MvM

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wicjuh, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wicjuh

    Wicjuh VIP lid

    14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Wie van jullie doen mee met moeders voor moeders?
    Zo ja, valt het je 'tegen', voor zover dat mogelijk is; zou je het een volgende keer weer doen of niet?

    Zoals misschien duidelijk is, zit ik mega in de twijfelfase ... :rolleyes:
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    waarom twijfel je dan?
     
  3. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahaha, ik zat ook in de twijfelfase, maar heb het toch gedaan (mede dankzij Natasja). .

    Het is een kleine moeite, en een groot plezier. Lees maar eens onder vruchtbaarheidsbehandelingen, dan kun je een heleboel meiden helpen. En er is heel veel urine nodig voor medicijnen, dus niet twijfelen en gewoon bellen.

    Ik zou het de volgende keer zo weer doen! :)
     
  4. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Ach, het valt wel mee. Beetje in een potje piesen, ik vond het allemaal niet zoveel werk.
     
  5. Wicjuh

    Wicjuh VIP lid

    14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Manlief zei : dan staat die krat met flessen voor de deur en komen ze het halen met een busje van MvM..dan weet de hele buurt dat je zwanger bent.
    :rolleyes:

    Ik weet niet eens waarom ik twijfel, daar twijfel ik zelfs aan ..
    :(
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je kan aangeven dat je het anoniem wil las ik op de site!
     
  7. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Nee joh, dat gebeurd heel discreet. Echt waar! Bij ons moet ik de kratten zelf weg brengen, dus dan heb je helemaal geen bus. Misschien kan je dat afspreken.
     
  8. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    valt allemaal mee hoor
    Je krijgt de kratten aangeleverd, je kan in je voorgesprek aangeven waar en hoe je ze aangeleverd wil hebben, dus bijv een verstopplek aangeven, en daar houden ze zich aan!
    Ze komen echt niet met een busje mvm hoor, bij mij kwam de man geloof ik in zijn eigen auto, heel anoniem vond ik zo

    Ik heb het soms wel zwaar gevonden, ivm de misselijheid. Maar ieder plasje is er eentje en je helpt er zo verschrikkelijk veel meiden mee.
    Hou dat maar in je achter hoofd denk ik dan maar.
     
  9. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi Wic,

    Ik heb ook mee gedaan.
    Vond het geen probleem om in potje te plassen.
    Zelf woon ik in een flat en dacht van ok als ik de flessen buiten zet
    weet iedereen het. Nou niet dus ...hihihihihhi.
    De buren hadden niks door.
    Ik vond het een kleine moeite heb heb er ook nog leuke dingen
    voor terug gekregen. Zoals een boxkleed.

    Groetjess Jetje
     
  10. Jollie

    Jollie Fanatiek lid

    5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Ik doe er ook aan mee... en ik vind het een kleine moeite voor een groot gebaar dat je maakt voor dames die moeilijkheden ondervinden met zwanger worden!

    Veel moeite is het niet, je plast gewoon in een bakkie i.p.v. de toilet... en het gaat er echt niet om dat je heel veel plast, want ze zijn blij met elk plasje!

    En je kunt idd kiezen voor anoniem op te laten halen, dat kun je helemaal in gesprek aangeven.
     
  11. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik doe ook mee :)
    Vind het inderdaad een kleine moeite en het geeft toch een goed gevoel dat je anderen hiermee kunt helpen.
    Zet vrijdags de kratten buiten en als ik thuis kom heb ik nieuwe.. echt geen moeite dus.
     
  12. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Ze komen nooit met een busje waar dat opstaat. Ook niet bij de intake met een moeders-voor-moederauto ofzo. Die flessen deed zij in een plastic tas, dus heeft niemand gezien. Die man die ze op kwam halen, zette zijn busje zelfs een straat verderop en kwam achterom, waar ik ze op een vaste plek had staan. Voor wonen bij ons van die gluurbejaarden die gelijk alles doorkletsen en daar had ik geen zin in.
     
  13. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik had me opgegeven, al toen ik nog maar net zwanger was (4.4 weken), maar ik hoorde helemaal niks van hen. Tot er vorige week een kaart in de bus viel (toen was ik dus 9 weken), dat ik in een te dun bevolkt gebied woon en er zodoende geen mogelijkheid is tot deelname (ik woon respectievelijk 8km van een kleine stad, en 12km van een grote). Ik kon op de site nergens ontdekken dat de plaats waar ik woon niet binnen hun werkgebied valt, en een collega van mij (uit dezelfde woonplaats) wilde deelnemen toen ze zwanger was van een van haar kids (en die zijn 23, 22, bijna 19 jaar!) en toen was het hier al niet mogelijk! Er is dus in al die jaren hier niets veranderd en dat vind ik een slechte zaak. Ik dacht dat ze zo hard mensen nodig hadden! :(
     
  14. Wicjuh

    Wicjuh VIP lid

    14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Nou ..ik heb me via de site van MvM aangemeld, aanmeldformulier ingevuld..dus ze zullen wel contact opnemen he?
    8)
    Bedankt voor jullie berichten, stom om te twijfelen zeg!

    :)
     
  15. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ja ze nemen zelf contact met je op. De vrouw die bij jou gaat komen is een hele lieve vrouw. ik had ook afgesproken dat ik tot 10 weken zwangerschap de bussen zelf bij haar zou afleveren en weer nieuwe zou meenemen. Ze woont in de stadsweiden dus is ook nog dicht bij.
    Heel goed dat je gaat meedoen!
     
  16. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Heel tof Wicjuh!

    Ik ook nog hoor, vind dat ik dat verplicht ben na het gebruik van die hormonen!
     
  17. Wicjuh

    Wicjuh VIP lid

    14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Haha, ik begrijp dat jij ook in Harderwijk woont?

    Stadsweiden is voor mij wel heeeel dichtbij... :rolleyes:
     
  18. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    :) :) ja jij ontkomt er niet aan!
     
  19. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ja ik woon ik het gebied frankrijk. dus ik denk dat je dezelfde vrouw krijgt die ik ook had, echt een schat van een mens.
     
  20. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @ pluys hihihi nope!
     

Deel Deze Pagina