Muizen in restaurant...GAUCHOS Rotterdam

Discussie in 'De lounge' gestart door toet, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Wij gingen gezellig eten met vrienden bij Gauchos in Rotterdam,
    het eten viel ons al tegen,en toen waren we klaar en toen schrok ik me rot van eem muis onder mijn tafel,wij de bediening erop attent gemaakt,die keek eerst heel verbaasd...
    Toen er weer een muis kwam,weer iemand bij gehaald en toen was het opeens een bekend probleem,ik vind dat dit echt niet kan!!!!
    Zeer onhygiensch!!!!
    Ik heb een mail gestuurd en daarop zeiden ze doodleuk:

    Hellas hebben wij zoals zoveel restaurants en winkels in Rotterdam af en toe last van muizen.Uiteraard zijn wij aangesloten bij een bedrijf op dit probleem voor tezijn.

    Onze excuus hier voor.

    Ik vind dit wel een heel makkelijke mail en ben het er niet mee eens,maar ik weet niet bij wie ik hier over terecht kan?
    Weten jullie iets????

    Groetjes Jessica.GU
     
  2. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Wat kunnen consumenten doen?

    Als u (signalen van) ongedierte ziet in een horecagelegenheid, dan kunt u een klacht indienen bij de VWA. Dit kan via het klachtenformulier op deze website of tijdens kantooruren via het telefoonnummer 0800-0488.


    VWA | Werkwijze food
     
  3. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben dit een keer gehad bij de mc donalds in beverwijk.
    Hoefde gelijk mijn eten niet meer.
     
  4. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    oh ja, wil eigenlijk wel weten om welke gauchos het gaat,
    die in de stad, die vlakbij hotel ny of die ene in hilligersberg?
     
  5. Maedra

    Maedra Fanatiek lid

    29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Heel het Leidseplein in Amsterdam is vergeven van kakkerlakken, dat je het maar weet. ;)
     
  6. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik was hier in de stad een keer bij de V&D om beneden een drankje te kopen, liep er een dikke vette rat!

    Zitten ook allemaal restaurantjes en veel grachtjes dus hadden ook allemaal last van muizen en ratten.
     
  7. FairyLaughs

    FairyLaughs Niet meer actief

    bah.. nou sorry hoor maar echt niet overal lopen muizen rond..

    muizen komen af op eten..

    en in een restaurant is dat dus eten dat achter kastjes ligt, eten in de hoekjes,..(waar dus niet goed genoeg wordt gepoetst) kastjes die niet goed dicht zijn met daarin eten dat niet goed is afgesloten...

    je kan het zeker weten tegenhouden dat muizen in je zaak rondrennen.. en dat is gewoon alle regels netjes naleven die er zijn om een restaurant te mogen hebben !!

    in een net restaurant met meerder sterren zie je ook geen muizen rondrennen !!

    bah ik zou een mailtje sturen naar ?? (dat wat blackeyedgirl zeg)
     
  8. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    yup r'dam centrum hoogstraat,
    allemaal last van ongedierte!
     
  9. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ja rond deze tijd is dat toch wel een veel voorkomend probleem hoor. Kunnen ze niet altijd wat aan doen.

    Ja weg laten halen maar vaak zijn ze er ook alweer snel.

    Rond deze tijd willen ze overwinteren en heeft dat niet eens met hygiëne te maken.

    Wij hebben twee jaar geleden een muis hier in huis gehad. Zo'n heel klein schattig dingetje. Natuurlijk moest hij weg. Ik heb het verder aan mijn man over gelaten ik weet niet wat er verder mee gebeurd is. Onze hond was er bang voor, ha ha .

    Maar ik kan me voorstellen dat je het in een restaurant wel vies vindt.
     
  10. MamaMars

    MamaMars Niet meer actief

    Ik heb ook een tijd in een restaurant gewerkt waar muizen zaten, maar ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat dat niks met hygiene daar te maken had. Heb in veel restaurants gewerkt, maar nog nooit zo strenge controle op hygiene gezien als daar. de muizen kwamen alleen te voorschijn als gasten weg waren, waren bang voor mensen. Dus als je in een restaurant zit en geen muizen ziet, wil niet automatisch zeggen dat ze er niet zijn ;)
    Restaurant is wel gesloten inmiddels, maar om andere reden.
     
  11. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    @ blackeyegirl Het was in Rotterdam cetrum vlakbij de Beijenkorf parkeer garage.
     
  12. Smiley24

    Smiley24 Fanatiek lid

    1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    He bah, en dat is nou mijn favoriete restaurant :(

    Ben een schijterd als ik een muis zie, hihi..
     
  13. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    oei, en die is nog wel beter dan die bij hotel ny, daar kreeg ik de laatste keer verbrande spareribs (iets too crispy naar mijn zin)
     
  14. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    dan maar voor de spare-ribs naar de beertjes!
     
  15. Koekeloerie

    Koekeloerie Niet meer actief

    Gadverdarrie! Dan zit je ook niet meer lekker.

    Ik werk ook in Rotterdam en het stikt er van de ratten en muizen. En als je er 1 ziet zijn er zeker meer.

    In de wijken waar ik werk gooien mensen ook overal etensresten op straat. Voor de vogeltjes of voor een straatkatje... Voor de ratten dus.
     
  16. Momfulness

    Momfulness Niet meer actief

    Gatver, mijn honger voor vanavond is ook meteen weg. ieuw.
     
  17. Kiwi1

    Kiwi1 Fanatiek lid

    26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Oh bah! Ik schrok een beetje, want ik ken de franchise ondernemer van Gauchos in R'dam Hillegersgerg goed en zijn tent is echt top, de bediening daar zou niet misstaan in een sterrestaurant. Ik kon mij haast niet voorstellen dat hij daar muizen had. Over die in het centrum heb ik wel vaker ranzige verhalen gehoord. Het jammere is alleen dat er muizen in veel meer restaurant rondlopen dan wij denken. Je ziet ze alleen gelukkig niet vaak. Indien zij direct actie ondernemen, vind ik het nog steeds niet fris maar wel het beste wat zij kunnen doen, maar hun antwoord is wel heel erg laconiek.

    En blackeyedgirl: bij de beertjes zal het net veel beter aan toe gaan, ben ik bang8)
     
  18. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.224
    3.670
    113
    Nou wij zijn laats in die in Hillegersberg geweest en vonden de bediening juist drama.
    Die hele tent was op ons na leeg die avond (wat geen goed gegeven is op een vrijdagavond) en wij werden echt weggekeken.

    Maar muizen is erg ranzig maar kun je niet altijd iets tegen doen, hoe goed je het ook probeerd te bestrijden. Zeker in de winter. En als er 1 is.......... zijn er meestal vele
     
  19. Kiwi1

    Kiwi1 Fanatiek lid

    26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Dat verbaast mij echt, want hij zit altijd prop en prop vol, vooral op vrijdagavond. Had blijkbaar een slechte avond ;)
     
  20. Marijke1982

    Marijke1982 Niet meer actief

    Ik denk dat je niet wilt weten in wat voor winkels/eetgelegenheden er muizen rondlopen. Wat een ander ook al zei, dat je ze niet ziet, betekent niet dat ze er niet zitten.
     

Deel Deze Pagina