muziek...

Discussie in 'De lounge' gestart door Annelies, 18 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    ik zat net even tv te kijken en ik kwam op de box (muziekzender bij ons) terecht met het nieuwe nummer van sean paul TEMPERATURE en wat een geweldig lekker nummer is dat!!! dan kan ik echt niet stil blijven zitten. van welke muziek moeten jullie in beweging komen. ben gewoon benieuwd wat jullie leuke muziek vinden...
    liefs, analize
     
  2. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Jaa lekker nummer is dat he! hoorde hem gister en kon ook niet helemaal stil blijven zitten haha. Maar ik hou van van alles van hollands tot aan R&B en van r&b tot Hardcore haha.
     
  3. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik zit net wat nummers van Missy Eliot te downloaden.
    Verder alle muziek van the Blues Brothers.
    Maar goed zelfs op de muziek van het spookhuis van de Efteling (dans macabre) kan ik niet stil blijven zitten.
     
  4. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik hou ook van alle soorten muziek!!! maar gospel vind ik toch wel erg mooi, lekker meezingen....(ik zit ook in een gospelkoor)
     
  5. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik vind de muziek van Kelly Clarkson super!
     
  6. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    IK OOK!!!! breakaway! ERG mooie CD!!
     
  7. kaily122

    kaily122 Bekend lid

    3 mrt 2006
    581
    0
    0
    Robbie williams !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  8. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Heb ook de cd van haar !! The soundtrack van Brother Bear is prachtig !! En vr de rest r & b, hip hop en pop !!! Ik houd nu eenmaal van dansen en muziek, de radio gaat aan als ik opsta en gaat uit voor ik weer slapenga !
     
  9. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Mijn muziek is trance/dance. Heerlijk daar kan ik me helemaal op laten gaan haha. Verder is de top 40 muziek om lekker in mee te zingen ook geweldig, alleen vindt mijn man dat minder (voor zijn oren ;) )

    Liefs Angela.
     
  10. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Zeker weten, heb hem ook, maar draai hem alleen als mijn ventje niet thuis is.
    Die moet er niks van hebben namelijk.
     
  11. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik vind Anouk, Maroon 5, Racoon erg goed. Verder ben ik sowieso niet zo moeilijk wat muziek betreft
     
  12. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik heb een brede muziek smaak... Trijntje oosterhuis, Alicia Keys (dvd van beide dames zijn echt geweldig!!!) Beyonce, hou ook heel erg veel van soul zoals marvin Gaye en andere, maar ik houd ook weer van techno maar dan op een feest als dancevalley en mysteryland en zo nog veel meer!! :D
     
  13. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Trijntje Oosterhuis!!!! ja dat is echt een toppertje! Zo veel soorten muziek stylen kan ze zingen, echt super gewoon.
    En voor de rest vind ik veel soorten muziek erg leuk. Van jaren 70/80 tot nu. Alleen House en Techno en zo vind ik helemaal niets. ;)
     
  14. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik hou ook van allerlei soorten muziek, ook jaren 80 zoals david Bowie en zelfs nog uit de jaren 70 kate bush! ik heb laatst de nieuwe cd gekocht van Katie Tunstall, ik ken maar 2 nummers maar die vind ik beide geweldig!! maar heb ook net de nieuwe radio 538 cd dat zijn gewoon lekkere nrs!
     
  15. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    Ik hou ook van veel verschillende muziek van R&B, nederlands, rap en zelfs van hardhouse maar dat komt door me vriend die houd van hardhouse we zijn toen ook een keertje naar sensation black geweest was best wel gaaf!.
    Mijn zoontje houd ook van hardhouse :) als hij het hoort gaat gelijk zijn vingertje de lucht in en loopt ie te springen :)
    Verder vind ik de muziek van Bob Marley en Alpha Blondie ook wel goed.
    Maar wat ik eigenlijk het meeste draai is R&B en nederlandse rap van Lange Frans en Baas B en dan Ali B en Yes-R.
     
  16. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    Analize zei:


    ik zat net even tv te kijken en ik kwam op de box (muziekzender bij ons) terecht met het nieuwe nummer van sean paul TEMPERATURE en wat een geweldig lekker nummer is dat!!! dan kan ik echt niet stil blijven zitten.


    Weet je trouwens wat ook een goed nummer van sean paul is: Keeping you warm moet je echt ff luisteren kan je ook wel lekker op swingen
     
  17. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    whahahahah ik heb een foutje gemaakt ik zei dat keeping you warm ook heel goed was van Sean Paul maar nu kom ik er net achter dat dat het zelfde nummer is als Temperature alleen dacht ik dat ie keeping you warm heete want ik heb hem al een tijdje :)
     
  18. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Ik ben wat muziek betreft echt een allegaartje, vind van alles leuk, ligt een beetje aan mn mood...
    Heb black eyes peas, Kelly clarkson en nog wat in mn autoradio, luister ook graag naar relax muziek als clannad en Enya, hardrock en trance en dance en whatever gaan er ook altijd in en vindt Vanessa Mea erg goed (electrische viool)
     
  19. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    weet je wat ook een goed swingend nummer is!
    "If it's lovin that you want" van Rihanna
    moeten jullie echt ff luisteren ;)

    groetjes joella
     
  20. Niet meer actief

    mijn muziek smaak is heel breed maar het meesta is toch KANE,ANOUK,MAROON5,RACOON
    echt een beetje de zelfde soort muziek maar top 40 muziek vind ik ook erggg lekker!!!

    xxx
     

Deel Deze Pagina