Hellow , Welk muziekmobiel heb jij voor boven de box? Eventueel een foto? Er zijn zoveel verschillende, ook zoveel verschil in prijs.. Wil van jullie wel eens weten waarom je die van jou heb gekozen. Liefs
Wij hebben er een van de Tiny Love. Het is er een met felle kleurtjes en drie verschillende (klassieke) muziekjes. Wij hebben voor deze gekozen omdat hij er mooi uit ziet maar er ook genoeg gebeurd voor de kleine. Hij draait rond, er komt muziek uit, verschillende kleurtjes en vormpjes/figuurtjes. En tijdens het ronddraaien bewegen er ook nog verschillende figuurtjes. Kan er zo snel niet een plaatje van vinden. Wij hebben rond de 40 euro betaald.
Hier hangt die van woezel en pip boven de box, beau vindt hem erg leuk en kijkt er met veel plezier naar. De kleurtjes zijn lekker vrolijk en er zit een lief deuntje in.
Wij hebben deze: Playgro Noah's Ark Muziekmobiel Alleen in iets andere kleuren. Ons zoontje vond hem erg leuk door de felle kleurtjes. Vooral de rode olifant was altijd erg spannend. Als ik er nu een zou kopen zou het weer een zijn met felle kleuren maar dan wel 1 die je gewoon aan en uit kan zetten en niet op hoeft te draaien.
Wij hebben die van Fisher Price Rainforest. Drie verschillende klassieke muziekjes en een rainforest riedeltje. Diverse fel gekleurde beestjes er aan en die draaien rond. Verder gaan drie grote bladeren op en neer die aan de binnenzijde (dat wat uk ziet) glimmend is. We hebben er rond de 55 euri voor betaald en het is hier een groot succes
hier ook de tiny love, vrienden hadden hem en ik vond hem erg leuk. Timo vond hem super. Eerst graaien en aan het eind echt vast pakken. Nu is de boog eraf en kan hij zelf het muziekje bedienen,dat vindthij ook geweldig. We hebben hem voor 40 bijde wehkamp besteld. Miek
hier ook een tinylove... 3 verschillende (klassieke) muziekjes... handig: je kunt ze alle 3 achter elkaar laten spelen en dan is dat ding toch wel 15 min bezig volgens mij.. scheelt een paar keer lopen naar de box
Die van ons doet precies hetzelfde, alleen heeft die maar 1 deuntje. Hangen vier zeer kleurige diertjes aan en mijn zoontje vond/vind hem nog steeds geweldig!! Prijs: 15,- Als heel kleintje gewoon kijken, later ging hij ernaar graaien en nu grijpt ie hem vast en begint er keihard aan te sjorren of hij gaat duimen met het labeltje dat aan de olifant zit Moet hem eigenlijk uit de box halen als ik hem niet kapot wil hebben , maar hij speelt er nog zo leuk mee. Speelgoed 558347 Safari Muziekmobiel
Ik heb er eentje van prenatal, met allerlei beestjes. Aiden vond hem echt super. Voor in bed hadden we er een van fisher price (te leen) met lichtjes in, die was heel handig als hij niet kon slapen.
Wij hebben de Fisher Price Rainforest maar vind eigenlijk die van Tiny Love leuker. De FP zijn nogal zachte kleurtjes, die van Tiny Love is veel feller en zou meer de aandacht van ons zoontje trekken, denk ik... Vond hem ook nogal duur. bol.com | Fisher-Price Baby Gear Rainforest Mobiel met Afstandsbediening, Mattel...