Motormeiden/dames

Discussie in 'De lounge' gestart door Mariska121, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    Ik ben van nature erg nieuwschierig en ik vroeg me af of er hier ook motormeiden/dames zijn. Zelf ben ik er wel een, ik heb een SV 650 S, deze heb ik sind december vorig jaar. Ik rij nu 2,5 jaar motor en ben nu bezig voor mn autorijbewijs :( Ik vind helaas voor mn vriend autorijden niet leuk, dus hij zal zelf moeten rijden.
    Dit is mn motor:

    [​IMG]
     
  2. jimmy

    jimmy Bekend lid

    14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Wauw, wat een mooie motor !

    Ik ga in september voor mijn theorie excamen en dan lessen nemen, heb er erg veel zin in !
     
  3. Lidy

    Lidy Actief lid

    5 feb 2007
    200
    0
    0
    Ik rijd ook al jaren motor, maar dan wel op een oldtimer een Eysink (nederlandse motor) uit 1929, wel even wat anders als die van jou. Ik ben echt opgegroeid met motoren, ik reed al minimotor toen ik 6 was..... zit dan in je bloed he?
     
  4. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    jimmy: Wat leuk dat je ook wil motor rijden, ik vind het jhelemaal geweldig, heerlijk bochtjes nemen hier in de omgeving...

    Lidy: Gaaf! ik wilde atijd al motor rijden, ook iets dat in de familie zit. In mn brommertijd reed ik op een RS50, een schakelbrommertje. Mijn vriend wil ooit een oldtimer hebben, welke weet ik niet, hij vind er heel veel mooi namelijk. Mn vriend ziet zn toekomstige kinderen het liefst vanaf de geboorte al op een crossertje rondrijden :) hahaha
     
  5. kat

    kat Fanatiek lid

    21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik rij sinds vorig jaar maart.
    Enwel op een Honda shadow vt 700 '84.

    Niet de mooiste maar hij rijd heerlijk

    [​IMG]
     
  6. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik rij zelf niet, maar ik rij mee (achterop bij mijn man), telt dat ook? :D
    We hebben een Ducati Monster, bevalt prima en ziet er strak uit.
     
  7. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    Hartsikke leuk joh, als jij er maar blij mee bent. Er zijn er ook zat die een semi-naked niks vinden, laat ze maar lekker kletsen, ik ben er blij mee en heb er heel hard voor moeten werken. Mn moeder en mn schoonvader hebben trouwens allebei een Shadow en zijn er heel blij mee. Tis precies hun rijstijl, lekker rusig en van de omgeving genieten.
     
  8. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    Hey Anakin,
    leuk dat je mee achterop gaat, zijn genoeg vrouwen die dat niet durven. Is je man zeker heel blij mee! Monsters zijn erg mooi vind ik. Een maat van me heeft er een.
     
  9. miekje1982

    miekje1982 Fanatiek lid

    6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Wat een leuk topic!

    Ik moet toevallig vandaag voor mijn theorie (voor de 3e keer :oops: :oops: )..
    Heb mijn eerste examen (VBH) gehaald en mag, als ik vandaag mijn theorie haal, 22 augustus afrijden!
    Mijn mannetje heeft wel al een motor, ik nog niet.. Hij heeft een Kawasaki Ninja 750..

    Ik zie mezelf al scheuren, hahahahahah
     
  10. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    Succes miekje ik zal voor je duimen. Laat je nog weten of je het gehaald hebt? Weet je al wat voor motor je wil?

    Maris
     
  11. miekje1982

    miekje1982 Fanatiek lid

    6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ja ik laat zeker weten of ik het nu eindelijk gehaald heb of niet..
    Ik vind een suzuki bandit 650 wel leuk (maar dan wel met een voorkap, dus niet alleen een ronde koplamp..)..
    Al vind ik een suzuki GSXR 650 ook erg leuk......
    Ben wel een beetje van de streetfighter/naked modellen, maar moet er dan wel weer richting een racer uitzien.. hahahahahahah
    En moet vooral geen heel zware/grote motor zijn, ben zelf niet heel groot...

    Miekje
     
  12. jimmy

    jimmy Bekend lid

    14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Mijn vriend heeft een motor maar geen motorrijbewijs.
    Mocht ik het rijbewijs halen dan mag ik op zijn motor, maar dat zie ik niet zo zitten, want dat is een harley van 350 kilo, weeg zelf net 55 kilo :)
     
  13. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    Hoi Miekje,

    Ik heb zelf een Bandit gehad, voor deze motor, maar dat zijn best zware en hoge motoren vind ik, dat ws voor mij de reden om em weer te verkopen. De bandit is iets van 235 kilo rijklaar, dus met volle tank. Toen we er mee op vakantie gingen het ding volledig volgepakt maar ik kreeg em nauwelijks meer overeind. Een supersportje zoals een cbr en een gsxr wegen zo rond de 180 kilo rijklaar als ik het goed heb.

