Waar zilvere artikelen te koop?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door schatje1, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Hoi allemaal,

ik was eigenlijk benieuwd of jullie een winkel of een internet site weten waar ze veel zilver kleurige artikelen verkopen voor op een baby kamer?

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Bambam heeft zilverkleurige accessiores en prental heeft gelloof ik een zilverkleurig ledikantje

3. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee,
    Wij hebben ook een wit met zilverkleurig kamertje.
    De merken die zilveren assecoires verkopen. Babouche heeft een heel mooi zilveren aankleedkussen. En ook cotton baby heeft wat zilveren artikelen zoals een mooie speeldoos in vorm van een ster ook zilver!!! En de prenatal heeft ook wat zilveren artikelen inderdaad (zilveren box, bedje etc).
    succes ermee....
    gr.rensje

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Hoi hoi,

Hier ook op zoek naar zilveren accessoires. Heb laatst een zilveren klamboe bij de Leen Bakker gehaad. Ik vond die op internet zo onwijs duur. Nu eentje voor 15 euro en ik moet zeggen dat ie niet tegen valt ;).

5. schatje1

Dat zilvere aankleedkussen van babouche weten jullie ergens een prijs daarvan te vinden?

6. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
  7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    op www.babyentiener.nl verkopen ze super veel leuke zilverkleurige mandjes!
    gewoon zoeken onder babykamers -> decoratie

8. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Grappig en leuk om te lezen dan er meer mama's en papa's zijn die hun babykamer in de zilvertinten gaan doen.

Wij ook.
    Ik heb spulletjes van Bam Bam en van Anel heb ik de lakentjes ed besteld. (nijntje zilver)

Inmiddels hebben we ook een zilverkleurige box van Bopita gekocht en een mooie mobiel met grijs/witte girafjes bij de V&D. V&D heeft trouwens nog meer speeltjes ed. in deze kleuren.

9. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Onze babykamer is ook wit met zilver... ben er superblij mee!

Babouche heeft, behalve een zilveren aankleedkussen, ook een heel mooi zilverachtig hanglampje (prijs 49,95) en een overtreksetje voor in het ledikantje (kun bv een combi-deken in doen), wit met zilveren sterren en paillettenrandjes. Volgens mij heb ik daar rond de 57 euro voor betaald. BaBouche design

De zilveren muziekster van Cottonbaby heb ik ook, die is echt erg mooi. Ook nog wat accesoires van BamBam, zoals doosjes voor haarlokje, eerste tandje (duurt nog wel even haha!) en witte slofjes met zilveren hartjes.

Wat ook heel leuk staat: ik heb op de muur een plaat MDF gemaakt over de breedte van de kamer, en die zilvergrijs geverfd. Daarop heb ik de tekst van "slaap kindje slaap" in het wit geplakt.

10. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
  11. schatje1

dank jullie wel voor alle tips :) Meer tips zijn natuurlijk welkom ;)

Wij willen het zilver combineren met nog een andere kleur maar die kunnen we pas bepalen als we weten wat het geslacht van ons kindje is :)

12. MvN

MvN Niet meer actief

Bij de xenos, wit met zilvere klamboe 13 euro. Super mooi! Die hebben wij ook gekocht.. was eigenlijk voor een 2 persoons bed, maar is kleiner gemaakt :)

13. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
  14. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Leuke site lynn77! Zag trouwens bij de accesoires ook een box voor doekjes wit met zilveren sterren staan...

15. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ja klopt, je hebt hem ook wit met zilveren hartjes, die heb ik :D

16. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Bij Villa uk zijn de Babouche aankleedkussen (zilver ;)) in de aanbieding (42,95 ex. verzendkosten).

Deel Deze Pagina