 verjaardagen op een rij in mei...Niet leuk/handig.

@Faylin wow nog eerst trouwen!! Mooi vooruitzicht! Doe mij maar na dan (of verbeter me maar), 2 maanden na huwelijk pos. test in handen!!

Wij hebben nogal wat meegemaakt het afgelopen jaar met ons kleintje vandaar dat ik me niet zo druk maak of ik het wel goed doe, tuurlijk heb ik ook wel twijfelmomenten...Maar wanneer er écht nood aan de man is doe je alles op de automatische piloot en wordt je héél effectief in je handelingen....ervaring leert dat helaas.

Maar ook ik kan nog echt wel panikeren als ie hard valt ofzo, dat went nooit ;) En ook idd gaat alles goed met de zwangerschap/bevalling??!? Lastig om geen controle daarover te hebben...

Het is en blijft een wonder ook al klinkt dat cliché, tot nog toe kloppen alle clichés die ik heb gehoord van anderen, haha!

En ondertussen hebben we de ellende achter ons gelaten en het lijkt ons super om ons gezinnetje compleet te kunnen gaan maken!!

Konden we maar alvast beginnen...ik ga vast heel wat testjes verslijten gok ik..als was het bij de 1e in de 2e ronde raak, net als bij Poemi! Ik ben wel een piekerdoos, dan weten jullie dat alvast :D

12. Calimer

Calimer Niet meer actief

Hoi meiden!

Eels Daar heb je inderdaad een punt. Uiteindelijk wordt het zo'n gewoonte dat je er niet meer bij moet nadenken bij wijze van spreke.
    En gelukkig kan je genoeg begeleiding vragen als het kleintje er juist is. Maar eerst nog zwanger geraken natuurlijk ! Haha

Poemie Aah, dat begrijp ik wel hoor meid! Bij ons zijn mijn tante en 2 neven allemaal op dezelfde dag geboren, wel een ander jaar natuurlijk ;) Haha :D

Faylin Spannend! Ook nog eens trouwen! :D Hopelijk krijg je meteen een mooi huwelijkscadeau!
    Hier zou ik ook de pilletjes willen wegkijken hoor! Haha.
    Kan echt niet wachten om er mee te beginnen.

13. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Eels: Wat hebben jullie meegemaakt met jullie kleintje dan? Klinkt wel heftig zo.

@Calimer: 3 verjaardagen op één dag, dat is helemaal veel!

Waar ik nu wel een beetje bang voor ben is dat ik nu juist niet zo snel zwanger ben als bij de eerste, dat lijkt me zo'n teleurstelling. Bij de eerste was ik in april gestopt met de pil en wilde ik nog wat maandjes afwachten omdat we begin september gingen trouwen, maar toen bleek ik dus heel snel zwanger te zijn en met onze bruiloft was ik 14 weken zwanger.

Maar hopen voor ons allemaal dat we heel snel zwanger zijn!

14. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Poemi zie je PB, wanneer de anderen het willen weten stuur ik ze ook wel even een PB...

15. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    @Eels, ik wil niet nieuwgierig zijn, maar zou het ook wel willen weten. Dan kan ik me een beetje in jouw situatie inleven. Klinkt inderdaad wel heftig.

@calimer, het zou inderdaad wel een super mooi huwelijkscadeau zijn. Maar ik denk niet dat het in de eerste ronde al zal lukken. Ik denk dat dat niet vaak gebeurt.

16. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

heb Calimer & Faylin ook ff een PB'tje gestuurd, ik zou het zelfde hebben als ik zoiets las haha :p

Het is erg heftig geweest, maar we zijn nu op het punt gekomen dat we écht vooruit kijken en denken met ons kleine ukkie. En zover zelfs dat we zo snel als het maar mag lukken 'n ukkie-broertje of -zusje d'rbij willen 'maken' :D

Maar eerst nog ff w88 ;)

17. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx voor jullie lieve Re-PB's :) Doet altijd wel goed zulke reacties!

18. Eels

Eels Lid

30 mei 2011
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echoooooooooooooooo :D

19. Calimer

Calimer Niet meer actief

Hoi meiden!

Eels Jeetje, wat een heftig verhaal! Kan me heel goed voorstellen dat dat wat stress meebracht! Maar het is niet zo, dat als je nu zwanger geraakt dit kindje dit ook zou hebben?

Faylin Indd, niet TE veel op hopen, maar ja je weet nooit he! :D

20. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hoi meiden
    Ik slik al jaren geen pil meer, maar de maand juni wel ronde 1 voor een ukkie, telt dat ook? haha :D

Deel Deze Pagina