Muziek mobiel past niet op Bopita Box

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door dame, 9 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame

    dame Bekend lid

    19 jun 2007
    587
    0
    0
    Hoi

    tijdje geleden heb ik bij de prenatal een muziek mobieltje gekocht
    voor op de bopita simon box. Van de week de box opgezet en wilde vandaag het mobieltje erop zetten maar hij past niet :(
    De rand van de box is te breed en als ik em onder de rand doe hang ie te laag. Ik baal ontzettend want vind het zo'n gaaf mobieltje en terug brengen gaat ook niet meer. Heeft er iemand tips??


    z_3195783_001.jpg

    bopita-simon-wit-79x89x79-17651206.jpg
     
  2. Erzi

    Erzi Fanatiek lid

    21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bij mij is de rand ook te dik voor mijn mobiel..

    Ik heb hem wel eraan gehangen en tussen de mobiel en de boxrand een houten blokje gedaan.. Zo hangt hij recht en stevig..
    Je kan hem dus gewoon aan de box bevestigen met dat grote ronde wieltje maar als je hem aandraait gaat hij waarschijnlijk naar achteren om hij niet over de box heen valt.. Ik heb dus tussen de box en de mobiel een blokje gedaan en hem toen aangedraaid en voilà hij blijft zitten.. :D
     
  3. dame

    dame Bekend lid

    19 jun 2007
    587
    0
    0
    bij deze kan ik hem alleen bevestigen onder de rand.
    de rand is gewoon te breed. Maar dan hangt hij dus te laag.
    Ik denk niet dat hier nog een blokje tussen kan, of misschien heb ik
    je verkeerd begrepen.
     
  4. RoAn1981

    RoAn1981 Fanatiek lid

    17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Ik heb hier toevallig een paar weken geleden ook een topic over geopend, heel veel mensen hebben dit probleem. Mijn schoonvader gaat iets knutselen zodat de mobile niet zo laag hangt. Wel jammer, het zou toch gewoon goed moeten hangen.
     
  5. dame

    dame Bekend lid

    19 jun 2007
    587
    0
    0
    vind het ook erg jammer, baal er ontzettend van.
    :(
     
  6. dame

    dame Bekend lid

    19 jun 2007
    587
    0
    0
    t'is me gelukt :)
    Heb em boven de rand gehangen i.p.v onder de rand.
    Helaas niet zo heel stevig maar stevig genoeg voor de eerste maanden :)
     
  7. Thauma

    Thauma Fanatiek lid

    14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    We hebben net gisteren voor boxen gekeken bij Bopita. Daar vroeg ik ook al of met die brede spijlen en dikke randen alle mobiels enzo wel zouden passen. Je moet dus goed opletten welke je koopt, zei de verkoper.
    Mijn conclusie was dat ik dus een vrij ingewikkeld kraamcadeau-lijstje ga moeten maken....
    Tja..
     
  8. nathalie2012

    nathalie2012 Fanatiek lid

    5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Hier een muziekmobiel van Woezel en Pip en een Bopita box.
    Zelfde probleem en zoals hierboven beschreven een latje ertussen gedaan, volgens mij tussen de draaiknop van de mobiel (om de mobiel mee vast te zetten aan de box) en de spijlen van de box.
     
  9. miepje77

    miepje77 Fanatiek lid

    25 mei 2008
    1.849
    423
    83
    Hier hadden we hetzelfde probleem. Ik heb toen een paar gaatjes in het plastig geboord, en het met tayraps (geen idee of ik dit goed schrijf) vast gemaakt. Maar idd echt een raar systeem. Snap niet dat dan niet iets meer universeels maken.
     

Deel Deze Pagina