    Maris
     
  14. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Super motor!

    Ik ben ook een motormiep. Heb mijn rijbewijs 10 jaar geleden gehaald en daarna pas mijn autorijbewijs gehaald. Ik had een suzuki GS500E (heerlijk motortje om op te beginnen), maar die heb ik verkocht toen we gingen samenwonen. Het was óf de motor óf een bankstel en mijn vriend wilde niet op de motor tv kijken :) . Grootste fout van mijn leven trouwens. Maar ik ga wel weer een nieuwe kopen. Een sportieve.
    Tot die tijd leen ik af en toe een motor van mijn ouders (die sinds 3 jaar een eigen rijschool hebben en dus motoren genoeg).
    Ik heb vanaf mijn zwangerschap niet meer gereden, maar daar gaat binnenkort verandering in komen!
     
  15. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hier nog een motormuis!

    Ik heb mijn rijbewijs nu 12 jaar, voorgoed besmet met het motorvirus vanaf mijn geboorte. Mijn ouders kennen elkaar via de motorclub dus mijn broer en zussen hebben het ook ;)

    Toen ik 20 was heb ik mijn rijbewijs gehaald en toen mocht ik de motor van mijn moeder gebruiken, een Honda CB 250 uit 1971.
    Een paar jaar later heb ik een Honda VT 750 (Shadow) uit '83 gekocht. En vlak voordat ik van Ilse zwanger raakte heb ik de motor ingeruild voor een Honda VT 1100 (Shadow) uit '86. Een hele mooie motor maar daar heb ik helaas niet veel op gereden ivm zwangerschap. Na de bevalling kwam het er bijna niet meer van en bovendien paste ik mijn pak nog niet :(
    Mijn man en ik hadden beide een motor maar samen toeren gebeurde toch niet dus toen hebben we besloten om allebei de motoren te verkopen en er een andere voor terug te kopen. Dat is een heeeeeele mooie geworden, een Suzuki GSX 1400 uit 2003 :D

    [​IMG]

    Sinds kort heb ik de oude motor van mijn moeder in bezit en op dit moment ligt die in onderdelen om eens goed gereviseerd te worden. Tevens wordt de motor helemaal gerestaureerd en dan ga ik weer rijden met mijn "eerste liefde" de CB250 uit '71

    Hihi, kost bijna niets meer zo'n motor. Wegenbelasting hoeft niet voor die motor en de verzekering kost me, schrik niet, slechts €23,- :D :D

    Groet van Kiki
     
  16. Suuzje

    Suuzje Fanatiek lid

    22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Dit is mijn 'kindje'. Voorlopig jammer genoeg niet toeren, mijn pak past niet meer :(

    [​IMG]
     
  17. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik rijd een Harley Sportster 1200 en mijn man een custom Legend eigenbouw (ook Harley)
    hier een fotootje van mijn fiets!
    Ook hier een algeheel virus, mijn man bouwt Harley's bij vrienden van ons in de Harley zaak.
    Hij rijdt al jaren is begonnen met mini bikes, zijspan, motorcross en dan nu Harley's, en onze zoon heet Valentino vernoemd naar de bekende motorcoureur, evenals zijn papa Giacomo vernoemd is naar Agostini..
    en ook Valentino heeft al 1chinese minibike Rosi replica, en 2 poulini's van mijn zwagertje!
    Dus ja hier ook motor muizen!


    [​IMG]
     
  18. miss anita

    miss anita Bekend lid

    22 jan 2006
    796
    0
    0
    hoi ik rijd ook motor heb een cbr 600
    (honda) rood zwart

    echt veel rijd ik niet eingelijk moet ik nodig maar eens gaan doen
     
  19. miekje1982

    miekje1982 Fanatiek lid

    6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Nou...........ik heb t gehaald...... joehoe!
    Wel randje kantje, maar gehaald is gehaald...
    Dus nu mag ik de 22ste afrijden... heb er nu al zin in!

    Miekje
     
  20. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    @miekje gefeliciteerd!

    Hier nog een motormuis in hart en nieren! Ben echt trots op mijn dikke-banden-brommer!

    Rij een geel/paarse kawasaki zx6r ninja uit 2001 :D

    [​IMG][/url][/img]

    En mn vriendje rijdt een kawa zx9 uit '99 (een kawa-groene)
     

Deel Deze Pagina