MP zie mijn andere advertenties niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Rosa5, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik heb op dit moment 15 advertenties op MP staan.
    Normaal gesproken als je een advertentie bekijkt, kan je de optie ´Bekijk alle advertenties´ aanklikken en zie je de rest van de advertenties die verkoper heeft geplaatst. Alleen als ik dat bij mijn eigen doe, uiteraard als ik zelf uitgelogd ben ook geprobeerd, zie je dus maar 1 andere ipv 15. Of hij zegt 0 resultaten voor verkoper ...
    Dat is toch raar? Heb jullie dat ook of heb ik er een storing in zitten?
     
  2. Marieke4mei

    Marieke4mei Niet meer actief

    Het duurt meestal een kwartiertje geloof ik. Ik weet niet wanneer je ze er hebt opgezet?
     
  3. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Gisteren
     
  4. Marieke4mei

    Marieke4mei Niet meer actief

    Ja dat is wel langer dan 15 minuten.
    Conclusie.. Dat is raar van mp. Even 1 opnieuw proberen erin te zetten voordat je de rest voor niks doet?
    Ik heb wel een keer gehad dat er eentje niet doorkwam maar nooit zoveel als je noemt.
     
  5. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    In mijn eigen overzicht zie ik ze allemaal wel hoor. Kan daar dus ook zien dat ze allemaal al wel bekeken worden.
    Alleen als ik zelf interesse heb in iets, dan kijk ik altijd even wat ze nog meer te koop aanbieden. Altijd fijn als je meerdere dingen kan halen op 1 adres.
    Vind het alleen zo raar dat het bij mij dan net lijkt alsof ik dus verder niks te koop heb. Terwijl het meeste baby/kinderspul is, dus zou het fijn zijn als een eventuele koper de rest van mijn advertenties ook kan zien.
     
  6. Marieke4mei

    Marieke4mei Niet meer actief

    O sorry.. Ik had fout gelezen.
    Is het alleen als je ingelogd bent of ook even uitgelogd geprobeerd?
     
  7. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja ook uitgelogd even geprobeerd. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik ingelogd was maar het is dus ook als ik uitgelogd ben.
    Net weer even geprobeerd en net liet ie dan 3 advertenties zien van de 15. Daarna nog een keer geprobeerd, laat hij opeens weer maar 1 zien. Heel vreemd.
     
  8. Marieke4mei

    Marieke4mei Niet meer actief

    Heel vreemd idd. Je mag me eventueel wel de link sturen dat ik kijk hoeveel ik er zie.
     
  9. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik heb je een link in een pb gestuurd. Fijn dat je even wil kijken.:)
     
  10. Marieke4mei

    Marieke4mei Niet meer actief

    Graag gedaan. Ik tel er 15.
     
  11. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Nou heel apart maar wel fijn dat jij ze wel kan zien.
    Dan komt het vast wel goed.:cool:
    Bedankt voor het kijken.:D
     
  12. souries

    souries Fanatiek lid

    5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb je al gerefresht? Soms blijven pagina's in je geheugen staan en zie je dus niet de nieuwste wijzigingen..
     

Deel Deze Pagina