Wie o wie kan mij helpen? Ik wil graag een mooi muziekdoosje voor in de box of aan een mobiel. Maar ik zou graag een muziekdoosje hebben waar muziek van Bach in zit. Weet iemand of zoiets bestaat en waar je dat kunt kopen? Alvast bedankt!!
Ooh, enorm bedankt! Ik heb helemaal kippenvel.... Ik zoek zo'n mobiel, omdat mijn vader mij piano heeft leren spelen. Dat was echt ons ding. Helaas is hij een half jaar terug overleden en ik heb veel herinneringen aan een bepaald liedje van Bach. Ik klik net op een voorbeeld liedje dat in die Fischer-Price mobiel zit, en het blijkt juist DAT liedje te zijn!!! Wat geweldig!
Er bestaat ook een baby-cd van Bach. Het is niet helemaal wat je zoekt, maar misschien vind je dat ook leuk. Ik vind deze cd's zelf namelijk erg leuk . Rattle Records.nl - Lovely Baby - Kidz-dj - Bedtime with the Beatles - De platenmaatschappij voor al uw baby-, peuter- en kindermuziek! Rattle Records biedt u het perfecte kraamcadeau!
@Juju: Ja, dat is zeker erg mooi... En dan te bedenken dat er zoveel liedjes van Bach zijn, en dan staat uitgerekend DAT liedje op die mobiel. Krijg het er helemaal warm van! @Trees: LEUK!!!! Ik ga eens even rondsnuffelen op die site! Dank je wel!
Hoi, ik heb van fisher price een droomster waar het liedje ook inzit Hij projecteert een lichtje op het plafond,mijn zoontje is er helemaal wous van. Fisher-Price Miek
Van Tiny Love heb je ook een mobiel die een muziekje van Bach speelt, ik weet niet of het hetzelfde liedje hebt, maar je kan even kijken misschien. Geloof sweet island dreams of deze Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.ollibolly.com/images/TinyLove%20mobiel%20Remote%20Control.jpg Heb je misschien nog keus ook!
Ik heb een tijdje geleden de lamaze dreamscreen aan een zwangere vriendin gegeven. Je kan je mp3 speler daarop aansluiten, dus veel afwisseling in de liedjes. https://www.zester.nl/zester/b2c/productdetail/(xcm=P31&layout=11_110_138_103_102&uiarea=1)/.do?productkey=DDD5926BF6A784F19EAC00110A64368A&scenario=bestseller&detailScenario=bestseller&campaign=00220204&sp=ZESTER&th=MAN&secure=ON
Wat een leuke ideeen allemaal! Bedankt voor het meedenken. We hebben vanmiddag die van Fisher-Price opgehaald, de rain-forest. Maar ik vind die projector ook wel heel erg gaaf! Zal hem in mijn achterhoofd houden!