Hoi hoi Wij zijn druk met de baby kamer begonnen, maar nu komt m`n nichtje en die kan net iets beter als ik uit de losse hand tekenen.. kan het wel heel goed maar zij beter haha Nu wil ik haar dus vragen om een muurschildering met potlood op de muur te zetten zodat ik het in kan kleuren/schilderen.. Nu de vraag: wat voor muurschildering.. We weten nog niet wat het word, hebben creme meubeltjes houten vloer ook niet te donker (laminaat licht eiken..) en de muur ietsje donkerder als de meubeltjes.. donker cremig beige zeg maar.. Ik zelf vind winnie the pooh leuk, maar heb ook een leuke woezel en pip gezien hier op de site.. meer ideen: Me to you.. vind ik nie zo voor baby`s. Cars vind ik meer voor jongens.. wat is er in? Wie heeft er nog meer ideen? en / of evt voorbeelden plaatjes? Alvast bedankt! Groetjes Danielle
Hou je van Disney? In dat geval kun je denken aan een plaatje van Bambi & moeder, Dumbo, Stampertje. Een sprookjesbos met allerlei figuren is ook leuk, of de konijnenheuvel uit Watership Down. Of meneer Pad uit De Wind in de Wilgen! Jeetje, er is zoveel leuks, haha.
Hihi, mijn mening hoef ik vast niet meer te geven ! Ik ga voor Woezel en Pip....Maar dat is vast geen 'nieuws', hihi.. Succes met zoeken en een beslissing nemen! Miekje
Wie wat is.. of de konijnenheuvel uit Watership Down. Of meneer Pad uit De Wind in de Wilgen! ja woezel en pip is ook gaaf, heb alleen boek deel 1 en daar vind ik niet zo hele leuke plaatjes in.. dus misschien toch deel 2 en 3 maar kopen Oh heb ff gegoogeld op konijnenheuvel e.d. maar disney zoals pooh e.d. is meer denk ik onze smaak! Groetjess
gewoon gaan googlen en je kunt heel veel sites vinden met leuke plaatjes! zo vond ik ergens een heel leuk dino plaatje, was zo'n lief ding dat ik t voor beiden vond kunnen. maar finding nemo is ook heel leuk, of gewoon een dier of aantal dieren. veel succes!
Een tip: Ik heb ook een muurschildering gemaakt en je kan het beter met krijt (gewoon stoepkrijt) op de muur zetten... dat is makkelijker...
woezel en pip is supper leuk of fifi het bloeme meis. ( is mischien wel meer meisjes ) het draakje van prenatal.
Hoi Nou ben er een klein beetje uit! De muurschildering komt niet op de muur.. Ga het toch op een groot canvas doek doen zodat ik die aan de muur kan hangen en evt weer kan verwijderen. We hebben nl een hele rustige lichte baby kamer en ik vind het te druk worden als er een "drukke" muurschildering op komt.. haha hoezo veranderlijk alst weer Bedankt dames! Groetjes Danielle
Wij hebben zelf allerlei beesten geschilderd, varken, hond, schaap Wij hebben olieverf gebruikt! Blijft prima zitten
Hallo! Ik wil ook graag een muurschildering op de babykamer.. is inderdaad moeilijk om een keuze te maken.. zoveel lieve dingetjes! Ik ben nu heel erg aan deze aan het denken; Jij zegt me2you is niet echt voor baby's.. maar ik vind deze toch wel heel erg lief ! (L) http://home.planet.nl/~west3521/Metoyou.htm Groetjes!
@Stevell: die is ook erg mooi hoor en ik vind dat die echt wel kan op een babykamer. Zo'n schildering is het beste op een kale muur zeker, ik bedoel waar geen behang op zit. Ik vind het erg mooi, zo'n muurschildering. Sanne haar kamertje is bruin met creme, (zie album) daar moet het wel bij passen natuurlijk. Ik vind Winnie the Pooh wel leuk en Woezel en Pip maar dat past er niet echt bij.
Welke verf gebruiken jullie eigenlijk? Wij gaan hopenlijk binnenkort een keer verhuizen en dan krijgt Elian eindelijk zijn eigen kamer en ik vind een muurschildering dan wel leuk. Ik heb er voor mijn werk al een stuk of 3 (in een jongerencentrum) gemaakt en wij hebben 'gewone' muurverf daarvoor gebruikt.
Ik heb een me to you beertje gedaan met een kussen in z`n handjes.. heel lief. en kan vest wel! maar dus dan op canvas doek. Groetjes
Ik ga een hele simpele wandschildering op de kinderkamer maken, gewoon grasveld met boom erin en dan boven het gras blauwe lucht met wolken erop sponsen en dat trekken we dan door over het plafond. Heel rustig, super neutraal zodat de 2e daar ook gewoon onder kan liggen. En dan kun je eventueel als je van winnie the pooh ofzo houdt altijd iets van wandstickers erop plakken, zodat je het bij de (eventuele) 2e gewoon andere stickers erop kan plakken. O en schilderen doe ik gewoon met latex, daar ben ik inmiddels pro in geworden
ik ben helemaal lui- heb interieurstickers gekocht! http://www.kleurmijninterieur.nl/webwin ... 450&p=4324
Ziet er erg leuk uit! Ik ga ook 3 canvas doeken schilderen, met schapen (is het thema van de kamer) met wat beschilder je het canvas? olieverf?
Hoi Dank je Ik heb het met plakaat verf gedaan, meer van die schoolverf zeg maar (van m`n werk geleend) Groetjes Danielle