Mutsy Nexo of goedkopere buggy

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Roetje08, 11 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    We hebben met veel plezier onze kinderwagen gebruikt, maar het is toch onhandig dat hij niet opvouwbaar is met zitje. Door het zitje neemt ie toch nog veel plaats in in de koffer. We kijken nu voor een buggy.

    Is de Mutsy Nexo zijn prijs waard t.o.v. goedkopere alternatieven?
     
  2. lynole

    lynole Fanatiek lid

    22 nov 2014
    1.373
    560
    113
    Vrouw
    Ik ben super blij met mijn nexo. Heb hem 2de hands gekocht want vindt hem nieuw echt te duur.

    Mijn dochter zit er prima in en hij rijdt super fijn omdat hij toch wat grotere wielen heeft. Daarnaast super fijn dat ik hem met 1 hand kan bedienen.
    We hebben paar keer de buggy van mijn schoonouders geleend en heb me elke keer lopen ergeren aan de kleine zwenkwieltjes en dat ik hem met 2 handen moest duwen.
    Enigste minpuntje is dat de nexo niet heel compact op te vouwen is in vergelijking met andere buggy's maar hij past zonder wielen bij ons tussen de stoel en de achterbank
     
  3. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.457
    3.708
    113
    Geen ervaring met de Nexo. Wij hadden destijds de Nuna Pepp.

    Toen ook bewust gekozen voor geen paraplu buggy maar betere wielen, betere zit en bestuurbaar met 1 hand. Ondanks de kosten geen moment spijt van gehad.
     
  4. Big Wish

    Big Wish Fanatiek lid

    12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Hier ook de nexo 2e hands gekocht. Ik heb een kleine auto (Hyundai i10). En we hadden eerst een chicco buggy. Die paste niet achterin de kofferbak. De nexo wel met 2 wielen eraf. Verder rijd hij superfijn en heeft idd de luxe van een wandelwagen.
     
  5. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Heerlijke buggy!
    Wij gebruiken m echt heel veel.
    Klapt makkelijk in, past bij ons tussen de achterbank en voorstoel als de kofferbak vol ligt.
    Hij loopt heel lekker.
    Veel beter dan de chicco liteway die ik hiervoor had.
    Ik ben enthousiast :D
     
  6. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Met 1 hand besturen is wel een belangrijke voor met de hond. Grote bagagemand spreekt me ook wel aan. Hopelijk staat hij uitgestald inde babywinkel, vanmiddag gaan we eens kijken en eventueel testritje :)
     

Deel Deze Pagina