Motormeiden/dames

Discussie in 'De lounge' gestart door Mariska121, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    Ik ben van nature erg nieuwschierig en ik vroeg me af of er hier ook motormeiden/dames zijn. Zelf ben ik er wel een, ik heb een SV 650 S, deze heb ik sind december vorig jaar. Ik rij nu 2,5 jaar motor en ben nu bezig voor mn autorijbewijs :( Ik vind helaas voor mn vriend autorijden niet leuk, dus hij zal zelf moeten rijden.
    Dit is mn motor:

    [​IMG]
     
  2. jimmy

    jimmy Bekend lid

    14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Wauw, wat een mooie motor !

    Ik ga in september voor mijn theorie excamen en dan lessen nemen, heb er erg veel zin in !
     
  3. Lidy

    Lidy Actief lid

    5 feb 2007
    200
    0
    0
    Ik rijd ook al jaren motor, maar dan wel op een oldtimer een Eysink (nederlandse motor) uit 1929, wel even wat anders als die van jou. Ik ben echt opgegroeid met motoren, ik reed al minimotor toen ik 6 was..... zit dan in je bloed he?
     
  4. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    jimmy: Wat leuk dat je ook wil motor rijden, ik vind het jhelemaal geweldig, heerlijk bochtjes nemen hier in de omgeving...

    Lidy: Gaaf! ik wilde atijd al motor rijden, ook iets dat in de familie zit. In mn brommertijd reed ik op een RS50, een schakelbrommertje. Mijn vriend wil ooit een oldtimer hebben, welke weet ik niet, hij vind er heel veel mooi namelijk. Mn vriend ziet zn toekomstige kinderen het liefst vanaf de geboorte al op een crossertje rondrijden :) hahaha
     
  5. kat

    kat Fanatiek lid

    21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik rij sinds vorig jaar maart.
    Enwel op een Honda shadow vt 700 '84.

    Niet de mooiste maar hij rijd heerlijk

    [​IMG]
     
  6. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83